Wagenberg 2-Wielers

Wagenberg 2-Wielers

Wagenberg 2-wielers is gespecialiseerd in racefietsen, mountainbikes, hybride fietsen en fitnessbike’s. Maar ook gewone stadsfietsen elektrische fietsen behoren tot het assortiment.

• Erik Kruithof
    Geverifieerde klant van Wagenberg 2-Wielers

Komen afspraken na en zijn qua prijs kwaliteit een goede partij.

• Leon Aanraad

Snelle levering!

• Hoe beoordeel je Wagenberg 2-Wielers?

• Rogier Meun

Klasse service !

Antwoord van Wagenberg 2-Wielers

Jammer dat u na de geboden service nog niet tevreden bent. We hebben u eerst per mail duidelijk geïnformeerd over het juiste product. Daarna telefonisch te woord gestaan om u ook daarin te adviseren. Vervolgens het product verstuurd en u direct van een track en trace code voorzien. Helaas was u niet thuis en reageerde niet. De teveel betaalde verzendkosten zijn ook netjes terug betaald. Helaas bent u nog niet tevreden, wij adviseren u dan ook om in het vervolg een andere leverancier voor u producten te zoeken.

• Frits Giesbers

Geen commentaar

• Joel Klap

Snelle verzending!!!!

• Martin Rapstok
    Geverifieerde klant van Wagenberg 2-Wielers

Ze hadden ook halve maten van de fietsschoenen die ik graag wilde hebben.

• Jeroen Heideman
    Geverifieerde klant van Wagenberg 2-Wielers

2e hands fiets zonder deze van te voren te zien, online gekocht. Super in orde, en gratis bezorgd. Complimenten

• Maarten Berkvens
    Geverifieerde klant van Wagenberg 2-Wielers

Ongezien een tweedehands elektrische fiets besteld via de website. Snel geleverd door een aardige bezorger van het bedrijf zelf. Prima fiets, ik ben tevreden.

• Joop Berendsen
    Geverifieerde klant van Wagenberg 2-Wielers

Goed product en snelle levering

• Jaap Sijbers
    Geverifieerde klant van Wagenberg 2-Wielers

Gazelle fiets gekocht bij Wagenberg 2-wielers, zeer concurrerende prijzen tov andere aanbieders. Fiets werd 2 dagen na de internet bestelling afgeleverd door hun zeer behulpzame/klantvriendelijke eigen vervoerder. Jaap is er blij mee!