Boerendanserdijk 33 a

Bol.com 144 9,7

Carine Poelmann beoordeelde op 2019-04-18

Top!

Catherine Molleman beoordeelde op 2019-04-16

zeer snel geleverd en via telefoon nog een extra boek dat in de aanbieding was en niet vlot in het winkelmandje ging in één pakket meegeleverd gekregen zodat de portkosten niet opliepen! prima service met persoonlijk accent! dankjewel

Leon van Binsbergen beoordeelde op 2019-04-15

Vanuit uw overzichtelijke website gemakkelijk een tweede boek besteld.
Beide bestellingen zijn correct en snel geleverd. Acceptabele prijs-kwaliteit verhouding.
Zeer tevreden over het hele bestelling/leveringsproces.
Met dank daarvoor.

Christ Coppens beoordeelde op 2019-04-15

Tevreden.
Boek goed verpakt.
De beloofde snelheid van bezorgen werd echter niet gehaald; klein minpuntje daarvoor.

machteld de Mik-van der Waal beoordeelde op 2019-04-15

Ik had het besteld en op een ander adres laten bezorgen en het was op tijd geleverd.

Henk P Vos beoordeelde op 2019-04-14

na het bestellen werd de het bestelde binnen de gestelde termijn aan mij aangeboden. Helaas was ik niet thuis. Door de overbuurvrouw is gezien dat er aangebeld is op nummer 60 en 64. Deze buren waren ook niet thuis. De boeken zijn niet aangeboden aan de overzijde op nummer 179, maar door DHL direct doorgebracht naar het servicepunt. op het kaartje staat niet het telefoonnummer van een informatienummer. Een klantenservice medewerker vertelde dat DHL een bestelling 4 x moet aanbieden. De medewerker heeft gezorgd dat op de maandag daarop de 2 boeken ter verzending aangeboden, zodat deze de volgende ochtend bezorgd konden worden hetgeen ook plaats heeft gevonden. Het eerste pakket dat naar het servicepunt gebracht is kon ik niet ophalen ivm mijn invaliditeit en zal worden teruggezonden.
Het is betreurenswaardig dat DHL zich niet aan de afspraken met WBOOKS gehouden heeft. Waardoor WBOOKS ten onrechte als slecht beoordeeld zou worden

Chris Vielvoije beoordeelde op 2019-04-14

Snelle levering. Keurig verpakt.

Perre Verkouteren beoordeelde op 2019-04-14

Top en snel geleverd !

Adriaan van de Korput beoordeelde op 2019-04-09

Mooi boek - binnen 2 dagen geleverd 👍

Jes Ausems beoordeelde op 2019-04-08

Prima, site werkt makkelijk, pakketje wordt keurig afgeleverd.

Annemarie Gevaerts beoordeelde op 2019-04-08

Het boek over Iran is een prachtig boek!

M.H.K. te Boekhorst beoordeelde op 2019-04-08

Prachtige boeken, snelle service!
Vriendelijk geprijsd.

Marianne van Gemert beoordeelde op 2019-04-07

Op het scherm leek het boek interessant, je bestelt het dan zonder het te kunnen inzien en dan blijkt het zelfs súper-interessant.
De levering was snel en correct en de prijs heel redelijk.
Ik ben een tevreden klant.

Tjitte Kamminga beoordeelde op 2019-04-07

Gewoon goed, snelle levering na betaling; verder niks bijzonders

Eelco Piquet beoordeelde op 2019-04-07

de dag na de bestelling was het boek in huis.Gevraagd om een cadeauverpakking en ook dat was dikvoor elkaar.Voor herhaling vatbaar.

James Boers beoordeelde op 2019-04-07

Boeken zonder beschadiging. Misschien met iets teveel plastic in pakket.

Edith Klinkhamer beoordeelde op 2019-04-07

Snel, uitstekende kwaliteit en zo goed verpakt !

Ilona J C Bronkhorst beoordeelde op 2019-04-03

Mijn bestelling was bedoeld als een kadootje. Omdat het niet direkt leverbaar was heb ik telefonisch kontakt opgenomen en heeft de medewerkster er een spoed bestelling van gemaakt.
Op het moment van leverbaar zijn, is het direkt verzonden en was het boek alsnog op tijd in huis.
Hulde voor de medewerking en snelle levering!!

Karin Leijsten beoordeelde op 2019-04-01

Prima ervaring. Ik heb het boek op vrijdag 8 maart 2019 besteld en ik had het op dinsdag 12 maart jl. in huis. Het is een pil van een boek, 'Het Grote Spoor Boek'. Dankzij NS Spoor kregen we 15 euro korting en hoefden we 'slechts' 35 euro te betalen. De NS zette ons op het goede spoor! Dank jullie wel.

gerard mayenburg beoordeelde op 2019-04-01

snelle afhandeling