Verzamelkasten
Al sinds 2005 maakt Verzamelkasten.nl, geheel naar wens van de klant, meubels op maat. Gespecialiseerd in het ontwerpen en vervaardigen van CD/DVD & Blu-ray kasten voor verzamelaars ook andere meubels kunt u door ons laten maken.

Klanten kunnen bij ons zelf online hun kast ontwerpen, ze kunnen zien hoe duur hun kast word en hoeveel cd of dvd erin kunnen. Na het ontwerpen kunnen ze de kast gelijk toevoegen aan hun winkelwagen, om hem in een vertrouwde en veilige omgeving te bestellen. Omdat wij lagen onkosten hebben en ons bedrijf is ingericht voor maatwerk kunnen wij maatwerkkasten leveren ver onder de marktstandaard zonder dat dit ten kosten gaat van de kwaliteit van de kasten.
De zekerheden van https://www.verzamelkasten.eu

Aspirant lid van WebwinkelKeur