Holsberg 26
6129KL Urmond

Dhr. Janssen beoordeelde op 2018-10-18

Goede ervaringen met dit bedrijf

Annelieke Kroon beoordeelde op 2018-09-28

Komt snel kijken bij problemen en levert dezelfde dag of de dag erna (als het besteld moet worden) een nieuw apparaat. Wij hebben een afwasmachine, koelkast en een droger besteld en geleverd gekregen. De prijzen zijn prima en de service is super. Ook het verpakkingsmateriaal en het oude apparaat worden meteen meegenomen.

Dhr. Mevr. Vankan beoordeelde op 2018-09-16

Duidelijke afspraken en snelle reactie.
Levert maatwerk in de situatie.

Dhr. en Mevr. Pas beoordeelde op 2018-09-12

Firma Vraets reageert snel op vragen en levert ook heel snel en accuraat af

Jos beoordeelde op 2018-09-04

Goede vakman, die weet waar hij het over heeft en daarom met de voor ons gewenste oplossing komt. Ook keurig gemonteerd en als toetje het afval zelf afgevoerd. In dezelfde tijd ook nog de wasmachine nagekeken en tot grote tevredenheid gerepareerd. Misschien is de aankoop op internet wat goedkoper, maar de service en kwaliteit maken veel goed. Wj willen graag daarom wat extra voor de aanschaf betalen en de service genieten. Daarin onderscheid Math Vraets zich van de internet aanbieders.

Suzanne en Stan Rubisz beoordeelde op 2018-08-16

Ruim 20jaar klant😁
Prima service, goede adviezen, vertrouwd, eerlijk, een belletje en hij staat er!
Een top vakman !

Dhr. Mevr. Demandt beoordeelde op 2018-08-13

Onze ervaring is uitstekend.

Mevr. Gisela ten Broeke beoordeelde op 2018-08-07

Snelle, kordate service, advies en levering van wasmachine.

Annie Huntjens beoordeelde op 2018-08-07

Snelle en uitstekende service

Dhr. Mevr. Spee beoordeelde op 2018-08-02

Goede voorlichting en hulp bij het maken van de keuzes

Intratuin Geleen B.V. beoordeelde op 2018-07-17

Prima service ! Zeer snel geleverd

Dhr. de Vries beoordeelde op 2018-07-16

Snel, goed, accuraat en vriendelijk. Iets duurder dan internet maar daar krijg je verrekte goede service voor terug. Dus als je dat belangrijker vindt....Vraets bellen. Duidelijke uitleg met anekdotes over nagenoeg ieder onderwerp. Ik zeg doen.

Dhr. en Mevr. Tryba beoordeelde op 2018-07-13

Goed advies en houd rekening met persoonlijk voorkeur

Tiny Verhaegen beoordeelde op 2018-07-10

Snelle, vertrouwde goede service.

Wilfried Gralla beoordeelde op 2018-07-05

Heel snelle en goede service geleverd. Als heel correct afgeleverd!👍

Dhr. Huisman beoordeelde op 2018-06-21

Snelle en vakkundige levering.

Yvonne Wagemans beoordeelde op 2018-06-15

snel vriendelijk en deskundig geholpen

Jolanda en Jean Munsters beoordeelde op 2018-06-15

Goed advies, snelle levering!

Dhr. Mevr. van Hees - Cordewener beoordeelde op 2018-06-08

Goede service

Fam. Hanssen beoordeelde op 2018-06-03

Altijd heel tevreden, er is geen discussie over waar te kopen.
Alles wat we hier kopen zal elders beslist goedkoper zijn, maar service vinden wij heel belangrijk.