Lammermarkt 3

Google Plus/Places - 8,8

luc van rie beoordeelde op 2019-05-10

goede servis

Jeroen Rathe beoordeelde op 2019-05-02

We bestelden 12 gelakte steunen. De kwaliteit is goed, prijs ook.snelheid van levering was matig.
Maar: de metalen steunen waren in ons geval zonder bescherming in een doos samengezet. Na het transport bleken de meeste beschadiging aan de lak te vertonen. Dat is wel jammer!

Johan Put beoordeelde op 2019-04-14

Z

Jan Stuut beoordeelde op 2019-04-11

ze lieten weten dat het een week langer ging duren,
daarna een goede aflevering van het juiste product.
netjes afgeleverd.

Ron Kraus beoordeelde op 2019-03-10

Het vervoer van GLS is zeer slecht en daarom zal ik niet meer bestellen

Mischa Rem beoordeelde op 2019-03-05

Product was niet voorradig, maar na overleg binnen gestelde termijn geleverd.

S Schepens beoordeelde op 2019-03-03

Werd nagebeld omdat ik had aangegeven het product zsm te kunnen krijgen. In overleg samen gekozen voor een vergelijkbaar product dat er sneller kon zijn. Super tevreden!

Dick Schokker beoordeelde op 2019-02-15

Heel tevreden met snelle service

An Dierickx beoordeelde op 2019-02-15

Super goede service, snelle levering en qua keuze en prijs zijn ze top!

C.l De Vries beoordeelde op 2019-02-14

omdat mijn bestelling in eerste instantie niet geleverd kon worden hebben ze direct met mij contact gezocht. Het teveel betaalde geld heb ik toen bijna per omgaande retour gekregen. Top geregeld!

L van Tilborg beoordeelde op 2019-02-10

Netjes gebeld over iets langere levertijd.

Steven van Viersen beoordeelde op 2019-02-10

Makkelijk bestellen, keurig op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces keurig op de hoogte gehouden tijdens het verzendproces keurig factuur gekregen, spullen allemaal goed in orde

Harry Vanderhenst beoordeelde op 2019-01-12

Duurde even voordat product werd geleverd.

hg scherphof beoordeelde op 2019-01-08

bestelling niks op aan te merken, echter het is jammer dat vervoerder GLS sneller dan het licht vertrekt zonder het pakket af te leveren. Dit impliceert dat ondergetekende het pakket dient af te halen zo'n 8 kilometer verderop, terwijl het pakket gewoon afgeleverd had kunnen worden.
pakketcode GLS 23120010803505
mvg Erik Scherphof

Maria Winkel beoordeelde op 2019-01-07

Goede berichtgeving omtrent verzending, nadat het product niet op voorraad was.

harolf schoemaker beoordeelde op 2018-12-27

Ik heb een medicijnkastje besteld. Was goed ingepakt in plastic bubbelfolie, alleen het glasplaatje in het kastje wat moest dienen als legplankje was kapot. Dit vind ik erg jammer. Misschien een idee om die ook apart in te pakken in folie.

roos verhelst beoordeelde op 2018-12-06

Prima

Ludwig Van de vijver beoordeelde op 2018-11-17

Was binnen twee dagen geleverd

Ben Füss beoordeelde op 2018-11-05

Ouderwets degelijk geïnformeerd en zorgzaam personeel. Ik ben 73 en op mijn fiets na technisch niet uitgekookt. Ik noem mijn leeftijd om aan te geven wat ouderwets hier betekent. Ik ken de winkel een halve eeuw ongeveer.

Arno Bergen beoordeelde op 2018-10-14

Zeer vriendelijk en deskundig personeel en tevens geweldige service!!