Spekstraat 13
5275 JG Den Dungen
073 2340808

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Kimberley Pfaff beoordeelde op 2019-08-19

Super! De communicatie verliep snel en top.

Toine en Linda beoordeelde op 2019-07-17

Helemaal tevreden, goede kwaliteit, zeer maatvast, inclusief naturel lak en daardoor zelf goed te leggen (in ons geval verlijmd op plavuizen vloer met vloerverwarming). Door de snelle levering en top prijs aan het eind van het weekend een vloer die anders buiten ons budget had gelegen en waar we ook nog eens weken op hadden moeten wachten.

Jorieke Schutte beoordeelde op 2019-07-13

Mooie vloer zoals omschreven en van goede kwaliteit. Prettig contact met de verkoper en deskundig advies. Vloer was gemakkelijk te leggen. Wij zijn na 2 jaar nog steeds super blij met onze gelakte visgraat vloer die het zelfs in de keuken perfect doet.

Dré beoordeelde op 2019-07-07

We zijn heel erg tevreden met de kwaliteit van de visgraat vloer en dat voor een super scherpe prijs. Ook de goede service, snelle reactietijd en het prettige contact heeft ons tevreden gesteld. Een absolute aanrader!!

Terence beoordeelde op 2019-07-07

Top!