Boerendanserdijk 33 a
8024AE Zwolle

KvK 561847190000

Piet Lindenberg zei op 2017-05-15

Goed verpakt, zonder beschadiging aangekomen. Alleen het ontbreken van een melding van nalevering op de pakbon was een minpuntje!

Reactie van WBOOKS B.V.:
Geachte heer Lindenberg,

U heeft gelijk. Hoewel op onze website de verschijningsdatum van een boek staat (en het dus wellicht duidelijk is dat het later wordt geleverd), komt deze titel niet automatisch op de pakbon te staan; hier staat namelijk alleen het afgeleverde boek op. Ik vrees dat dit ook niet zo eenvoudig is te realiseren, maar we zullen er over na gaan denken. Hartelijk dank voor uw reactie.

Margriet Buitenhuis

Herman Ossebaar zei op 2017-05-14

Vlotte bezorging en leuk in gepakt en de krijger van het boek beleeft er veel plezier van

Th. van Mierlo zei op 2017-05-14

Er wordt correct geleverd en uitgevoerd wat toegezegd wordt: op tijd bestellen, de volgende dag thuis bezorgd.

Noud Peters zei op 2017-05-14

snelle levering van het gewenste boek in mooie cadeauverpakking; wat wil je nog meer ?

Ed Lasker zei op 2017-05-14

B.L. Lancé zei op 2017-05-14

Heel tevreden. Correcte levertijd.

Aanrader om Uw boeken en/of andere producten te bestellen.

Anja Gerritse-swart zei op 2017-05-14

Correcte en snelle verzending en het boek was ook nog eens mooi ingepakt.

Jan Lollinga zei op 2017-05-14

Prima uitgave

A.J. de Klerk zei op 2017-05-14

Snelle levering en stevige, uitstekende verpakking van de bestelde boeken.

Renee van der Leest zei op 2017-05-14

Snelle bezorging, perfect ingepakt

Fred Dekker zei op 2017-05-14

Goede ervaring! Ik bestelde en kreeg binnen twee dagen het boek uitgeleverd. Helemaal top!

Karl Stilting zei op 2017-04-20

Besteld en volgende dag in huis ,beter kan niet!

Johan Terlouw zei op 2017-04-20

Snelle levering. Goede verpakking (onbeschadigd aangekomen).

Mia de Jong zei op 2017-04-20

Het boek is pas na 4 dagen af geleverd en niet zoals gemeld binnen 2 dagen.

Reactie van WBOOKS B.V.:
Geachte mevrouw De Jong,

Ik zie dat de bezorging inderdaad veel te lang heeft geduurd. Ik heb het nagegaan bij DHL en het blijkt dat het pakket in eerste instantie daar verkeerd is gesorteerd, waarna het pas na het weekend opnieuw naar een ander depot is verzonden. Dit had niet mogen gebeuren, want de afspraak met de vervoerder is dat het de volgende dag wordt afgeleverd. Onze excuses voor deze vertraging en het ongemak.

Margriet Buitenhuis

Pieter Briër zei op 2017-04-20

snelle, juiste, levering

P Jung zei op 2017-04-20

precies op tijd bezorgd en mooi ingepakt

J.D. Kool zei op 2017-04-19

Snel, volgens belofte en netjes verpakt.

Cor Ferket zei op 2017-04-19

Uitstekend vrijdag besteld en zaterdag voor de middag ontvangen

Janny Wiemelink zei op 2017-04-19

Snelle levering en bijzonder goed verpakt!

Ineke Hakkennes zei op 2017-04-19

Bijzonder tevreden. Heb de bestelling 'smiddags om 15.00 uur geplaatst en de volgende dag werd het boek keurig ingepakt bezorgd. Geen verzendkosten en duidelijk aangegeven tijdstip van bestelling.