Verhuisdozenstore.nl

Verhuisdozenstore.nl

Onze missie is om het verhuizen niet alleen leuker, maar vooral makkelijker te maken. We nemen de tijd om je te adviseren rondom het aanschaffen van de juiste spullen en stoppen pas wanneer jij zeker weet dat je met een brede glimlach door de verhuizing heen komt.

Vragen over de verhuizing of verhuisdozen? Onze klantenservice staat in de startblokken om al je vragen te beantwoorden en is gemakkelijk telefonisch te bereiken via 085-1301269. Stuur je liever een mailtje? Ook dat kan natuurlijk! Mail je bericht naar info@verhuisdozenstore.nl en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015