Rijksweg 96
6228 XZ Maastricht
085 025 0035

M.J. beoordeelde op 2018-02-03

Afspraak tot Levering en op de hoogte gehouden de dag zelf via sms: prima!
Was/droogcombinatie geleverd maar niet aangesloten op trekschakelaar:" ik ben geen electricien."
Verpakking achter gelaten voor t geval de machine t niet goed doet de eerste 3 dgn.
Helaas kan ik dat dus niet testen omdat de machine niet is aangesloten.
Dat is niet wat ik verwachtte. Geadverteerd wordt met: in huis op juiste plek zetten en aansluiten.

Al met al matige bezorging dus.
Hoe de machine werkt: geen idee. Ook geen uitleg gekregen, geen gebruiksaanwijzingen ontvangen vd bezorgers. T was dus n kwestie van: neerzetten en wegwezen.....

Mark beoordeelde op 2018-01-23

Snel geleverd en evt problemen worden keurig opgelost!

mirjam beoordeelde op 2018-01-23

Levering was niet optimaal, donderdag een stofzuiger en gratis kinderstofzuiger besteld. Zou vrijdag binnen zijn.
Storing bij postNL sorteercentrum volgens Stofzuigervoordeel. Kinderstofzuiger kwam zaterdag, de grote stofzuiger dinsdag. Ik moest daar wel zelf voor bellen. Zowel op zaterdag als op maandag, om te horen wat te status was. De heren waren overigens zeer vriendelijk en hebben me vervolgens goed op de hoogte gehouden.
Vervolgens is de stofzuiger netjes geleverd. Scherpe prijs. Over de stofzuiger kan ik na 1x stofzuigen nog niet veel zeggen. Doet t prima zonder veel lawaai

willem loffeld beoordeelde op 2018-01-10

Zeer slechte levering, de hele middag voor niks thuis geweest.
Dit is het eerste bedrijf die ons adres (niet) kan vinden.

Alex Jansen beoordeelde op 2018-01-05

Stofzuiger van Severin besteld begin december. Belofte was: volgende dag bezorgd. Een maand later, jawel, met heen en weer gebel en mails tussendoor, is de stofzuiger eindelijk geleverd. De mannen van Videla waren vriendelijk, maar dit hoort niet.

Leon beoordeelde op 2017-12-19

stuurt aanmeldingsbevestigings email terug met leesbaar mijn wachtwoord daarin.

Webshops moeten nodig wat over gdpr leren en veel zorgvuldiger met mijn persoonsgegevens en wachtwoord omgaan.

zeer amateurisch dit, heb er nu al spijt van mn naam en adres aan dit bedrijf gegeven te hebben.

John vermeulen beoordeelde op 2017-12-09

Wasdroogcombinatie gekocht. Thuis afgeleverd en aangesloten. Oude apparaat en verpakking meegenomen.
Tsja. Alles volgens afspraak. Prijs van de machine was erg scherp. Kortom , zeer tevreden.

Rietje beoordeelde op 2017-11-23

Zeer tevreden ene dag besteld volgende dag in huis prima

Cor beoordeelde op 2017-11-22

Overzichtelijke site en de service en levering is goed en snel.

Familie Hagels beoordeelde op 2017-11-20

Vrijdag avond voor 22.00 uur besteld , zaterdag om 10.00 uur afgeleverd.
Geweldig.

CT op de Hoek beoordeelde op 2017-11-20

De inbouw is zeer matig verricht, keukentafel niet op de juiste hoogte, afwasmachine te diep geplaatst, niet fraai!!

Reactie van Vodelca - Stofzuigers / Inbouwapparatuur / Wasmachines / Drogers / Strijkijzers:
Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat de inbouw niet naar behoren is afgehandeld. Ons streven is om, naast het bieden van aantrekkelijke aanbiedingen ook een goede service te bieden.
We ontvangen na afronding van het inbouwen altijd foto's van het eindresultaat. Op het eerste oog ziet dit er netjes uit maar wellicht dat op de foto's bepaalde details niet duidelijk zichtbaar zijn. Graag willen we aanbieden om nog een keer terug te komen om de ontevredenheden op te lossen. Hiervoor hebben we, indien mogelijk, een iets uitgebreidere beschrijving nodig van de situatie die tot ontevredenheid heeft geleid.

Indien u hier gebruik van wilt maken kunt u ons een e-mail sturen op info@vodelca.nl
Wij zullen vervolgens contact opnemen met de inbouwservice en ervoor zorgdragen dat het een en ander op de juiste manier hersteld wordt.

Inbouwvoordeel.nl

Inge beoordeelde op 2017-11-08

Snelle levering.
Helaas geen bevestigingsmail ontvangen, maar via chat alsnog een bevestiging ontvangen.

Yvonne beoordeelde op 2017-11-08

De wasmachine werd ingepakt naar de zolder gebracht, dus geen butsen en beschadigingen. Alles wordt netjes geinstalleerd en werkend achtergelaten! Zelfs het verpakkingsmateriaal gaat mee terug. Supervriendelijke jongens die hun vak serieus nemen, kwamen de machine brengen.

J. Schouten beoordeelde op 2017-11-07

24 uur na de bestelling was de wasmachine afgeleverd en het apparaat was prima. Alleen de service van de mensen die het kwamen afleveren was ver onder de maat! Er stond bij de bestelling dat ze het op de plek zouden zetten en zouden aansluiten en de oude wasmachine zouden meenemen. Ze wilden de wasmachine over de drempel zetten en vertrekken. Gezegd dat ik wilde dat ze doos zouden verwijderen, want ik wil zeker weten dat het niet beschadigd is. Ze wilden vervolgens de doos achterlaten. We kunnen het zelf wel op zijn plaats zetten en aansluiten, maar dat was niet de beloofde service. Ik vind niet dat je moet vragen om dit sportzaken, maar dat ze het moeten aanbieden. Anders moet je het niet beloven!

Goedemiddag,

Wat jammer dat de installatie, zoals deze had moeten gebeuren, niet volledig is uitgevoerd. Elke feedback is voor ons belangrijk om te ontvangen zodat we met de betreffende partijen onze service kunnen verbeteren. Dit gaan wij dus zeker meenemen in de beoordeling.

Echter bent u hier op dit moment niet mee geholpen. Ik begreep uit uw beoordeling dat u uiteindelijk zelf voor de afronding heeft kunnen zorgen. Uiteraard is dit niet de gebruikelijke gang van zaken. Dit had door de bezorgers zelf moeten gebeuren.

Als u alsnog hulp van ons nodig heeft komen we graag, met de juiste instelling, bij u terug om het alsnog af te ronden. Indien we u tevreden kunnen stellen in een andere vorm horen wij dit graag. U kunt ons e-mailen op info@vodelca.nl.

wasmachine-voordeel.nl

Neo beoordeelde op 2017-11-07

Stofzuiger is meer dan prima, de andere bestelde producten incompleet. Lastig de klantenservice te bereiken om het in orde te maken.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback. Het verzenden van de bestellingen wordt normaliter met de grootste zorg uitgevoerd. Toch kan het weleens voorkomen dat een pakket incompleet is. We proberen in dit geval er alles aan te doen om de ontbrekende artikelen alsnog te leveren.
U geeft aan dat u ons met moeite heeft kunnen bereiken. Onze excuses hiervoor. Ik ga ervan uit dat u ons heeft proberen te bellen op het moment dat onze servicemedewerkers wegens drukte in gesprek zijn.

In onze administratie kan ik niet terugvinden of uw bestelling ondertussen compleet is geleverd. Indien dit niet het geval is; kunt u dan een e-mail sturen naar info@vodelca.nl? We zullen er dan voor zorgen dat we uw bestelling alsnog compleet leveren.

Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak.

stofzuiger-voordeel.nl

D.Strijaards beoordeelde op 2017-11-03

Perfecte aflevering conform afspraak.

Wiel Beckers beoordeelde op 2017-11-02

Den bezorging was uitstekend, ook werd voorzichtig met de nieuwe en oude machine omgesprongen.
Doch de vakkennis schoot te kort,ondanks herhaalde navraag bleef de bezorger op het standpunt staan dat een transportbeugel niet verwijdert moest worden. Bij nazien instructies bleek dit wel noodzakelijk om schade tijdens gebruik te voorkomen.Dit zelf gedaan,met mijn technische ervaring niet moeilijk, maar voor veel mensen wel of riskeerden schade. Dit is voor verbetering vatbaar!

Bedankt Wiel Beckers voor uw feedback. We zijn blij met de positieve puntjes die u kunt benoemen. Ik lees dat u ook wat verbeterpunten kunt benoemen. Deze informatie is voor ons kostbaar aangezien we hiermee onze service kunnen verbeteren.
Het gebrek aan de volledige kennis van de bezorgers, met betrekking tot het gebruiksklaar afleveren van uw bestelling, nemen we dan ook zeker mee in de beoordeling richting onze partners.

Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, om bijvoorbeeld de aflevering compleet te maken, vernemen wij dit graag.

wasmachine-voordeel.nl

Jelle Kooijman beoordeelde op 2017-11-02

Hester beoordeelde op 2017-10-31

Het bestelde product is keurig volgens afspraak geleverd. Fijn aan bestellen vond ik ook door levering van post.nl . 's Morgens netjes een mailtje hoe laat ongeveer het artikel werd geleverd en in die mail kon je ook het artikel volgen, waardoor je een exacter tijdstip bekend was.

Ton beoordeelde op 2017-10-31

Donderdag magnetron besteld, vrijdag levering nee dus i.v.m. een storing bij postnl. Zelf contact gezocht en afgesproken maandag levering, nee dus. Weer zelf actie ondernomen een uiteindelijk dinsdag geleverd.
Is nog niet alles.
Voordien bij bemmel dezelfde magnetron besteld maar was uitverkocht maar zij leverde een duurdere machine voor dezelfde prijs (was 5 euro). Deze had een slechte beoordeling dus niet geaccepteerd. De bestelling wordt geannuleerd. Is nog niet alles. Voordien bij al.nl een magnetron besteld en betaald maar kreeg daarna een telefoontje dat zij in België niet mochten leveren. Had ik een adres in ned dan wordt hij daar afgeleverd. Geen mogelijkheid dus ook deze bestelling is geannuleerd. Wel is het geld teruggestort.
En dat allemaal voor een magnetron.

Hallo Ton,

Bedankt voor uw beoordeling. Ik lees in uw reactie dat er veel ongemakken zijn geweest bij het bestellen van uw combimagnetron. Zowel te wijten aan inbouwvoordeel.nl als aan andere webshops. Dat is vervelend om te horen.

Ik kan echter alleen over uw ervaring bij inbouwvoordeel.nl spreken. Het komt helaas weleens voor dat orders niet doorvallen in het systeem van de installatiedienst. Destijds kwam dit door een storing die gelukkig is opgelost en daarna niet meer is voorgekomen. Mijn welgemeende excuses voor de ongemakken die u hierbij heeft ervaren. Ik zie in ons systeem dat de combimagnetron uiteindelijk in goede orde is ontvangen.
Ik hoop dat u hiermee toch enigszins een goed gevoel heeft overgehouden aan uw bestelling bij inbouwvoordeel.nl

inbouwvoordeel.nl