Versenoten.nl

Versenoten.nl

Versenoten.nl | Uw online notenshop om uw noten te bestellen.

Versenoten.nl biedt een ruim assortiment aan Pinda's, Noten, Zuidvruchten, Superfoods, Rijstcrackers, Pitten & Zaden.
Met bijna 50 jaar ervaring met markten door het land leveren wij alle producten dagvers! Door een snelle levering en een veilige betaalmethode bestelt u gemakkelijk en snel.

Wacht niet langer en bestel snel op www.versenoten.nl.
Wij wensen u veel smaakgenot!

• Gideon
    Review voor Versenoten.nl

Donderdag avond besteld, zaterdag middag al geleverd, super lekkere, verse pistache noten en een heerlijke luxe notenmix. Echte aanrader!

• Remko
    Review voor Versenoten.nl

Prima, en vers geleverd. En een persoonlijk schrijven erbij. En als toppunt als welkomstcadeau zelf gebrande doppinda's.

• Hoe beoordeel je Versenoten.nl?

• Erwin
    Review voor Versenoten.nl

Lekkere noten snelle levering en prima prijzen Altijd vers geleverd en snel meestal binnen 24 uur de service is ook erg goed ook zodra er wat mis gaat met levering door postnl! Ben hier al 4 jaar ongeveer klant en zal dat ook blijven!!

• Wilma
    Review voor Versenoten.nl

De gerookte amandelen, waren veel te zout. Netjes opgelost door versenoten.nl

• Lidewij
    Review voor Versenoten.nl

In de ochtend gebeld of ze ergens met een kraam op de markt stonden omdat ik vandaag noten voor een taart nodig had. Helaas stonden ze nergens maar mocht wel langs het bedrijf komen om het op te halen. Echt super fijn! Bestellen stond helemaal klaar en werdt hartelijk verwelkomd. Top zaak en heerlijke noten! Ga zeker vaker bestellen ( alleen dan wel op tijd haha)

• Kleeven
    Review voor Versenoten.nl

Inmiddels voor de 2e keer een online bestelling gedaan, ben erg tevreden en wat zijn die pistachenootjes lekker...mmm, de rest van de bestelling is ook superlekker vooral die mixen met cranberrys...en erg attent dat je bij elke bestelling een extraatje erbij krijgt, erg attent

• Dylan
    Review voor Versenoten.nl

Erg fijne webshop, door een storing bij de bank had ik per ongeluk twee keer geld overgemaakt.
    Direct hadden hun contact met mij opgenomen en de volgende dag stond mijn geld weer op mijn rekening.
    Dit is klantvriendelijkheid! Lekkere producten en top verpakt.

• Irene
    Review voor Versenoten.nl

In alles zie je de liefde voor het vak en de klantvriendelijkheid terug. Mooie website met leuke extra info en ruim assortiment. Duidelijke communicatie over de levering. Goed verpakt en binnen 24 uur in huis. En bovenal hele goede kwaliteit; supervers en superlekker, mmm!

• Coen
    Review voor Versenoten.nl

Lekkere noten en uitstekende service!!

• Gert
    Review voor Versenoten.nl

Heerlijke noten en van goede kwaliteit

• S de Koeijer
    Review voor Versenoten.nl

Ontzettend lekkere noten en een fijne service!

• Jan Lugthart

Super lekkere noten.
    Overzichtelijke site en snelle levering.

• Vere
    Review voor Versenoten.nl

Goede service en lekkere noten, zeer tevreden!

• Tonny

Heerlijke verse noten binnen 24 in huis heerlijk

• Florian
    Review voor Versenoten.nl

Zeer tevreden. Hoge kwaliteit en snelle levering. Je proeft dat het echt vers is!

• John Stolwijk
    Review voor Versenoten.nl

Heerlijke verse noten en snel geleverd.

• Floris
    Review voor Versenoten.nl

Wij eten veel ongebrande noten, bij versenoten.nl is er genoeg te vinden voor een redelijke prijs

• Jason

Just great service and quality provided. We order from Norway. Thanks

• Jiska
    Review voor Versenoten.nl

Mooie webwinkel, met gezondheidsinformatie over noten en zuidvruchten, recepten en lekkere verse nootjes.

• Jacco
    Review voor Versenoten.nl

Lekker en vers. Luxe huismix is een echte aantader. Snelle levering.