VMB Radiatorbekleding

VMB Radiatorbekleding

Wij ontwikkelen en verkopen metalen radiatorbekleding voor particulieren en bedrijven.

• Wim
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Zeer goed bedrijf. Vragen vooraf via mail werden zeer vlot beantwoord en alles volgens afspraak keurig geleverd en gemonteerd. We wilden persé een bekleding zonder mogelijke uitsparingen aan de zijkant Ziet er keurig uit. Top!

• Jans - Ben
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Zoals in alle reviews (op 1 negatieve na, die in onze ogen ook nog totaal onredelijk is) zeer tevreden! De contacten, het opmeten en de daarbij gegeven adviezen en het plaatsen, allemaal uitstekend! Een welgemeende schouderklop voor Vincent!

• Hoe beoordeel je VMB Radiatorbekleding?

• Nicole Lathouwers
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Supermooi product. Opgemeten door Vincent die echt verstand van zaken heeft en meedenkt in de kleinste details. Het stucwerk bij ons zat een beetje hoog. Dan zet Vincent de kap wat hoger zodat alles netjes is. Heel fijn geholpen! Uitermate tevreden! Dikke tien!

• Els
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Fijne organisatie. Goed geholpen met inmeten en daardoor prima product geleverd en gemonteerd. Goede afwerking en ziet er mooi uit. Goed geschikt voor kinderopvang en onderwijs door hele kleine gaten bovenop waardoor er (bijna) niks doorheen gestoken kan worden - vingertjesproof. Snelle communicatie en goede service. Een aanrader!

• Fam. du Crocq
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Een heel groot compliment! Net bedrijf, snelle service, zeer vriendelijk geholpen door Vincent met mooi passende ombouwen als prachtig eindresultaat! Een dikke, welverdiende 10

• Kees Lafeber
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Alles zoals afgesproken. Helemaal blij met de nieuwe look :-) Top!

• Jan
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Wat een topbedrijf! Duidelijke info op de website. Na bestelling heeft vmb contact gezocht voor persoonlijk advies en de om de meting nog eens samen te controleren. Levering ging snel (enkele weken), werd binnen enkele minuten geplaatst en het karton werd meegenomen. Wat een fantastische en vriendelijke service!

• Herman
    Review voor VMB Radiatorbekleding

duidelijk verhaal, duidelijke offerte correcte levering. helemaal zo als het moet zijn.
    Vincent bedankt!

• Johan
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Buitengewoon prettige ervaring: Persoonlijk, deskundig en vriendelijk. We zijn heel blij met onze keuze.

• Simon
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Geweldig mooi product perfect op maat en op afgesproken tijd geleverd .
    Vincent heeft zeker kennis van zaken en is zeer prettig in omgang.
    Ook nog even geholpen te plaatsen en al het verpakkingsmatriaal weer meegenomen, top.

• Hans Huijsing
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Super service. Netjes ingemeten en geïnstalleerd en het ziet er top uit. Absoluut een aanrader.

• Miranda
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Mooie radiatorbekleding. Goed, snel en prettig contact met Vincent. Hij heeft het opmeten en plaatsen verzorgd. Dat vonden wij ontzettend fijn.
    Wij zijn erg blij met onze mooie radiatorbekleding, en bevelen VMB radiatorbekleding van harte aan!

• Gerrit
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Uitstekende service, goed en snel contact, top product, een echte aanrader!

• Astrid
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Prachtige radiator bekleding, goed advies, netjes thuis afgeleverd en gemonteerd.
    Heel tevreden!

• Richard Schreurs
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Wat een mooi product en fijne persoonlijke service en advies. Zo maak je dat niet vaak meer mee. En het resultaat is geweldig. De radiator bekleding is in ons nieuw ingerichte huis de zogeheten kers op de taart!

• Chantal Leenders
    Review voor VMB Radiatorbekleding

We zijn zeer tevreden met de bekleding van drie radiatoren! Prima service!

• Patrick Wiegmans
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Zeer mooie en betaalbare radiator ombouwen
    Zeer goede service en goed advies

• Frits
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Goed en vriendelijk advies bij opmeten. Levering en montage snel en uitstekend. Verpakkingsmateriaal mee terug genomen.

• A. van Soest
    Review voor VMB Radiatorbekleding

geweldige service - prachtige producten - goede adviezen - prima afspraken - en hele goede tips

• Frank
    Review voor VMB Radiatorbekleding

Zeer vriendelijke ondernemer, houdt zich heel netjes aan de afspraken en prettige communicatie