VMB Radiatorbekleding

VMB Radiatorbekleding

Wij ontwikkelen en verkopen metalen radiatorbekleding voor particulieren en bedrijven.
9,9

• Arie
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Wij zijn vriendelijk geholpen om telefonisch de maten op te nemen. Er werd meegedacht. Snelle levering en een prachtig product. Wij zijn erg tevreden!

• Huub
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Snelle reactie ontvangen n.a.v. mijn mail en afspraak gemaakt voor het inmeten. Binnen enkele dagen ingemeten en besteld en binnen 10 tot 15 dagen hadden we de radiatorbekleding in huis. Geweldige service en zeer vriendelijk bedrijf wat we van harte kunnen aanbevelen.

• Hoe beoordeel je VMB Radiatorbekleding?

• Conny
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Goede planning van inmeten tot plaatsing van de ombouwen van mijn 7 radiatoren. Helemaal de mat-zwarte in de woonkamer is een echte blikvanger. Een klein probleempje werd binnen een week na mijn bellen geheel GRATIS opgelost. Vincent bedankt voor al je advies en hulp bij mijn aankopen. Ik ben verwend nu ik ondervonden heb dat het ook zó kan. Topbedrijf heb je ! Groetjes Conny

• Remko
    Review voor VMB Radiatorbekleding

- snelle en duidelijke antwoorden op vragen vooraf
    - telefonische controle van webshop bestelling zodat je zeker weet dat je de juiste maten hebt
    - eigen bezorgdienst en plaatsing, met oog voor detail
    - mooi product, zonder naden
    - nazorg/garantie: nog niet nodig gehad..

• Sylvia
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Goede service, bestelling wordt telefonisch nog even doorgenomen, eigen bezorgservice en helpen mee met monteren. De bekleding is mooi strak en netjes afgewerkt. Bij het opknappen van onze slaapkamer zullen we zeker weer bij VMB een radiatorbekleding bestellen.

• Annemiek
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Goed product, denkt mee, geeft tips.

• Ed
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Dit bedrijf levert niet in Zeeland, Limburg, Friesland en Groningen!! En ze vinden het raar als je dat vreemd vindt!! Gelukkig voor deze provincies dat niet alle bedrijven zo bekrompen denken.

Antwoord van VMB Radiatorbekleding

Beste Ed,

Dank u wel voor uw review.

Zoals ik u heb uitgelegd in onze mailwisselingen kunnen wij niet rendabel werken in de genoemde provincies. VMB Radiatorbekleding is een klein bedrijf met slechts twee werknemers. Dat is een groot verschil met andere partijen, die veel personeel in dienst hebben en dus makkelijker het gehele land, soms zelfs heel Europa, kunnen bedienen.

Het feit dat ik voor de prijs van € 39,- niet tweemaal op en neer naar Limburg kan rijden (ruim 800 kilometer) voor de opmeetservice is zoals ik u verschillende malen via de mail uitlegde, omdat wij dat niet rendabel kunnen uitvoeren als bedrijf. Qua uren en benzinekosten is dat gewoonweg niet rendabel te krijgen, dus geven wij op de website duidelijk aan dat wij in genoemde provincies niet werkzaam zijn.

Dat u ons om deze reden een zeer negatieve review geeft en mij zelfs uitmaakt voor 'bekrompen' vind ik erg jammer, temeer omdat u binnen een paar uur tijd tot 4 maal toe netjes antwoord hebt gekregen op al uw vragen via de mail.

Ik zie uit naar uw reactie.

Vincent

• Rob
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Top product met een Uitstekende service en persoonlijke aandacht.

• Paul
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Een prachtig afgewerkt product, zonder naden. Finishing touch design voor je interieur. Vanaf het eerste contactmoment volledig vertrouwen, dat ook is waargemaakt. Accurate reacties en adviezen.

• Elizabeth
    Review voor VMB Radiatorbekleding

excellent service and great product