Nijverheidstraat 14A
2984 AH Ridderkerk

9,1

Bol.com 3 9,7

Sylvia Bleecke beoordeelde op 2018-04-13

Snelle levering, alleen jammer dat er geen melding gedaan is wanneer de dozen bezorgd zouden worden.

Meindert sluis beoordeelde op 2018-04-12

Elseline Brandt beoordeelde op 2018-04-12

Snel geleverd, alleen jammer dat je geen tijdvak kon aangeven in een dag.

Marije Walgemoed beoordeelde op 2018-04-11

Michal Knotek beoordeelde op 2018-04-11

Anita Bolhoven beoordeelde op 2018-04-08

Snelle service: 's middags besteld en de volgende dag had ik ze al in huis! Een hele goede kwaliteit verhuisdozen!

Yolande Santhagens beoordeelde op 2018-04-07

Uitstekende Klantenservice, behulpzaam en vriendelijk, en volgende dag werd de bestelling thuis geleverd! Erg tevreden!

Coen Flach beoordeelde op 2018-04-07

Duidelijke website. Snelle levering met wat kleine vertraging door DPD.

Tpo beoordeelde op 2018-04-06

super Levering, ik had ze op het laatste moment nodig. De meneer aan de telefoon heeft er netjes voor gezorgd dat ik ze de volgende dag binnen had.

Lucas Stinis beoordeelde op 2018-04-06

Snel geleverd, keuze voor een tijdvak, stevige verhuisdozen!

Cathy Sinay beoordeelde op 2018-04-06

Sjaak Boer beoordeelde op 2018-04-02

Sanne Hooper beoordeelde op 2018-04-01

Verhuisdozen van goede stevige kwaliteit . Levering snel en online te volgen. De chauffeur beleefd, vriendelijk en behulpzaam. Top.

Mirjam Lier beoordeelde op 2018-03-30

Zeer tevreden, op de dag binnen, die ik had op gegeven, Toppie.

Marco Reddingius beoordeelde op 2018-03-29

Edwin Rosenquist beoordeelde op 2018-03-29

snel geleverd

Peter van den Berg beoordeelde op 2018-03-27

De bezorging was prima, maar de kwaliteit van de dozen is zeer matig. Er komen heel gemakkelijk scheuren in.

Reactie van Verhuisdozenstore.nl:
Dank voor uw reactie. Ik had dat niet gezien, anders had ik zeker die sterkere dozen genomen.

Vrg.,
Peter van den Berg

Steve beoordeelde op 2018-03-26

In de ochtend gebeld om verhuisdozen op te halen. In de middag lagen ze klaar en heb ze direct mee kunnen nemen. Uitstekend!

caroline hartdorff beoordeelde op 2018-03-26

edith Myjer beoordeelde op 2018-03-26