Lammermarkt 3
2312CK Leiden

9,0

Google Plus/Places - 9,0

Ben Füss beoordeelde op 2018-11-05

Ouderwets degelijk geïnformeerd en zorgzaam personeel. Ik ben 73 en op mijn fiets na technisch niet uitgekookt. Ik noem mijn leeftijd om aan te geven wat ouderwets hier betekent. Ik ken de winkel een halve eeuw ongeveer.

Arno Bergen beoordeelde op 2018-10-14

Zeer vriendelijk en deskundig personeel en tevens geweldige service!!

Lien de Groot-Kok beoordeelde op 2018-10-13

Eigenlijk wel goed, maar de artikelen zijn in de eerst instantie op de factuuradres bezorgd en niet op het bezorgadres, ik had gevraagd of het geen bouwpakket was, er werd verteld dan het geen bouwpakket was, maar dat was het wel degelijk, ze zijn met twee personen twee uur bezig geweest om een artikel in elkaar te zetten en de tweede moet nog.

Peter Huurman beoordeelde op 2018-10-04

Bestelling was iets vertraagd doordat nieuwe voorraad onderweg was. Duidelijke en pro-actieve communicatie door de medewerker. Top produkt!

DAH van Leeuwen beoordeelde op 2018-09-17

Ik had een set boren gekocht en 2 dagen later al bezorgt. Toppie!

Rob Kloosterman beoordeelde op 2018-09-11

niet op voorraad, een deel geleverd na 3 dagen omdat ik haast had, de rest 1 week later. Correct afgehandeld, onmiddellijk bericht over niet op voorraad, In 2 delen opgestuurd, zodat ik niet hoefde te wachten op het restant.

A.A.C.J. Janssen beoordeelde op 2018-08-26

goede info over stand van verzending

GEURS georges beoordeelde op 2018-08-25

Op 09/08/2018 besteld en nog niet toegekomen waarvoor vriendelijk dank , de besteling is niet groot ik had een beter dienst verwacht

Peter van der Boor beoordeelde op 2018-08-25

Netjes geleverd

F. Troost beoordeelde op 2018-08-04

eenvoudig bestelproces
zeer gewaardeerde update-mail over lichte vertraging in levering

Henny Bakker beoordeelde op 2018-06-16

Kan nog verder verbeteren door op de website al of beter aan te geven wanneer je de levering kunt verwachten

Jeroen van den Burg van den Burg beoordeelde op 2018-06-11

Na een telefoontje met de vraag of de voorraad voldoende was kon de medewerker mij precies vertellen wanneer de spullen op voorraad zouden zijn en wanneer ik ze kon verwachten. Deze zijn ook netjes op de dag geleverd zoals de medewerker had gezegd.

Hein Woldring beoordeelde op 2018-05-12

Ruime keus aan producten en verzending was netjes alleen heeft het even op zich laten wachten vanwege een niet direct beschikbaar product. Redelijk tevreden dus.

Elise Coenen beoordeelde op 2018-04-03

De afvalprikker werkt naar behoren en heeft ook de goede lengte. een aanrader.

Jelle beoordeelde op 2017-11-07

Wat een topservice, van 't weekend wilde ik wat bestellen, maar ik kwam er niet uit. Belde even, goed geholpen en snel in huis!