Nijverheidstraat 14A
2984 AH Ridderkerk

Tonny Croezen beoordeelde op 2017-12-14

Prima service en levering. Erg snel ook. Zeker aan te bevelen.

Kamal Elallouchi beoordeelde op 2017-12-11

goed

Ilonka Waterloo beoordeelde op 2017-12-08

Snelle levering, pakketten keurig verpakt en materiaal goed en degelijk

Reactie van Verhuisdozenstore.nl:
Fijn om te horen! Veel succes met de verhuizing :-)

Klaas Messelink beoordeelde op 2017-12-01

Tevreden, dozen kwamen op de beloofde dag! Kwaliteit dozen goed, maar handgrepen scheuren toch gauw uit als de doos gevuld is met boeken. Voorzichtig tillen dus!

Reactie van Verhuisdozenstore.nl:
Allereerst heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Hopelijk is de verhuizing goed verlopen. Welke type verhuisdozen heeft u besteld? Wij proberen de verhuisdozen zo sterk mogelijk te maken. De premium verhuisdozen zijn stevig genoeg om helemaal te vullen met boeken zonder dat de handgrepen scheuren.

Fritz Witt beoordeelde op 2017-11-26

Zeer snelle en adequate opvolging van de bestellen. Snelle levering binnen 24 uur.

Maartje beoordeelde op 2017-11-25

Prima, werd snel en op tijd geleverd

Mike beoordeelde op 2017-08-01

Goede kwaliteit dozen. Ook het contact bij vragen liep uitstekend.

Tim beoordeelde op 2017-01-09

Super tevreden met onze aankopen! De stevige dozen hebben een hoge prijs/kwaliteit verhouding en werden erg snel geleverd.

Mevrouw van der Wal beoordeelde op 2016-12-31

Geweldig! Snel in huis en scheelt ook nog eens een hoop gesjouw. Aanrader :)

R. Meijer beoordeelde op 2016-12-29

Snelle levering en goede dozen. Ze zijn stevig en makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn tevreden.

Kars Klapwijk beoordeelde op 2016-12-20

Verhuisdozen zijn sterk en de service is goed! Ik ben erg tevreden.

N Behrens beoordeelde op 2016-12-19

Goede service en snelle levering. Goed kwaliteit dozen voor een goede prijs

R Burgers beoordeelde op 2016-12-12

Goede kwaliteit verhuisdozen en zeer snelle levering!

R. Schumacher beoordeelde op 2016-12-11

Erg tevreden over de bestelling, volgende dag geleverd en keurig netjes. Verhuisdozen zijn fijn in gebruik en erg stevig.

Peter Willems beoordeelde op 2016-09-01

Jullie hadden de dozen die ik zocht en de presentatie was zo dat ik er zeker van was dat de bodem het systeem was wat ik zocht. Daarnaast een aantrekkelijke prijs (bruin).

Diana van Tienhoven beoordeelde op 2016-07-03

De webshop is duidelijk, compleet en goed dat er suggesties voor andere artikelen gegeven worden. Heb twee keer wat besteld!

Sebastiaan Hoogervorst beoordeelde op 2016-07-03

Goede prijs/kwaliteit - overzichtelijke webshop makkelijk betalen en snelle levering. Het zou fijn zijn als de dozen geleverd worden in 1 doos zodat je ze na de verhuizing kan bewaren in een doos.

Robin Borremans beoordeelde op 2015-07-08

Top kwaliteit dozen en prima service.

2015