Frankenstraat 161
6224GN Maastricht

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Gert Hendal beoordeelde op 2017-09-20

Nu al 2 keer een bestelling gedaan, snelle en perfecte levering en de singles worden allemaal in een plastic beschermhoes geleverd. Probleempje met verkeerde single werd uitstekend opgelost !

Gerard Ryssen beoordeelde op 2017-09-19

Alles oké, maar het zou goed zijn iets meer informatie te hebben over de persing.

Janko Rabbinge beoordeelde op 2017-09-16

Platen netjes verstuurd en snel in huis.

steph ghielens beoordeelde op 2017-09-06

Mooie keuze aan vinyl, zeer goed verpakt maar vooral geweldige service.
Adres was volgens koerier van B post onvolledig, terwijl alles juist was.
Pakket retour maar perfect opgelost door Vinylplaten.
Kortom perfect, zijn mensen met een hart voor muziek.

Ton Kuipers beoordeelde op 2017-08-18

Ondertussen ruim veertig elpees en enkele singles gekocht. Slechts twee hadden een flinke kras. Eenmaal bleek voor het verzenden dat de verkeerde elpee in de hoes zat, dat werd keurig opgelost en gecommuniceerd. Verpakking van de zending is stevig. Goede en snelle service. Dik tevreden.