Frankenstraat 161
6224GN Maastricht

Giovanni Renato Cogodi beoordeelde op 2018-10-18

Besteld en snel geleverd. Goede kwaliteit van het bestelde product.

Bachman beoordeelde op 2018-10-02

Een zorgvuldige behandeling en als het even lijkt mis te gaan is er vlot een adequate oplossing.
Tip: de singeltjes worden als briefpost verstuurd, denk daaraan als je brievenbus een afwijkende maat heeft ;-)!

Gert-Jan van Dijk beoordeelde op 2018-09-14

SNELLE EN CORRECTE LEVERING

Rowina David beoordeelde op 2018-09-12

Heel tevreden! Snelle levering!

M Trines beoordeelde op 2018-09-12

Snel geleverd. Uitermate netjes en professioneel verpakt en verzonden. Platen zijn van nette kwaliteit.
Absoluut een adresje om weer te kopen. Aanrader!!!

Jan Jaap Schuitert beoordeelde op 2018-09-10

Goede kwaliteit en super goed verpakt en verstuurd. Alles heel vlot en professioneel

Geert Hoving beoordeelde op 2018-09-03

vandaag bestellen morgen afleveren, prima verpakt en de single,s onbeschadigd, en een prima service

sylvie van houtte beoordeelde op 2018-08-28

SUPER SNELLE LEVERING

Dirk Reyniers beoordeelde op 2018-08-27

Snelle levering en goed verpakt

Robin beoordeelde op 2018-08-10

Snel binnen, netjes verpakt en de platen zijn als nieuw! Ik heb mijn nieuwe platenwinkel gevonden👌🏻

leon van der laan beoordeelde op 2018-07-30

Goed verpakt en snel in huis

Cliff van Dam beoordeelde op 2018-07-12

Heel tevreden

Mark van Toor beoordeelde op 2018-07-02

Wat je op de website ziet, is wat je krijgt: iedere foto van het product waarin je bent geïnteresseerd, geeft exact de staat van het (tweedehands) product weer. Dat geeft een goede indicatie van wat je kunt verwachten, met vinyl singles bijvoorbeeld. Vervolgens wordt het snel en goed verpakt geleverd. Bovendien is iedere single voorzien van een beschermhoesje. Ik ben er zeer tevreden over.

Michel Bonten beoordeelde op 2018-07-02

Schappelijke prijs, netjes verpakt en snel bezorgd.

Ingrid Sas beoordeelde op 2018-06-27

Snelle levering, geweldige klantenservice en top kwaliteit platen. Heb er nu 4 besteld en zal er zeker meer bestellen.

Nico De Zutter beoordeelde op 2018-06-25

Heel erg tevreden, zaterdagavond besteld en dinsdag reeds in huis (in België). De platen waren ook heel heel goed verpakt zodanig dat transportschade bijna onmogelijk zou zijn. Kortweg: top!!

Sita Bakker beoordeelde op 2018-06-25

Snelle correcte levering

karel vandepaer beoordeelde op 2018-06-23

Snelle levering goede verzorging alles prima in orde

Willie Egelmeer beoordeelde op 2018-06-22

Bestelling is prima verwerkt en netjes verpakt. Platen zien er perfect uit. Alleen de website kan beter.

Tom Bastiaens beoordeelde op 2018-06-16

Uitstekende webwinkel met eerlijke prijzen.