Zeverijnstraat 364
1216 GZ Hilversum

8,7

Janine Bronneberg beoordeelde op 2019-07-22

Duidelijk en uitgebreide informatie over producten. Snelle levering. Zeer tevreden.

marianne witmer beoordeelde op 2019-06-23

De volgende keer bestel ik niet meer bij jullie tenzij er iets verandert:

De postbestelling willen wij aan huis. Dat gaat altijd goed.
De postbestelling was niet aanwezig op tr & trace vermeld moment. het zou 's middags kunnen komen. was er toen nog niet. Dit proberen wij geen volgende keer.

Hopelijk is er dan bij jullie de keuze om post aan huis te kunnen ontvangen.
Succes er mee en wie weet tot ziens. vr. groeten, marianne

Petar Kicovic beoordeelde op 2019-04-26

Alles was goed, been zeer tevreden.