Boerendanserdijk 33 a
8024AE Zwolle
KvK 561847190000

H.G.W. Geeve beoordeelde op 2018-02-07

Heel tevreden. Het boek ontvangen op de beloofde dag.

carla Kranenburg beoordeelde op 2018-02-07

Prijs -kwaliteit

Rob Hanssen beoordeelde op 2018-02-06

Mooi boek , goed ingepakt, snel ontvangen, en alles duidelijk aaangegeven.

W Horsting beoordeelde op 2018-02-06

Prima webwinkel.
ene dag besteld; volgende dag in huis.
Boek mooi verpakt tegen beschadigingen.

Viola van Oostrom beoordeelde op 2018-02-06

Als ik op zondagochtend een bestelling plaats, waarbij staat dat het de volgende dag wordt bezorgd, verwacht ik niet dat het boek pas vrijdag wordt aangeboden. Dat doet bol.com beter! Verder heb ik ook geen factuur ontvangen.

Reactie van WBOOKS B.V.:
Geachte mevrouw Van Oostrom,

U heeft uiteraard volkomen gelijk. Deze bezorging heeft veel te lang geduurd. Ik zie bij DHL dat er helaas een aantal fouten zijn gemaakt. Het pakket is eerst 'onjuist gesorteerd' en na het opnieuw sorteren 'te laat naar het juiste depot doorgestuurd'. Daarna kwam de melding dat 'ontvanger niet thuis is' en is het weer meegenomen. Al met al is het dus te lang onderweg geweest. Ik zal naar uw prive-mail een overzicht sturen van de 'DHL-geschiedenis' waarin u kunt zien wat er is gebeurd.
Uiteraard zijn wij als verzender verantwoordelijk voor een juiste aflevering en wij bieden dan ook onze excuses aan voor deze vertraging en het ongemak.

Met vriendelijke groet
Margriet Buitenhuis

Antje van der Iest-Hoogterp beoordeelde op 2018-02-06

Super goede ervaring prachtig verpakt en vlot verzonden en geen verzendkosten, dus helemaal niets op aan te merken en boek is Geweldig!!

L. R. Wiersma beoordeelde op 2018-02-06

Peter Mulder beoordeelde op 2018-02-06

Zonder meer een uitstekende ervaring!

Edwin Ernes beoordeelde op 2018-02-06

Zeer tevreden, hele snelle levering en de boeken waren goed en stevig verpakt.

J van Dongen beoordeelde op 2018-02-06

Het pakket in de brievenbus gepropt . Ik kon hem aan de binnenkant van de box niet uit krijgen Uiteindelijk lukte het na een bloederige hand door de randen van de brievenbox.
Het pakket had afgegeven moeten worden
2 de verpakking was voor dit boek te groot

Reactie van WBOOKS B.V.:
Geachte mevrouw, heer Van Dongen,

Omdat wij onze boeken zorgvuldig verpakken, versturen we bijna alle titels via DHL als aanbelstuk en niet via de brievenbus, aangezien dit vaak nogal krap is. Uw boek is ook via DHL verzonden en de bezorger had het zeker niet in de bus mogen doen, maar had moeten aanbellen. Erg vervelend dat dit is misgegaan.
Wij bieden u onze excuses aan voor dit ongemak.

Margriet Buitehuis

Annelies Linssen van den Brink beoordeelde op 2018-02-06

snelle levering en belangrijk een perfecte verpakking zodat de boeken 100% zeker onbeschadigd aankomen.

Andre beoordeelde op 2018-02-06

Snelle levering, uitstekende verpakking

Geert Limburg beoordeelde op 2018-02-06

het boek dat ik besteld had was verpakt in een onnodig grote doos die door de postbode door de brievenbus werd gewurmd, maar die halverwege bleef steken. Toen ik dat aan het bedrijf meldde kreeg ik per email de vraag of het boek ook beschadigd was, maar over de nodeloos grote verpakking heb ik niks gehoord.

Joop Zandstra beoordeelde op 2018-02-06

goede website, vlotte levering en nog een keurige cadeauverpakking

Ge Huijbens beoordeelde op 2018-02-06

Snelle levering en goed verpakt

Edwin Boering beoordeelde op 2018-02-06

prima service. snel geleverd.

M IJzerman beoordeelde op 2018-02-06

Snelle correcte verzending. Onbeschadigd aangekomen binnen de beloofde termijn.

Ruud Baltesen beoordeelde op 2018-02-06

Prima service. Boeken goed ingepakt en tijdig geleverd. Zeer tevreden over de afhandeling!

Jaap van Zoeren beoordeelde op 2018-02-06

Goed verpakt