Verschuurestraat 1
4043GB Opheusden

Ties beoordeelde op 2018-11-19

Goed bedrijf, goede service, persoonlijk contact met de eigenaar was erg fijn.

Anouk beoordeelde op 2018-09-25

Top service!

Pieter beoordeelde op 2018-09-21

Ik had een goede laptop nodig voor met name foto en videowerk.
Goede voorlichting gekregen en hulp bij het samenstellen en de aankoop.
Inmiddels zeer goede ervaringen met de laptop. Perfecte ondersteuning ook na de aankoop.
Kortom: dik tevreden.

Boaz beoordeelde op 2018-07-31

Goede service, Dhr Venema heeft mij geholpen met het vinden van de gewenste laptop.

René beoordeelde op 2018-01-13

Goede service, goede tijdige respons. Verzending duurde even, maar dat is logisch tijdens de kerst periode. Al met al momenteel een prima ervaring en een prima laptop.

Ruud beoordeelde op 2018-01-13

Laptop ruim op tijd geleverd. Communicatie verliep soepel en snel. Laptop werkt prima. Alle aanpassingen prima werkend. Kon meteen ad slag. Zeer tevreden over dit bedrijf!

Simon Gebraad beoordeelde op 2017-12-14

Tevreden met de levering, duurde wel lang in verband met feestdagen en sneeuw, maar dat was buiten de schuld van Venema Multimedia om.

Erik beoordeelde op 2017-10-16

Ik had een probleemlose order.

Beste Familie Van der Meijden, beoordeelde op 2017-10-16

Hartelijk, duidelijke uitleg, snelle levering.
1 onderdeel ontbrak. Zo snel als mogelijk na geleverd.
Dit zeg ik door. (mond tot mond reclame).

Debora beoordeelde op 2017-09-29

Alle vragen werden duidelijk en snel beantwoord! Goede service!

M. v.d.Ven beoordeelde op 2017-09-18

Een vriendelijke en niet opdringerige heer Venema, die goed advies gaf en zeer deskundig was.
De levering was supersnel!! Eerder dan verwacht!

N. Malhoe beoordeelde op 2017-08-07

Goede service, laptop was netjes verpakt en het werkt perfect.

c g j van baren beoordeelde op 2017-05-22

Goed kontakt, prima service.

peet van den bulk beoordeelde op 2017-01-24

snelle service, goede kale installatie, leuke extra's. betrouwbaar.

K.Verboon beoordeelde op 2016-12-08

Van te voren gebeld voor advies, ik werd terug gebeld , kennis van zaken. Advies heeft geholpen voor keuze op de website. Ondanks de sinterklaas drukte toch nog snel genoeg geleverd. Een mooie laptop ontvangen, goed verpakt. Een aanrader.

Francoijs beoordeelde op 2016-10-24

Ik ben tevreden over mijn bestelling. Heel fijn dat de laptop zelf samen te stellen is. Vond het erg moeilijk om bij een andere winkel/webshop een 15 inch laptop te vinden met numeriek toetsenbord en toetsenbordverlichting bijvoorbeeld, en dat is hier wel gelukt! Levertijd was erg lang, maar kwam door vertraging bij leverancier van i5-processors. Hierdoor wel voor dezelfde prijs een i7-processor gekregen, dus erg goede service!

Ralph beoordeelde op 2016-09-13

Ik ben erg tevreden. Venema Multimedia leverde dezelfde laptop tegen een aanzienlijk scherpere prijs dan de concurrentie. Bij mijn vraag naar de verwachte leverdatum van de laptop, kreeg ik dezelfde dag nog een duidelijk antwoord van Venema Multimedia. Tot op heden bevalt de laptop ook prima. Een volgende keer bestel ik graag weer bij Venema Multimedia!

User beoordeelde op 2016-09-04

Erg tevreden.
Levertijd van een week, alles was prima verpakt en werkt uitstekend!

Marijke Dietz beoordeelde op 2016-08-11

Super tevreden...goed advies...snelle reacties op de vragen die ik nog had...goeie service..meedenkend ... en snelle levering!!!!

w. wit beoordeelde op 2016-08-01

Alles prima volgens afspraak en keurig geregeld