Frankenstraat 161
6224GN Maastricht

Robin beoordeelde op 2018-08-10

Snel binnen, netjes verpakt en de platen zijn als nieuw! Ik heb mijn nieuwe platenwinkel gevonden👌🏻

leon van der laan beoordeelde op 2018-07-30

Goed verpakt en snel in huis

Cliff van Dam beoordeelde op 2018-07-12

Heel tevreden

Mark van Toor beoordeelde op 2018-07-02

Wat je op de website ziet, is wat je krijgt: iedere foto van het product waarin je bent geïnteresseerd, geeft exact de staat van het (tweedehands) product weer. Dat geeft een goede indicatie van wat je kunt verwachten, met vinyl singles bijvoorbeeld. Vervolgens wordt het snel en goed verpakt geleverd. Bovendien is iedere single voorzien van een beschermhoesje. Ik ben er zeer tevreden over.

Michel Bonten beoordeelde op 2018-07-02

Schappelijke prijs, netjes verpakt en snel bezorgd.

Ingrid Sas beoordeelde op 2018-06-27

Snelle levering, geweldige klantenservice en top kwaliteit platen. Heb er nu 4 besteld en zal er zeker meer bestellen.

Nico De Zutter beoordeelde op 2018-06-25

Heel erg tevreden, zaterdagavond besteld en dinsdag reeds in huis (in België). De platen waren ook heel heel goed verpakt zodanig dat transportschade bijna onmogelijk zou zijn. Kortweg: top!!

Sita Bakker beoordeelde op 2018-06-25

Snelle correcte levering

karel vandepaer beoordeelde op 2018-06-23

Snelle levering goede verzorging alles prima in orde

Willie Egelmeer beoordeelde op 2018-06-22

Bestelling is prima verwerkt en netjes verpakt. Platen zien er perfect uit. Alleen de website kan beter.

Tom Bastiaens beoordeelde op 2018-06-16

Uitstekende webwinkel met eerlijke prijzen.

katja Dijkmann beoordeelde op 2018-06-11

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Leo Brekelmans beoordeelde op 2018-06-04

Erg tevreden. Keurig afgeleverd in prima staat en alle lp's keurig in een beschermhoes. Perfect!

j bakker beoordeelde op 2018-05-30

Levering een dag na de bestelling levering correct en zeer goed verzorgt

henk hoekman beoordeelde op 2018-05-29

uitstekende kwaliteit

Hans van Niekerk beoordeelde op 2018-05-15

Zeer tevreden. Snelle levering. Goed verpakt.

Callens Tom beoordeelde op 2018-04-30

Tevreden.De levering was snel ter plaatse.Ook dag erna nog bijbesteld,en met zelfde levering geleverd.Kortom,super service.Aanrader !!

Marcel Jansen beoordeelde op 2018-04-28

Snelle levering. Goed verpakt. Singles en LP’s zijn voorzien van plastic hoes. Vinyl is prima afspeelbaar...

Andy de Jong - Eyewish beoordeelde op 2018-04-17

Snel geleverd en heel goed verpakt.

Roelfina Springer beoordeelde op 2018-04-12

Goede Waren zeer nette hulp kort gezegt hier klopt alles betere Prijs voor zo goeie waren krijg je NERGENS ga zo verder en zeker tot de volgende keer