Lisserdijk 322
2165AB Lisserbroek
(020) 21 02 886

Trustpilot 2334 9,4

Rob beoordeelde op 2019-01-15

Als zelfstandig Apple systeembeheerder koop ik regelmatig Office licenties voor mijn klanten bij Varsio. Heldere website, betaalbaar en snelle levering. Heb twee keer een probleem gehad met een activatiecode, in beide gevallen werd dit binnen een uur via de mail opgelost. Prima service dus, ik zou Varsio absoluut bij anderen aanraden.

Wolff beoordeelde op 2019-01-04

Office programma gekocht. Kwam door mijn eigen fout bij installatie niet uit, maar toch netjes opgelost.

Wout beoordeelde op 2018-12-21

Het product besteld en via de mail binnen enkele minuten direct geleverd, super.

Helaas ging er iets fout. Dus dit via de mail gemeld. Ik kreeg snel contact met Rianne, die hetgeen fout gegaan was op een professionele, klantvriendelijke en zeer klantgerichte manier naar volle tevredenheid heeft opgelost. Rianne verdient daarom van mij een dikke pluim en de titel Medewerkster van de maand.

Rianne, nogmaals bedankt.

Patty Lim beoordeelde op 2018-12-19

Goed en snel geregeld voor een hele goede prijs. Goede handleiding.

Jan beoordeelde op 2018-12-19

‘t Is maar dat je het weet!

Varsio, een super intermediair met de laagste prijs voor A-merk producten en het werk direct … je hebt het nauwelijks in de gaten zo’n soepel verlopend aankoop- en installatieproces. Waar nodig direct/ online heldere instructies beschikbaar. Helemaal top!

Annemie Koenders beoordeelde op 2018-12-19

Prima, ook de reactie van de infolijn was heel snel en duidelijk. Achteraf de usb-stick aanvragen ging ook prima. Ik heb alleen maar lof voor de afhandeling van de gang van zaken.

M. van der Heijde beoordeelde op 2018-12-19

Office 2016 Professional Plus via de website van varsio besteld.
Onmiddellijk programma gedownload en via duidelijke instructies geïnstalleerd.
Office werd geactiveerd zonder problemen. Voor die prijs een geweldig programma.

Gommaar beoordeelde op 2018-12-19

Goed en snel.

Hennie Nagel beoordeelde op 2018-12-18

Zeer tevreden had zoals belooft binnen 1 minuut de bevestiging en codes op de mail en kon gaan installeren

Ad Huisman beoordeelde op 2018-12-18

Makkelijk te bestellen, eenvoudig te installeren, code werkt perfect.
En is goedkoop.
Ik hoop dat dit alles zo blijft of nog beter wordt.

Marieke beoordeelde op 2018-12-18

Heel tevreden. Ik vroeg me vooraf wel af hoe het mogelijk is dat Varsio het Microsoft-office pakket zo goedkoop kan aanbieden, maar de bestelling, levering en installatie zijn soepel en zeer vlot verlopen. Ik ben er erg blij mee, het werkte meteen perfect!

Leon beoordeelde op 2018-12-18

snel en zonder problemen software besteld en geleverd gekregen..

Simon Sikkes beoordeelde op 2018-12-09

Na nog maar net een slechte ervaring met de aanschaf van een computer te hebben gehad (op verkeerd adres afgeleverd en de onrechtmatige ontvanger is er mee vandoor gegaan) en dus zeer beducht voor aanschaf via het internet, op basis van de getoonde keurmerken en uitgevoerde controles daarop en de aantrekkelijke prijs, toch mij laten overhalen om op vrijdagavond de bestelling te doen.
Prompt een licentiecode en een goede instructie hoe de installatie moest worden gedaan. Een paar uur later kon je met de programmatuur aan de slag.
Echter het splashscreen liet een iets ander product zien dan gekocht: "Verdorie, er weer ingetuind?". Toch maar een mailtje naar de service afdeling gestuurd (op zondag). Wederom prompt antwoord en een aanwijzing hoe het probleem op te lossen. Handelingen uitgevoerd: probleem opgelost.
Door deze ervaring, was ik graag bereid een positieve beoordeling van Varsio te geven.

Reactie van Varsio:
Hoi Simon,

Hartelijk dank! Je beoordeling wordt met trots uitgedragen! Mooie afsluiting van ons weekend. Veel plezier gewenst met het pakket en wellicht tot snel.

Vriendelijke groet,

Roy

Team Varsio

Poeder beoordeelde op 2018-11-26

Super ervaring, vroeger werd altijd gezegd, goedkoop is duurkoop, dat gaat bij Varsio niet op. top, ik ben er heel blij mee. Ook nadat ik een probleem tegen kwam, hebben ze dat keurig voor mij opgelost, een aanrader.

Samir beoordeelde op 2018-11-23

In een woord top! Wat ze zeggen wordt waargemaakt. Binnen 20 minuten Office up and running. Deal die te mooi leek te zijn bleek gewoon mooi te zijn. Office 2019 van 149 voor 49. Heerlijk als gast een bestelling te kunnen plaatsen. Geen ingewikkelde inschrijvingen.

Mooi! Blije klant!

J.J. van Gemert beoordeelde op 2018-11-01

Zeer eenvoudig bestellen. Zelfs buiten kantoortijden en binnen enkele minuten geregeld! Kortom uitstekend bedrijf, goede prijzen en fantastische service van de helpdesk! Ik kan het iedereen aanbevelen.

Ton Aertssen beoordeelde op 2018-10-29

Office Professional Plus aangekocht en snel en correct met prima handleiding van Varsio binnen no time geinstalleerd. Werkt ook nog eens prima.
2018-10-2018

W. Van der Valk beoordeelde op 2018-10-24

Ruim een uur geleden besteld en nu draait het Office pakket 2016 al zonder problemen.
Goed, veilig en voordelig

ILANKO GOPALASWAMY beoordeelde op 2018-10-23

Korte bestelprocedure & betaling. Het wordt wel snel geleverd in digitaal vorm

Cherene beoordeelde op 2018-10-17

Excellent product and description. The process from purchase to download was excellent. I highly recommend Varsio they sold me exactly what they said they would.