Otto Hahnweg 12

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Google Plus/Places - 9,4

N.A. van Helvoirt beoordeelde op 2017-09-10

Cd's staan in de kast zoals verwacht op grond van de gegeven informatie, stevige kast, staat niet tegen een muur, maar dit levert geen probleem op. Prettige afspraken omtrent de bezorging, ging uitstekend in onderling overleg.

Van Dijk beoordeelde op 2017-09-06

Hij ziet er keurig uit
Bij deze laat ik je weten dat ik zeer tevreden ben over de kast. Hij ziet er keurig uit en alle DVD’s staan nu netjes en overzichtelijk in een passende kast. De levering was perfect, precies in het aangegeven tijdslot. Ik zal je zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen! Nogmaals dank.

Henk beoordeelde op 2017-09-03

Beste meneer Heije, normaal ben ik niet zo van beoordelingen achterlaten maar u heeft zo uw best gedaan om mijn order snel te laten verlopen dat ik toch de moeite neem.

- Hulp bij bestellen was prima, ik kon bellen en alles werd voor mij in orde gemaakt.
- Ik werd prima op de hoogte gehouden van alle stappen tot levering. (via duidelijke mails)
- Kasten waren keurig. Ik had voor eiken kasten gekozen, wat wel duurder is dan de andere kasten bij jullie, maar ik vind het het extra geld meer dan waard. Wat een luxe en perfect afgewerkt.
- Levering was zoals duidelijk aankondigd en precies op tijd.
- Bezorger was uiterst vriendelijk en zette (met mijn aanwijzingen) de kasten op hun plek (ook al zijn de eiken kasten loodzwaar, gebeurde dit met een glimlach).

Erg blij dat ik jullie gevonden heb, Bedankt.

Gerda beoordeelde op 2017-08-29

Altijd spannend iets online bestellen, maar jullie hebben al de beloftes waar gemaakt. Een mooi product en keurig volgens afspraak geleverd. Na 2 weken had ik de kast al in huis. Nu al de cd's erin zitten is het een indrukwekkend gezicht! Erg blij met mijn beslissing om mijn kast bij jullie te kopen.

Reactie van Verzamelkasten:
Beste Gerda, bedankt voor uw reactie. Fijn dat uw kast zo goed bevalt.

JeroenM beoordeelde op 2017-08-28

Alles verliep vlotjes. er waren geen problemen dus top !

Reactie van Verzamelkasten:
Bedankt voor uw beoordeling. Kort maar krachtig, goed om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier van de kast

Gerben beoordeelde op 2017-08-27

Het uitzoeken en bestellen ging heel makkelijk en de kast was precies wat we ervan hadden verwacht, echt vakwerk.
Bezorging was trouwens ook prima geregeld.
Kortom, echt een aanrader!

Reactie van Verzamelkasten:
Bedankt voor uw lovende reactie Gerben. De kast stond dan ook wel heel mooi bij jullie interieur. Veel opberg plezier gewenst en misschien tot ziens.

Lotte beoordeelde op 2017-08-27

Zeer tevreden. de nieuwe website is erg makkelijk te gebruiken en vooral de maatwerk module vond ik fantastisch! De maten en inhoud gelijk in beeld.
Netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. De bezorger was erg vriendelijk en keurig op tijd.
Al met al zal ik jullie aan iedereen aanraden, Ga zo door !!

Reactie van Verzamelkasten:
Beste Lotte, Geweldige beoordeling, we hebben hard gewerkt aan zowel de website als uw kast dus super om te horen dat het goed bevallen is! Veel plezier van de kast.

Ben beoordeelde op 2017-08-26

Kasten voldoen volledig aan onze verwachtingen
De door ons bestelde kasten voldoen volledig aan onze verwachtingen. Ook de levering verliep keurig en correct en volgens de gemaakte afspraken. Hiervoor hartelijk dank,

Reactie van Verzamelkasten:
Bedankt voor de 10! Fijn om te horen dat u niet alleen blij bent met de kasten, maar ook met ons als bedrijf. Allicht tot de volgende keer.

Willie beoordeelde op 2017-08-25

De kast ziet er geweldig uit.
De bezorging was goed, keurig binnen het tijdvak dat was aangegeven.
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Het leuke aan dit product is dat je een kast volledig voor jou op maat gemaakt krijgt voor een prijs die je voor een massa product zou betalen.

Reactie van Verzamelkasten:
Bedankt dat u de moeite heeft genomen een recensie. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, veel plezier van de kast.