W.P. Hartwijk & Zn B.V.

W.P. Hartwijk & Zn B.V.

De online speciaal bouwmarkt van Nederland met 30.000 producten van schroef tot cv-ketel. Hartwijk is al meer dan 95 jaar begrip voor Leiden en omstreken.
8,5

• Drees
    Review voor W.P. Hartwijk & Zn B.V.

Nieuwerwetse winkel met ouderwetse service. Aandacht maakt het verschil

• j van Geel
    Geverifieerde klant van W.P. Hartwijk & Zn B.V.

Goede en snelle levering van uitstekende goederen

• Hoe beoordeel je W.P. Hartwijk & Zn B.V.?

• Frans Tanghe
    Geverifieerde klant van W.P. Hartwijk & Zn B.V.

Alles volgens opgave. Top.

• P. Prins
    Geverifieerde klant van W.P. Hartwijk & Zn B.V.

De werkhandschoen blijft lang heel bij bestratingswerkzaamheden !!

• Louis van Ooijen
    Geverifieerde klant van W.P. Hartwijk & Zn B.V.

Levertijd communiceren, direct reageren op emails en niet pas reageren als de toon van mijn email minder vriendelijk is.

• Oswin van Schaik
    Geverifieerde klant van W.P. Hartwijk & Zn B.V.

Goed product en prima klanten contact

• Raf Jacobs

👍👍👍

• Mevr A
    Geverifieerde klant van W.P. Hartwijk & Zn B.V.

Recensie betreft aankoop Talens Tools zinken en gegalvaniseerde gieters 4 stuks. Verbetering website, realistische levertijden. Zijn in deze natuurlijk afhankelijk van leverancier, maar als bedrijf verbind je wel je naam hieraan. Dit geldt ook voor de kwaliteit van de producten. Na 3 weken gedeelte bestelling ontvangen. Gieter met roest aan binnenzijde. Netjes retour. Vervangende gieter week later ontvangen met open achternaad, lekkage als gevolg. Je verwacht alvorens verzending dat er toch even een kwaliteitscontrole uitgevoerd wordt. Prima dat deze ook weer retour mocht, maar als klant wil ik niet steeds het gedoe van het retour sturen. Vertrouwen in het product was bij mij weg en gelukkig verdere 2e gedeelte van bestelling die ik nog moest ontvangen kunnen annuleren en geld terug ontvangen.

• Monique Zeeuwe

Netjes geholpen.

• bert verbeek
    Geverifieerde klant van W.P. Hartwijk & Zn B.V.

Product en aflevering als afgesproken