Lammermarkt 3
2312CK Leiden

8,7

Google Plus/Places - 9,0

Mischa Rem beoordeelde op 2019-03-05

Product was niet voorradig, maar na overleg binnen gestelde termijn geleverd.

S Schepens beoordeelde op 2019-03-03

Werd nagebeld omdat ik had aangegeven het product zsm te kunnen krijgen. In overleg samen gekozen voor een vergelijkbaar product dat er sneller kon zijn. Super tevreden!

Dick Schokker beoordeelde op 2019-02-15

Heel tevreden met snelle service

An Dierickx beoordeelde op 2019-02-15

Super goede service, snelle levering en qua keuze en prijs zijn ze top!

C.l De Vries beoordeelde op 2019-02-14

omdat mijn bestelling in eerste instantie niet geleverd kon worden hebben ze direct met mij contact gezocht. Het teveel betaalde geld heb ik toen bijna per omgaande retour gekregen. Top geregeld!

L van Tilborg beoordeelde op 2019-02-10

Netjes gebeld over iets langere levertijd.

Steven van Viersen beoordeelde op 2019-02-10

Makkelijk bestellen, keurig op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces keurig op de hoogte gehouden tijdens het verzendproces keurig factuur gekregen, spullen allemaal goed in orde

Harry Vanderhenst beoordeelde op 2019-01-12

Duurde even voordat product werd geleverd.

hg scherphof beoordeelde op 2019-01-08

bestelling niks op aan te merken, echter het is jammer dat vervoerder GLS sneller dan het licht vertrekt zonder het pakket af te leveren. Dit impliceert dat ondergetekende het pakket dient af te halen zo'n 8 kilometer verderop, terwijl het pakket gewoon afgeleverd had kunnen worden.
pakketcode GLS 23120010803505
mvg Erik Scherphof

Maria Winkel beoordeelde op 2019-01-07

Goede berichtgeving omtrent verzending, nadat het product niet op voorraad was.

harolf schoemaker beoordeelde op 2018-12-27

Ik heb een medicijnkastje besteld. Was goed ingepakt in plastic bubbelfolie, alleen het glasplaatje in het kastje wat moest dienen als legplankje was kapot. Dit vind ik erg jammer. Misschien een idee om die ook apart in te pakken in folie.

roos verhelst beoordeelde op 2018-12-06

Prima

Ludwig Van de vijver beoordeelde op 2018-11-17

Was binnen twee dagen geleverd

Ben Füss beoordeelde op 2018-11-05

Ouderwets degelijk geïnformeerd en zorgzaam personeel. Ik ben 73 en op mijn fiets na technisch niet uitgekookt. Ik noem mijn leeftijd om aan te geven wat ouderwets hier betekent. Ik ken de winkel een halve eeuw ongeveer.

Arno Bergen beoordeelde op 2018-10-14

Zeer vriendelijk en deskundig personeel en tevens geweldige service!!

Lien de Groot-Kok beoordeelde op 2018-10-13

Eigenlijk wel goed, maar de artikelen zijn in de eerst instantie op de factuuradres bezorgd en niet op het bezorgadres, ik had gevraagd of het geen bouwpakket was, er werd verteld dan het geen bouwpakket was, maar dat was het wel degelijk, ze zijn met twee personen twee uur bezig geweest om een artikel in elkaar te zetten en de tweede moet nog.

Peter Huurman beoordeelde op 2018-10-04

Bestelling was iets vertraagd doordat nieuwe voorraad onderweg was. Duidelijke en pro-actieve communicatie door de medewerker. Top produkt!

DAH van Leeuwen beoordeelde op 2018-09-17

Ik had een set boren gekocht en 2 dagen later al bezorgt. Toppie!

Rob Kloosterman beoordeelde op 2018-09-11

niet op voorraad, een deel geleverd na 3 dagen omdat ik haast had, de rest 1 week later. Correct afgehandeld, onmiddellijk bericht over niet op voorraad, In 2 delen opgestuurd, zodat ik niet hoefde te wachten op het restant.

A.A.C.J. Janssen beoordeelde op 2018-08-26

goede info over stand van verzending