Watergoorweg 110D
3861MA Nijkerk

Dik Izelaar beoordeelde op 2019-02-10

Je ziet in één klap je woning veranderen, van een radiator naar een mooi strak design. In een woord GEWELDIG.
Niet alleen het eindresultaat telt, ook de communicatie met VMB Radiatorbekleding is prettig, duidelijk en super vlot.
Een verademing om met dit bedrijf (lees Vincent) te werken.

Kathy beoordeelde op 2019-02-09

Such a beautiful difference in our home to have those old-fashioned ugly warming units covered with shiny white panels from VMB Radiatorbekleding. Fast, friendly, and professional service. Highly recommend to everyone. 😊

Jos en Roos van Vliet beoordeelde op 2019-02-04

Vriendelijk en duidelijk contact via de mail en telefoon. Uitstekende service betreft opmeten en monteren. Mooi, strak product, snel gemonteerd met prachtig resultaat,

Elly van Lierop beoordeelde op 2019-02-02

Na op internet de opties te hebben bekeken wat er mogelijk was
om de lelijke radiator in de huiskamer te bedekken, kwamen we uit op de site van VMB. Al snel merkten we dat alle vragen die we hadden door hen op een zeer prettige manier werden beantwoord. Toen we ook nog vernamen dat er iemand thuis alles zou komen opmeten en zélfs zou komen plaatsen (voor slechts € 40!), hadden we er alle vertrouwen in dat we bij dit bedrijf goed zaten. En daarin werden we niet teleurgesteld. Integendeel, we waren verrast door de zeer prettige wijze waarop alles werd afgehandeld.
De radiatorbekleding is van een prachtige kwaliteit, en hoewel de lengte van de radiator (meer dan 3 m.) het nodig maakte in 2 delen te werken is daarvan nauwelijks iets te zien. We zijn dan ook meer dan tevreden over het eindresultaat en kunnen echt iedereen dit bedrijf aanraden.
En hulde aan het echtpaar Venekamp voor de manier waarop zij met hun klanten omgaan! Toppers.

hans meijer beoordeelde op 2019-01-27

Drie weken geleden 3 radiatoren laten inmeten. Zaterdag alles geplaatst.
Ziet er super strak uit. Snelle service en uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Vriendelijk paar wat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Goede uitleg over tijdelijke demontage. Had ik niet goed begrepen (lag aan mij!). Op zondag (in Amsterdam) notabene teruggekomen over uitleg. Inderdaad super simpel. Dit is echt top service! Ze krijgen van mij een 10 !

Niels beoordeelde op 2019-01-26

Na goed en snel mail verkeer een mooie op tal kleur gespoten radiatorombouw ontvangen. Na overleg werd ik 10 min van te voren gebeld dat ze er aan kwamen , zodat ik de deur open kon laten doen omdat ik zelf aan het werk was. Verder hebben ze de ombouw zelf geplaatst en ben ik dus zeer tevreden met het eindresultaat .

Astrid Pappot beoordeelde op 2019-01-26

Snelle en zeer correcte communicatie,meting, beantwoording van vragen, goed advies. Bestelling, levering en plaatsing. TOP!

H.Berends beoordeelde op 2019-01-18

wij zijn zeer tevreden.
eindelijk eens een bedrijf wat zijn afspraken die zijn gemaakt ook na komt.
zeer klantvriendelijk.
en een mooi eind resultaat.

Fam Zeegers beoordeelde op 2018-12-24

2 weken geleden 4 radiatoren laten inmeten door Vincent, en zaterdag 21 december geplaatst.
Alles keurig volgens afspraak en de ombouw in kleur is erg mooi.

Wilco en Brenda van Looijen beoordeelde op 2018-12-08

Twee weken geleden 8 radiatoren laten inmeten. Vandaag alles geplaatst.
Ziet er super strak uit. Snelle service en prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Vriendelijk paar wat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

Hans Nelissen beoordeelde op 2018-11-10

Zeer tevreden;
Inmeten en leveren op de afgesproken tijdstippen.
Inmeten met deskundig advies; kleur- maat- look
Prima kwaliteit elementen; mooie strakke afwerking
Goede prijs- kwaliteit verhouding
En........wat een vriendelijkheid, klantgerichtheid en wat een enthousiast ondernemingspaar!!

Matti beoordeelde op 2018-11-04

Voor EUR 39,- totaal 5 radiatoren laten inmeten met een gepast advies, precies zoals ik dat wilde. Twee weken later kwamen ze de radiatorbekleding plaatsen. Verpakkingsmateriaal werd keurig ontdaan en weer meegenomen door VMB.
- Echt keurige en strakke radiatorbekleding.
- Strak design, zonder lelijke ponsgaten waar het niet nodig is.
- professioneel team.
- snel en mooi geplaatst

Yvonne Kolthof beoordeelde op 2018-10-03

Goed advies, snelle service. Super tevreden met het resultaat.

Familie Dijkstra beoordeelde op 2018-09-24

Prachtige radiatorbekleding. Wat ziet dat er strak uit! Ontzettend blij mee.
Ook het contact en de service met Vincent is uitstekend.
Wie twijfelt, niet doen! Gewoon bestellen, je krijgt er geen spijt van!

Nanda van der stam beoordeelde op 2018-09-14

Super tevreden over alles, Vincent heeft alles keurig gemeten en advies gegeven. Communicatie via de mail erg snel wat heel fijn is. Zo ook het product in een woord prachtig, alles snel geregeld en zeer netjes. Wij zijn zeer tevreden. Bevelen dit zeker aan iedereen aan als je van je lelijke radiator af wil dan is dit DE OPLOSSING

Ron en Akkie beoordeelde op 2018-04-02

Wij hebben ook radiatorbekleding laten plaatsen door VMB radiatorbekleding. Gevonden door te googelen en na het lezen van de recensies een afspraak gemaakt voor de inmeetservice. Alles is keurig opgemeten en Vincent heeft goede tips gegeven hoe wij ze het beste konden plaatsen. Een paar weken later werden ze keurig geplaatst. Wij zijn er super blij mee! De radiatoren zien er op deze manier veel beter uit.

R.W. van Arnhem beoordeelde op 2018-01-31

Echt een top bedrijf. Vincent kwam inmeten en had hele nuttige tips voor ons, waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Het leveren en plaatsen was binnen enkele minuten gedaan. Verpakkingsmateriaal is meegenomen en wij konden genieten van onze mooie radiator bekleding. Ziet er echt prachtig uit. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Geen praatjes, maar gewoon afspraken nakomen en er wordt gedaan wat er afgesproken is. Een top bedrijf:-)

Jan van Elburg beoordeelde op 2018-01-12

Enkele minuten geleden geleverd en geïnstalleerd ziet er geweldig uit.
Mvg Jan van Elburg. Deventer

H. Timmers beoordeelde op 2017-12-22

Wij hebben gebruik gemaakt van de opmeetservice en dat heeft echt een meerwaarde. We kregen een goed advies en de bekleding werd bezorgd en geplaatst. Dit werd zeer nauwkeurig gedaan en de bekleding zit zelf perfect tegen onze "niet" rechte muur. Een bedrijf die zijn afspraken na komt en punctueel is.

T.Knöps beoordeelde op 2017-12-17

Na een verbouwing van onze gehele benedenverdieping heeft Vincent van VMB dit afgerond door onze oude radiatoren van een geheel nieuwe look te voorzien. Geweldig resultaat en weer als nieuw! De opmeet service en plaatsing is ons prima bevallen en zou ik iedereen aanraden. Binnen 15 minuten waren 6 radiatoren voorzien van een volledig nieuwe bekleding en dat ook nog eens zonder enige rommel. Een zeer vakkundig team dat de afspraken na komt en een uitstekend product heeft afgeleverd!