Klompmakerstraat 3d
9403VL Assen

Bol.com 131 9,1

Koen beoordeelde op 2019-04-24

Snelle levering, heel netjes ingepakt. Originele verpakking

Solomon beoordeelde op 2019-04-24

Tevreden

Denny beoordeelde op 2019-04-24

Supersnel geleverd en een mooie korting op het horloge. Ik heb hem iedere dag aan.

Ad beoordeelde op 2019-04-23

Mooi assortiment tegen leuke prijzen, vlotte levering, netjes verpakt.

Gerard beoordeelde op 2019-04-23

Had het horloge thuis , nog voordat ik het besteld had !

Pascal Van Laere beoordeelde op 2019-04-19

Lars Swysen beoordeelde op 2019-04-19

Top service en product

Martijn beoordeelde op 2019-04-17

Kijk! En daarom koop ik dus horloges bij HorlogeXL; ruim een half jaar geleden een nieuwe TW-Steel gekocht met lederen band. Vorige week knapte de band ineens bij de kastaanzet. Één mailtje bleek voldoende; twee dagen lager een nieuwe band in de bus, zónder kosten! Kortom; zeker een aanrader! Topservice!

Reactie van WatchXL Horloges:
Beste Martijn,

Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je blij bent met onze snelle service, dat doen we graag!

Wij wensen je weer veel draagplezier met je horloge.

Een fijne zonnige dag verder,

Leonie van WatchXL

Niels beoordeelde op 2019-04-17

Netjes en snel geleverd

Steven Van Looveren beoordeelde op 2019-04-16

Rita Verweij beoordeelde op 2019-04-16

Bestellen ging prima. Goed op de hoogte gehouden status van bestelling. Netjes verpakt.

Gert Derks beoordeelde op 2019-04-16

Maarten Verbeek beoordeelde op 2019-04-16

Heel goed geregeld! Prima adres om een horloge te kopen!

Olav beoordeelde op 2019-04-15

Prima levering, snel en zeer goede prijs voor een super mooi horloge! Blij mee!

Hanneke beoordeelde op 2019-04-15

Snelle service. Goed product. Wel wat aan de dure kant (Leer horloge bandje).

Farhad Ahmadzai beoordeelde op 2019-04-13

Marjanne beoordeelde op 2019-04-12

Snelle prima service!

marc vermulst beoordeelde op 2019-04-11

Eric de Jong beoordeelde op 2019-04-11

Snelle levering van de horloges. Tot nu toe 2 Aeromatic horloges besteld bij deze shop. Helaas zaten in beide meegeleverde geschenkblikjes kleine deukjes welke er niet fraai uitzien. Het eerste horloge (een A1328) had een lege batterij, die ik meteen moest vervangen. Beide horloges zien er wel goed uit en werken naar behoren.

Richard Berkhout beoordeelde op 2019-04-11

Snelle levering, keurig verpakt en alle waarde naar z’n geld, top horloges