Klompmakerstraat 3d
9403VL Assen

Louise beoordeelde op 2019-08-19

Mooi en snel geleverdt

Tom beoordeelde op 2019-08-19

Tevreden: prima prijs en snelle bezorging.

Arnold beoordeelde op 2019-08-18

Willem beoordeelde op 2019-08-18

Het bestelde horloge bandje van tw steel was orgineel en redelijk op tijd verstuurd naar Spanje

Karin beoordeelde op 2019-08-18

Anoniem beoordeelde op 2019-08-17

Ben beoordeelde op 2019-08-17

Jacqueline beoordeelde op 2019-08-16

Jesper beoordeelde op 2019-08-16

Zoals altijd top !! Service is uitstekend ook als je belt .

Danny beoordeelde op 2019-08-15

Marjolein beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering en mooie horloges.

Leo Peeters beoordeelde op 2019-08-13

Ik heb mijn horloge teruggestuurd en zonder probleem mijn geld teruggekregen. Toch geef ik op alle punten een uitmuntende score. Hieronder de motivatie die ik in een bijgevoegde brief mee opstuurde:

Beste
Ik voldoe mijn inziens aan alle voorwaarden voor retour. Ik heb niets aan te merken op het horloge zelf, integendeel, bovendien kreeg ik onmiddellijk antwoord toen ik vroeg hoe je het bandje rond je pols moest doen. Ik heb me echter vergist met de aankoop: ik ben geen brildrager, maar heb wel een leesbril, en die moet ik opzetten als ik die ene wijzer wil aflezen, wat inhoudt: telkens mijn leesbril bovenhalen als ik wil weten hoe laat het is, wat een beetje gek is. Bovendien: ik heb nooit een horloge gedragen en ben het niet gewend om een gewicht rond mijn pols te hebben; de keuze voor deze zware horloge was dan ook geen goede keus. Ik ga het voorlopig verder zonder horloge doen, maar dat wordt almaar meer een probleem: ik heb mijn gsm doelbewust niet altijd bij me, en in het straatbeeld zie je geen uurwerken meer, zelfs niet in winkels. Ik kan me dus voorstellen dat ik in de toekomst toch nog een bestelling doe, maar dan een horloge met 2 wijzers.

Vriendelijke groet.

Rami beoordeelde op 2019-08-12

Ad beoordeelde op 2019-08-12

Netjes geleverd en ook de tijd en datum stond goed

Willem beoordeelde op 2019-08-12

Alles goed, duidelijk en snel afgehandeld. Product binnen 24 uur in bezit!

Roy beoordeelde op 2019-08-12

Fred beoordeelde op 2019-08-12

Goede service en korte levertijd!

Filip beoordeelde op 2019-08-12

Geleverd zoals beloofd.