Van Deventerlaan 31-51
3528AG Utrecht
030 227 07 94

Hans Dominicus beoordeelde op 2017-09-29

Leuke club van enthousiaste jonge mensen. Ze zijn met coole dingen bezig en kunnen je helpen met een complete VR experience. De service is uitstekend en ze denken graag met je mee. Wij gaan zeker vaker gebruik maken van hun diensten! Vooral op het gebied van virtual reality en augmented reality.

Philips beoordeelde op 2017-09-26

Hele goede support gehad tijdens ons event, alles op tijd en netjes geregeld. :)

Stichting Waterpop beoordeelde op 2017-08-18

Wij zijn goed en snel geholpen door de vriendelijke heren van VR-house. Het huren van VR-brillen wordt erg makkelijk gemaakt. Alles is volgens afspraak verlopen.
We hebben de VR-brillen gebruikt voor het digitale museum van Waterpop en kregen hier veel enthousiaste reacties op. Bedankt voor de goede service!

KlokGroep beoordeelde op 2017-07-10

Prima bedrijf wat zijn afspraken nakomt. Goede service en dienstverlening. De VR-bril ziet er mooi uit en heeft een prima kwaliteit! Een leuke give away.

The Economic Board beoordeelde op 2017-06-30

We zijn heel tevreden over de service van VR-House.nl. Ze zijn professioneel en ze ontzorgen. En dat was precies wat wij nodig hadden tijdens ons event.

van den Arend beoordeelde op 2017-06-30

Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam

Peter de Groot beoordeelde op 2017-06-27

Wij hebben VR-House gevraagd om een team building event te faciliteren met Virtual Reality brillen voor een groep van 60 man.
De ervaring was geweldig en we hebben vanuit de teams zeer positieve reacties ontvangen over deze nieuwe virtuele vorm van team building. Jongens van VR-House, top hoe jullie dit hebben uitgedacht, opgezet en het enthousiasme waarmee jullie de groepen hebben begeleid!

Skipp Film &n Animation beoordeelde op 2017-06-26

Professioneel advies en prima werk voor een goede prijs.

J.B. Rausch beoordeelde op 2017-06-17

Heel tevreden, snel antwoord, aangegeven door VR house waar de bestelling nog te kort kwam waardoor dit aangepast kon worden door ons. De bestelling was ruim binnen de gestelde levertermijn binnen, kortom top service!

Nelleke van Compassion Nederland beoordeelde op 2017-06-13

Ben erg tevreden over VR-House! Goede dienstverlening, beantwoorden vragen heel snel, VR-brillen waren snel geleverd en er wordt meegedacht in de oplossing die ik nodig had voor een specifiek event. Maatwerk dus. Erg prettig samenwerken!

Tanja beoordeelde op 2017-06-13

Ik heb de brillen gehuurd voor een evenement. Zeer tevreden. Prettige communicatie en service. Zeker een aanrader.

Winfred Nak beoordeelde op 2017-06-09

De jongens van VR-house hebben verstand van zaken, zijn flexibel, service gericht en gewoon leuk om mee te werken.

Vereeniging van Handelaren Anno 1847 beoordeelde op 2017-05-22

Het betrof een gesynchroniseerde VR beleving met 170 gasten uit het CEO- en DGA segment in Noord Nederland.
Zeer goede voorbereiding en goede checks voordat de uitvoering daadwerkelijk plaatsvond.
Professionele samenwerking met Viemr, de leverancier van de content.
Alles klopte op het moment suprême! Er werd niets aan het toeval over gelaten.

Irene beoordeelde op 2017-05-18

Wij hebben de VR-brillen gehuurd voor een evenement waarvoor wij een virtuele tour hebben gemaakt in 360 graden. De service van VR-House was top: altijd snel reactie en meedenken over levering en terugsturen. Voor herhaling vatbaar!

PressPage beoordeelde op 2017-05-10

Erg tevreden, goede service en de geleverde producten zijn van hoge kwaliteit. VR-House.nl dacht goed mee met het ontwerp van het cardboard en reageerde snel op de emails.

Edward van Cuilenborg beoordeelde op 2017-05-08

Prima contact, prima product, zat alleen geen gebruikershandleiding bij.

Karsten Russ beoordeelde op 2017-05-03

Fijn, vriendelijk en professioneel contact gehad met de verschillende betrokkenen van VR-House. Bij vragen of hulp over de Samsung Gear 360 waren zij uitstekend bereikbaar en konden zij mijn vragen snel van een antwoord voorzien!

Mourik beoordeelde op 2017-04-21

Opdracht volgens afspraak uitgevoerd. Op het laatste moment heeft VR-house nog een koerier voor ons geregeld, was geen enkel probleem.

Lianne beoordeelde op 2017-04-14

Goede informatie voorziening, goede service en snelle levering. Top!

Rosalie beoordeelde op 2017-03-28

Heel goede ervaring met VR-house. Schakelen snel, aardig personeel en ik ben heel goed geholpen bij vragen over het plaatsen van de beelden op de telefoons.