Schoonenburgseweg 4
6611 AB Overasselt

8,7

Amir beoordeelde op 2019-08-16

Mooie Wielier mtb gekocht via mail contact. Informatie en advies was goed. Bij aflevering via TNT was de achter derailleur krom. Omdat ik ver van de winkel woon, heb ik de fiets naar een winkel waar door de verkoper was aanbevolen gebracht. Bij overleg kreeg ik geen enkele medewerking en wat de kosten zijn, is volledig voor mijn eigen rekening. Geen enkele medewerking wat ik erg jammer vind voor zo'n mooie en dure fiets.

Reactie van Wagenberg 2-Wielers:
We betreuren deze reactie en hebben u aangeboden het ongemak te verhelpen, via een lokaal servicepunt.

Joël beoordeelde op 2019-06-13

Uitstekende service!! En snelle levering!!
Goed contact!!

Sjoerd beoordeelde op 2019-01-15

Duidelijke website, snel gevonden waar ik naar opzoek was.