Frankenstraat 161
6224GN Maastricht

Tom Bastiaens beoordeelde op 2018-06-16

Uitstekende webwinkel met eerlijke prijzen.

katja Dijkmann beoordeelde op 2018-06-11

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Leo Brekelmans beoordeelde op 2018-06-04

Erg tevreden. Keurig afgeleverd in prima staat en alle lp's keurig in een beschermhoes. Perfect!

j bakker beoordeelde op 2018-05-30

Levering een dag na de bestelling levering correct en zeer goed verzorgt

henk hoekman beoordeelde op 2018-05-29

uitstekende kwaliteit

Hans van Niekerk beoordeelde op 2018-05-15

Zeer tevreden. Snelle levering. Goed verpakt.

Callens Tom beoordeelde op 2018-04-30

Tevreden.De levering was snel ter plaatse.Ook dag erna nog bijbesteld,en met zelfde levering geleverd.Kortom,super service.Aanrader !!

Marcel Jansen beoordeelde op 2018-04-28

Snelle levering. Goed verpakt. Singles en LP’s zijn voorzien van plastic hoes. Vinyl is prima afspeelbaar...

Andy de Jong - Eyewish beoordeelde op 2018-04-17

Snel geleverd en heel goed verpakt.

Roelfina Springer beoordeelde op 2018-04-12

Goede Waren zeer nette hulp kort gezegt hier klopt alles betere Prijs voor zo goeie waren krijg je NERGENS ga zo verder en zeker tot de volgende keer

Nick Vanoirbeek beoordeelde op 2018-04-11

Goede service, verrast door de snelheid van levering!

Maarten Stadler beoordeelde op 2018-04-04

Goede service en ruime keus!

de jong beoordeelde op 2018-04-04

alles is volgens verwachting verlopen. en het pakket zag er netjes verzorgd uit met de levering.

H Deliege beoordeelde op 2018-03-21

Heel tevreden.

Callant beoordeelde op 2018-03-19

Vlekkeloze levering, zeer degelijk verpakt. Prima service!

Eddy Potters beoordeelde op 2018-03-09

Snelle levering en de artikelen waren in goede staat zoals in de advertentie of op de website omschreven.

frans martens beoordeelde op 2018-03-01

Alles is prima verlopen. Goede communicatie, Snelle levering. En alles zo als het hoort.

Dion van Zoggel beoordeelde op 2018-02-26

Al meerdere keren singles besteld. Keurig verpakt thuis gekregen, in hoes en altijd goed van kwaliteit.

Britt Eichhorn beoordeelde op 2018-02-24

Tevreden

J Wolter beoordeelde op 2018-02-24

Ik ben tevrede over de geleverde platen goed verpakt en in goede conditie.
Maar als ik vergelijk met bv bob,s vinyl uit best waar ik ook lp,s bestel vindt ik persoonlijk de afhandeling beter nl.
De verzend kosten zijn 2 euro goedkoper en met trek en trace.
Op de site zelf vindt ik dat beter aangegeven moet worden in welke conditie de platen en hoes zijn.
Ook mis ik wel welke nummers er op de lp staan, zodat je telkens moet google.
Wat ook vervelend is dat als je een plaat bekijkt en terug gaat naar het overzicht je iedere keer van voor of aan moet beginnen.
Dus daar is wel nog wat aan te verbeteren, maar dat weer houd me niet om er vaker iets te bestellen.
Want de geleverde lp,s waren in prima conditie.
Deze beoordeling is bedoeld voor een betere internet site te krijgen en niet bedoeld om tezeggen dat de producten slecht zijn.
Met vriendelijke groet John