Meylaertsweg 7
6118EL Nieuwstadt

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Anoniem beoordeelde op 2019-05-23

Zeer tevreden met de lekkere producten. Kocht eerst ergens anders maar hier is het een stuk goedkoper!

Jennifer beoordeelde op 2019-05-16

Ik ben heel tevreden! Heb het 30 dagen pakket genomen en totaal 6 kilo kwijt!!! Ga zeker nog even door. Heerlijk

Nick beoordeelde op 2019-05-15

Altijd direct antwoord gekregen als ik een vraag had. Ik koop al maanden lang bij Vitafi.nl mijn producten. Geweldige producten en super duidelijke webshop.

Claudia M beoordeelde op 2019-05-14

ik wilde graag afvallen maar wist mijn keuze niet te maken welk product, ik stuurde een bericht via de chat en werdt prima goed en snel geholpen!

Wendy beoordeelde op 2019-05-13

Redo beoordeelde op 2019-05-13

Heerlijke producten ik heb zelfs een gratis proefreepje erbij gekregen!

Vicky beoordeelde op 2019-05-06

Jammer dat er niet op elke verpakking de koolhydraten staan.

Maria beoordeelde op 2019-05-06

Heel tevreden over de fatburner. Net begonnen aan mijn 2e potje.

Maud beoordeelde op 2019-05-06

Zeer tevreden over de producten én de service. 👍🏽

Redo beoordeelde op 2019-05-06

Goede service en lekkere producten echt een aanrader

Arlette Mulder beoordeelde op 2019-05-01

ik heb super goede ervaringen met dit bedrijf, altijd correct op tijd mijn bestelling binnen, netjes verpakt en heerlijke produkten die doen wat ze beloven 👍

Frank beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering en laagste prijzen

Maria beoordeelde op 2019-04-30

Netjes ingepakt, snel geleverd, en natuurlijk weer top producten.