Lisserdijk 322
2165AB Lisserbroek
(020) 21 02 886

Trustpilot 2041 9,4

Simon Sikkes beoordeelde op 2018-12-09

Na nog maar net een slechte ervaring met de aanschaf van een computer te hebben gehad (op verkeerd adres afgeleverd en de onrechtmatige ontvanger is er mee vandoor gegaan) en dus zeer beducht voor aanschaf via het internet, op basis van de getoonde keurmerken en uitgevoerde controles daarop en de aantrekkelijke prijs, toch mij laten overhalen om op vrijdagavond de bestelling te doen.
Prompt een licentiecode en een goede instructie hoe de installatie moest worden gedaan. Een paar uur later kon je met de programmatuur aan de slag.
Echter het splashscreen liet een iets ander product zien dan gekocht: "Verdorie, er weer ingetuind?". Toch maar een mailtje naar de service afdeling gestuurd (op zondag). Wederom prompt antwoord en een aanwijzing hoe het probleem op te lossen. Handelingen uitgevoerd: probleem opgelost.
Door deze ervaring, was ik graag bereid een positieve beoordeling van Varsio te geven.

Reactie van Varsio:
Hoi Simon,

Hartelijk dank! Je beoordeling wordt met trots uitgedragen! Mooie afsluiting van ons weekend. Veel plezier gewenst met het pakket en wellicht tot snel.

Vriendelijke groet,

Roy

Team Varsio

Poeder beoordeelde op 2018-11-26

Super ervaring, vroeger werd altijd gezegd, goedkoop is duurkoop, dat gaat bij Varsio niet op. top, ik ben er heel blij mee. Ook nadat ik een probleem tegen kwam, hebben ze dat keurig voor mij opgelost, een aanrader.

J.J. van Gemert beoordeelde op 2018-11-01

Zeer eenvoudig bestellen. Zelfs buiten kantoortijden en binnen enkele minuten geregeld! Kortom uitstekend bedrijf, goede prijzen en fantastische service van de helpdesk! Ik kan het iedereen aanbevelen.

Ton Aertssen beoordeelde op 2018-10-29

Office Professional Plus aangekocht en snel en correct met prima handleiding van Varsio binnen no time geinstalleerd. Werkt ook nog eens prima.
2018-10-2018

W. Van der Valk beoordeelde op 2018-10-24

Ruim een uur geleden besteld en nu draait het Office pakket 2016 al zonder problemen.
Goed, veilig en voordelig

ILANKO GOPALASWAMY beoordeelde op 2018-10-23

Korte bestelprocedure & betaling. Het wordt wel snel geleverd in digitaal vorm

Cherene beoordeelde op 2018-10-17

Excellent product and description. The process from purchase to download was excellent. I highly recommend Varsio they sold me exactly what they said they would.

Arry beoordeelde op 2018-10-17

Erg tevreden , goed geholpen bij de bestelling.

Alex beoordeelde op 2018-10-17

Super geregeld binnen enkele min code ontvangen.

paulw beoordeelde op 2018-10-05

Ik ben dik tevreden, bijna direct na het plaatsen van de order ontving ik de registratiecode in de email en een duidelijke handleiding.

Auke beoordeelde op 2018-10-03

Communicatie top, afspraken worden nagekomen en een erg goede prijs voor een betrouwbaar product!

Kobus beoordeelde op 2018-09-25

Eenvoudig bestellen en ontvangen. Met de aangeboden hulp eenvoudig werkend te krijgen. Helemaal tevreden.

Ad beoordeelde op 2018-09-24

Prma product. Snelle levering met duidelijke uitleg. En........heel goedkoop!

Nijhuis beoordeelde op 2018-09-24

Zeer vlotte uitvoering van de bestelling

Gerard beoordeelde op 2018-09-24

Prima webshop met ruime keuze van producten. Makkelijke bestelprocedure en snelle afhandeling na betaling. Goede handleiding om gekochte product te activeren en alles netjes verzorgd.

Ger beoordeelde op 2018-09-24

supersnelle levering

Mars beoordeelde op 2018-09-24

Ik kreeg geen office abonnement welke ik kon activeren op mijn account, ik kreeg een losstaand account.

Ik heb dit niet zo omschreven op de site terug kunnen vinden.

Uiteindelijk alsnog een abonnement bij Microsoft afgesloten omdat het niet samen te voegen was.

De abonnementskosten bij Varsio waren dus weggegooid geld!

Reactie van Varsio:
Goedemiddag,

vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de aanschaf van een Office abonnement. Hoewel dit wel vermeld wordt op onze website, wil ik graag contact met je opnemen om tot een oplossing te komen.

Kun je ons je ordernummer sturen naar service@varsio.nl? Dan zorg ik dat het vandaag nog wordt opgepakt voor je.

Hartelijk dank voor je Review in elk geval,

Roy

Team Varsio

Rob beoordeelde op 2018-09-11

Het heeft mij bijna 3 uur gekost om Office 365 aan de praat te krijgen. Dit lag echter aan Microsoft en niet aan Varsio. Ondanks dat ik in eerste instantie mijn frustraties uitte naar deze retailer is er uiterst adequaat en behulpzaam gereageerd. Top service.

Herman beoordeelde op 2018-09-10

goede duidelijke uitleg. Werkte meteen.

K.E.P.HABETS beoordeelde op 2018-09-07

HEEL TEVREDEN,IK HAD OFFICE 2016 ON LINE BESTELD,METEEN GEKREGEN EN NA INSTALLATIE WERKTE HET PRIMA,UITSTEKENDE SERVICE.