Kerksingel 10
2951 GA Alblasserdam

Mike beoordeelde op 2017-08-01

Goede kwaliteit dozen. Ook het contact bij vragen liep uitstekend.

Tim beoordeelde op 2017-01-09

Super tevreden met onze aankopen! De stevige dozen hebben een hoge prijs/kwaliteit verhouding en werden erg snel geleverd.

Mevrouw van der Wal beoordeelde op 2016-12-31

Geweldig! Snel in huis en scheelt ook nog eens een hoop gesjouw. Aanrader :)

R. Meijer beoordeelde op 2016-12-29

Snelle levering en goede dozen. Ze zijn stevig en makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn tevreden.

Kars Klapwijk beoordeelde op 2016-12-20

Verhuisdozen zijn sterk en de service is goed! Ik ben erg tevreden.

N Behrens beoordeelde op 2016-12-19

Goede service en snelle levering. Goed kwaliteit dozen voor een goede prijs

R Burgers beoordeelde op 2016-12-12

Goede kwaliteit verhuisdozen en zeer snelle levering!

R. Schumacher beoordeelde op 2016-12-11

Erg tevreden over de bestelling, volgende dag geleverd en keurig netjes. Verhuisdozen zijn fijn in gebruik en erg stevig.

Peter Willems beoordeelde op 2016-09-01

Jullie hadden de dozen die ik zocht en de presentatie was zo dat ik er zeker van was dat de bodem het systeem was wat ik zocht. Daarnaast een aantrekkelijke prijs (bruin).

Diana van Tienhoven beoordeelde op 2016-07-03

De webshop is duidelijk, compleet en goed dat er suggesties voor andere artikelen gegeven worden. Heb twee keer wat besteld!

Sebastiaan Hoogervorst beoordeelde op 2016-07-03

Goede prijs/kwaliteit - overzichtelijke webshop makkelijk betalen en snelle levering. Het zou fijn zijn als de dozen geleverd worden in 1 doos zodat je ze na de verhuizing kan bewaren in een doos.

Robin Borremans beoordeelde op 2015-07-08

Top kwaliteit dozen en prima service.

2015