Noordstaring 29
2741EZ Waddinxveen

Irene beoordeelde op 2017-09-22

In alles zie je de liefde voor het vak en de klantvriendelijkheid terug. Mooie website met leuke extra info en ruim assortiment. Duidelijke communicatie over de levering. Goed verpakt en binnen 24 uur in huis. En bovenal hele goede kwaliteit; supervers en superlekker, mmm!

Coen beoordeelde op 2017-08-10

Lekkere noten en uitstekende service!!

Gert beoordeelde op 2017-08-05

Heerlijke noten en van goede kwaliteit

S de Koeijer beoordeelde op 2017-08-01

Ontzettend lekkere noten en een fijne service!

Jan Lugthart beoordeelde op 2017-07-27

Super lekkere noten.
Overzichtelijke site en snelle levering.

Vere beoordeelde op 2017-07-22

Goede service en lekkere noten, zeer tevreden!

Tonny beoordeelde op 2017-07-19

Heerlijke verse noten binnen 24 in huis heerlijk

Florian beoordeelde op 2017-07-17

Zeer tevreden. Hoge kwaliteit en snelle levering. Je proeft dat het echt vers is!

John Stolwijk beoordeelde op 2017-07-17

Heerlijke verse noten en snel geleverd.

Floris beoordeelde op 2017-07-17

Wij eten veel ongebrande noten, bij versenoten.nl is er genoeg te vinden voor een redelijke prijs

Jason beoordeelde op 2017-07-16

Just great service and quality provided. We order from Norway. Thanks

Jiska beoordeelde op 2017-07-16

Mooie webwinkel, met gezondheidsinformatie over noten en zuidvruchten, recepten en lekkere verse nootjes.

Jacco beoordeelde op 2017-07-16

Lekker en vers. Luxe huismix is een echte aantader. Snelle levering.

Celine beoordeelde op 2017-07-06

Na een goede en snelle service had ik heerlijke verse noten in huis. Daarnaast is de site erg overzichtelijk gemaakt. Ik zou het iedereen kunnen aanraden!

Inventas beoordeelde op 2017-06-04

We hebben nu al een aantal keren heerlijke noten bij Versenoten.nl gekocht. Snelle en betrouwbare levering en ze smaken SUPER!! Lekker knapperig, ik ben er zeer tevreden over!!

Chris beoordeelde op 2017-05-31

Goeie overzichtelijke website en een snelle verzending. Diverse noten besteld en prijs en kwaliteit waren goed. Volge de bestelling alweer grdaan.

Albertine beoordeelde op 2017-05-30

Heerlijk verse noten en je bent verzekerd van goede service.
Altijd weer een feestje wanneer de bestelling in huis is! Zéker een aanrader. :)

De Jongh beoordeelde op 2017-05-30

Ideaal; pakketje besteld en keurig verzorgd en snel geleverd. Top!!

René van Maanen beoordeelde op 2017-05-30

We hebben een aantal heerlijke pakketten besteld met verschillende soorten noten, van studentenhaver tot luxe mixen. Alles was goed verpakt en smaakte alleen maar naar meer.

Erwin beoordeelde op 2017-05-10

Snelle levering mooie site alles netjes verpakt en lekker!!!
bestel hier vaker en ga er zeker meer bestellen echt een aanrader