Rijksweg 96
6228 XZ Maastricht
085 025 0035

Fleur Franse beoordeelde op 2018-04-20

Heb de wasmachine gisterenavond besteld en 8.30 is hij geleverd, naar2e verdieping gebrachts en aangesloten, en oude weer mee. Dus top!

Reactie van Vodelca - Stofzuigers / Inbouwapparatuur / Wasmachines / Drogers / Strijkijzers:
Wat fijn om te lezen dat u vandaag al een was kan gaan draaien! Heel veel plezier met de wasmachine en tot de volgende keer.

Met vriendelijke groeten, Jamie

G.A. Hollander beoordeelde op 2018-04-15

Snelle levering en enorme zuigkracht, maar wél regelbaar!
Goed apparaat voor een goeie prijs!

Goed om te lezen dat hij met volle kracht het werk aangaat! Veel plezier ermee

Bart beoordeelde op 2018-04-13

Prima service, volgens afspraak geleverd en apparaat werkt goed.
Was even wat twijfel bij retourname oude apparaat maar uiteindelijk toch meegenomen.

Dank u wel voor de review. Goed om te lezen dat het apparatuur al in werking is. Wel jammer van de twijfel bij het retour nemen van het oude apparaat. Gelukkig dat het alsnog is gedaan. Wij hebben dit ook gecommuniceerd naar onze bezorgdienst om de service in de toekomst te optimaliseren.

Tot de volgende keer!

Angela beoordeelde op 2018-04-13

Een heel fijne stofzuiger met veel mondstukken. Hij heeft een grote zuigkracht en allen vloerbedekkingen krijgt hij goed schoon, zelfs met honde haren. Ik had een goedkope stofzuiger, Maar deze is werkelijk veel beter. Ook het geluidsniveau valt erg mee. Hij is wat duurder, maar presteert ook veel beter. Een aanrader.

Wat goed om te lezen dat hij goed bevalt. Als zelfs hardnekkige hondenharen zonder problemen worden opgezogen, dan zit u helemaal goed. Heel veel plezier gewenst met de stofzuiger en tot de volgende keer!

Gijsbert de Graaf beoordeelde op 2018-04-07

Dank u wel voor uw recensie. Goed om te zien dat de levering naar wens was. Fijn weekend en veel plezier met de stofzuiger.

Michele Delsman beoordeelde op 2018-04-05

Geweldig afhandeling door Vodelca. Machine voldoet aan alle verwachtingen. klein probleem met het transportbedrijf Postnl Extra Home maar dit werd door Vodelca's kordate optreden gelijk naar behoren opgelost.

Goedemiddag,

Bedankt voor de feedback, gelukkig is alles nu naar tevredenheid opgelost. Heel plezier gewenst met het apparatuur!

Maartje beoordeelde op 2018-04-05

Ik ben heel tevreden. Goede prijs, snelle levering, en de nieuwe wasmachine werd gratis aangesloten (en de oude meegenomen).

Goedemiddag,

Bedankt voor de feedback. Heel plezier gewenst met het apparatuur!

Maartje beoordeelde op 2018-03-09

Zeer tevreden, op gevraagde datum werd stofzuiger geleverd voor een goede prijs!! Voor de Bosch cashback actie had ik een pdf. factuur nodig en die werd binnen 2 minuten na mijn telefoontje gestuurd. Zeer vriendelijke klantenservice.

Goedemiddag,

Bedankt voor de feedback. Het gebruik maken van een PDF was ook weer voor ons een leerpunt. Goed om te horen dat u snel geholpen werd. Veel plezier met het apparatuur.

Jasper beoordeelde op 2018-03-07

Wij hadden een stofzuiger besteld bij stofzuiger-voordeel.nl.
Eerst dacht ik, waarom heeft stofzuiger-voordeel.nl geen reviews?
na even zoeken bleek de site onderdeel te zijn van Vodelca en gezien de reviews die al geschreven waren en de scherpe prijs leek mij dit de beste keuze
Het ging om de bosch i'genius bgl8522
De stofzuiger werd netjes binnen de vooraf gemelde levertijd geleverd en de extra bestelde stofzuigzakken hadden ze voor het gemak in de doos gedaan waar ook de stofzuiger in zit.
De stofzuiger zelf ziet er erg mooi uit en werkt ook volledig naar behoren.
Zeer stil en gebruiksvriendelijk.
Zeker een aanrader.

M.J. beoordeelde op 2018-02-03

Afspraak tot Levering en op de hoogte gehouden de dag zelf via sms: prima!
Was/droogcombinatie geleverd maar niet aangesloten op trekschakelaar:" ik ben geen electricien."
Verpakking achter gelaten voor t geval de machine t niet goed doet de eerste 3 dgn.
Helaas kan ik dat dus niet testen omdat de machine niet is aangesloten.
Dat is niet wat ik verwachtte. Geadverteerd wordt met: in huis op juiste plek zetten en aansluiten.

Al met al matige bezorging dus.
Hoe de machine werkt: geen idee. Ook geen uitleg gekregen, geen gebruiksaanwijzingen ontvangen vd bezorgers. T was dus n kwestie van: neerzetten en wegwezen.....

Mark beoordeelde op 2018-01-23

Snel geleverd en evt problemen worden keurig opgelost!

mirjam beoordeelde op 2018-01-23

Levering was niet optimaal, donderdag een stofzuiger en gratis kinderstofzuiger besteld. Zou vrijdag binnen zijn.
Storing bij postNL sorteercentrum volgens Stofzuigervoordeel. Kinderstofzuiger kwam zaterdag, de grote stofzuiger dinsdag. Ik moest daar wel zelf voor bellen. Zowel op zaterdag als op maandag, om te horen wat te status was. De heren waren overigens zeer vriendelijk en hebben me vervolgens goed op de hoogte gehouden.
Vervolgens is de stofzuiger netjes geleverd. Scherpe prijs. Over de stofzuiger kan ik na 1x stofzuigen nog niet veel zeggen. Doet t prima zonder veel lawaai

willem loffeld beoordeelde op 2018-01-10

Zeer slechte levering, de hele middag voor niks thuis geweest.
Dit is het eerste bedrijf die ons adres (niet) kan vinden.

Alex Jansen beoordeelde op 2018-01-05

Stofzuiger van Severin besteld begin december. Belofte was: volgende dag bezorgd. Een maand later, jawel, met heen en weer gebel en mails tussendoor, is de stofzuiger eindelijk geleverd. De mannen van Videla waren vriendelijk, maar dit hoort niet.

Leon beoordeelde op 2017-12-19

stuurt aanmeldingsbevestigings email terug met leesbaar mijn wachtwoord daarin.

Webshops moeten nodig wat over gdpr leren en veel zorgvuldiger met mijn persoonsgegevens en wachtwoord omgaan.

zeer amateurisch dit, heb er nu al spijt van mn naam en adres aan dit bedrijf gegeven te hebben.

John vermeulen beoordeelde op 2017-12-09

Wasdroogcombinatie gekocht. Thuis afgeleverd en aangesloten. Oude apparaat en verpakking meegenomen.
Tsja. Alles volgens afspraak. Prijs van de machine was erg scherp. Kortom , zeer tevreden.

Rietje beoordeelde op 2017-11-23

Zeer tevreden ene dag besteld volgende dag in huis prima

Cor beoordeelde op 2017-11-22

Overzichtelijke site en de service en levering is goed en snel.

Familie Hagels beoordeelde op 2017-11-20

Vrijdag avond voor 22.00 uur besteld , zaterdag om 10.00 uur afgeleverd.
Geweldig.

CT op de Hoek beoordeelde op 2017-11-20

De inbouw is zeer matig verricht, keukentafel niet op de juiste hoogte, afwasmachine te diep geplaatst, niet fraai!!

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat de inbouw niet naar behoren is afgehandeld. Ons streven is om, naast het bieden van aantrekkelijke aanbiedingen ook een goede service te bieden.
We ontvangen na afronding van het inbouwen altijd foto's van het eindresultaat. Op het eerste oog ziet dit er netjes uit maar wellicht dat op de foto's bepaalde details niet duidelijk zichtbaar zijn. Graag willen we aanbieden om nog een keer terug te komen om de ontevredenheden op te lossen. Hiervoor hebben we, indien mogelijk, een iets uitgebreidere beschrijving nodig van de situatie die tot ontevredenheid heeft geleid.

Indien u hier gebruik van wilt maken kunt u ons een e-mail sturen op info@vodelca.nl
Wij zullen vervolgens contact opnemen met de inbouwservice en ervoor zorgdragen dat het een en ander op de juiste manier hersteld wordt.

Inbouwvoordeel.nl