Lisserdijk 322
(020) 21 02 886

1945 beoordelingen

Trustpilot 1790 9,4

Cherene beoordeelde op 2018-10-17

Excellent product and description. The process from purchase to download was excellent. I highly recommend Varsio they sold me exactly what they said they would.

Arry beoordeelde op 2018-10-17

Erg tevreden , goed geholpen bij de bestelling.

Alex beoordeelde op 2018-10-17

Super geregeld binnen enkele min code ontvangen.

paulw beoordeelde op 2018-10-05

Ik ben dik tevreden, bijna direct na het plaatsen van de order ontving ik de registratiecode in de email en een duidelijke handleiding.

Auke beoordeelde op 2018-10-03

Communicatie top, afspraken worden nagekomen en een erg goede prijs voor een betrouwbaar product!

Kobus beoordeelde op 2018-09-25

Eenvoudig bestellen en ontvangen. Met de aangeboden hulp eenvoudig werkend te krijgen. Helemaal tevreden.

Ad beoordeelde op 2018-09-24

Prma product. Snelle levering met duidelijke uitleg. En........heel goedkoop!

Nijhuis beoordeelde op 2018-09-24

Zeer vlotte uitvoering van de bestelling

Gerard beoordeelde op 2018-09-24

Prima webshop met ruime keuze van producten. Makkelijke bestelprocedure en snelle afhandeling na betaling. Goede handleiding om gekochte product te activeren en alles netjes verzorgd.

Ger beoordeelde op 2018-09-24

supersnelle levering

Mars beoordeelde op 2018-09-24

Ik kreeg geen office abonnement welke ik kon activeren op mijn account, ik kreeg een losstaand account.

Ik heb dit niet zo omschreven op de site terug kunnen vinden.

Uiteindelijk alsnog een abonnement bij Microsoft afgesloten omdat het niet samen te voegen was.

De abonnementskosten bij Varsio waren dus weggegooid geld!

Reactie van Varsio:
Goedemiddag,

vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de aanschaf van een Office abonnement. Hoewel dit wel vermeld wordt op onze website, wil ik graag contact met je opnemen om tot een oplossing te komen.

Kun je ons je ordernummer sturen naar service@varsio.nl? Dan zorg ik dat het vandaag nog wordt opgepakt voor je.

Hartelijk dank voor je Review in elk geval,

Roy

Team Varsio

Rob beoordeelde op 2018-09-11

Het heeft mij bijna 3 uur gekost om Office 365 aan de praat te krijgen. Dit lag echter aan Microsoft en niet aan Varsio. Ondanks dat ik in eerste instantie mijn frustraties uitte naar deze retailer is er uiterst adequaat en behulpzaam gereageerd. Top service.

Herman beoordeelde op 2018-09-10

goede duidelijke uitleg. Werkte meteen.

K.E.P.HABETS beoordeelde op 2018-09-07

HEEL TEVREDEN,IK HAD OFFICE 2016 ON LINE BESTELD,METEEN GEKREGEN EN NA INSTALLATIE WERKTE HET PRIMA,UITSTEKENDE SERVICE.

Bob beoordeelde op 2018-09-07

prima producten voor een uiterst scherpe prijs. Omgaande levering. Duidelijke toelichting wat ik van de producten verwachten mocht.
Inmiddels meerdere keren bestellingen gedaan.

Angelique beoordeelde op 2018-07-20

Bestelling geplaatst, direct ontvangen. Pakket makkelijk geinstalleerd.
Toppie!!

A. van Noordenne beoordeelde op 2018-07-18

Prima service.

Patrick beoordeelde op 2018-07-18

Ik ben erg tevreden over de afhandeling van mijn order. Aangezien ik een softwarepakket (Microsoft Office voor Mac) had aangeschaft, kreeg ik binnen een aantal minuten een downloadinstuctie en product key toegestuurd. In de handleiding stond stap-voor-stap duidelijk uitgelegd hoe ik het product kon downloaden, activeren en gebruiken. Tevens was het product goed en snel te vinden dankzij een heldere vormgeving van de website.

Varsio

I. Slijpen (niet publiceren). Mag wel bij naam onder Iwms beoordeelde op 2018-07-13

Ik vind de nieuwe Outlook van Office 2016 een drama, dan had ik ook wel mail van Apple kunnen gaan gebruiken. Bij het installeren van de nieuwe Office 20-16 was ik de hele opgebouwde structuur met mappen helemaal kwijt. Ik heb 2011/2013 hersteld. Ik gebruik nu wel Word en Excell van Office 2016, maar Outlook van 2011. Onvoldoende gecommuniceerd.
Onduidelijk waar de bestanden van Office opgeslagen worden in de back Up. Microsoft geeft wel hulp bij installeren, maar niet met inhoudelijke vragen. Daarvoor moet er € 85 betaald worden. Nee dan Apple, gratis service bij Apple Support!!

A.O. Ozer beoordeelde op 2018-07-02

Zeer snelle directe levering, goede stap voor stap beschrijving van installatie en eenvoudige bestelproces.