Hollanderdijk 55
8932GL Leeuwarden

8,9

Dirckje beoordeelde op 2017-10-12

Familypack Dopperflessen besteld. Omdat er 1 kleur niet leverbaar was kreeg ik daar een mail over. Omdat ik graag op de juiste kleur wilde wachten duurde het wat langer voor ik ze in huis had.....dat vond ik helemaal geen probleem!
Prima service!

Lex beoordeelde op 2017-10-12

Helaas duurde het één dag langer dan 24 uur. Dat was omdat er een bepaalde kleur niet op voorraad was. Daar kreeg ik keurig en mail over.

Evalina Haanstra beoordeelde op 2017-10-05

Vorige week maandag Dopper family pack 5 besteld & betaald. Dinsdag bleek mijn favoriet - DONKERBLAUW - niet op voorraad. Wachten tot donderdag. Vrijdag pakket in huis. MAAR NIET DE DONKERBLAUWE VERSIE!!! Zaterdag telefonisch contact. Uitgelegd wat er miste. Ik zou teruggebeld worden. Maandagavond zelf gebeld. 10 Minuten in de wacht en dan wordt - heel vriendelijk - de verbinding verbroken. Geen contact. Dinsdag wel: ik moet maar een mail sturen... Hoezo??? Behoor ik tot het personeel?!? Het is nu donderdagavond en ik schrijf dit commentaar. Onderwijl is de verbinding al weer een keer verbroken. Wat een IRRITATIE rondom een superleuk product.

Yvon de Rijck beoordeelde op 2017-10-05

Sport Cap voor dopper besteld voor dochter, volgende dag al in de brievenbus!
De ontluchting maakt wat geluid, lastig als je in de klas wat drinkt. Ze is er heel blij mee!

Linda beoordeelde op 2017-10-05

Een family pack besteld. En er stond 24 uur levering. Die helaas 2 weken duurde wegens ontbrekende kleuren. Dat had beter gelijk duidelijk moeten zijn bij het bestellen dat die niet op vooraad waren dan hadden we de keuze gehad ze ergens anders te bestellen. Omdat ze snel nodig waren. Na meerdere telefoontjes kwamen ze alsnog. En ze zijn prima gelukkig.
Als compensatie een erg leuke attentie ontvangen bedankt .

Mark van Oosten beoordeelde op 2017-09-25

Prettig solide fles. Dop had robuuster mogen zijn. Dan had openen iets gemakkelijker geweest

Marc Hazeleger beoordeelde op 2017-09-14

Dopper RVS besteld en de volgende dag al in huis. Liever een lichtgewicht RVS fles dan een plastieke, door de bolle rand prettig aan de mond.

HEIN BAGGEN beoordeelde op 2017-08-29

FLES BEVALT PRIMA, HAD ALLEEN EEN STOP OF KURK OP MOGEN ZITTEN DOE NU STUKJE PLASTIC FOLIE OVER.
IK MOET DE VOLGENDE KEER BETER OPLETTEN BIJ BESTELLINGEN

Henriëtte beoordeelde op 2017-08-04

Green Dutch 5-pack rvs flessen gekocht. Ik mocht zelf alle kleuren selecteren, wat bij een pakket toch niet altijd standaard is.
Vlotte levering, volgende dag in huis. Zeer tevreden!

Bensink beoordeelde op 2017-07-24

Prettig telefonisch contact betreft een vraag over een kleur dopper, snel geleverd ondanks een kleur die niet direct voorradig was.
Aanrader!

Martin Beringer beoordeelde op 2017-07-19

Fantastische flesjes. Drinken een halve liter makkelijk weg.

M. Willems beoordeelde op 2017-07-12

Aanrader-top product.
Geheel tevreden over het product 'dopper solid steel'. Steel zorgt ervoor dat het water langer koel blijft! Supper snelle correcte levering en ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit verhouding.

P. Gooters beoordeelde op 2017-07-11

Snelle levering, en hele mooie flessen en mooie kleuren
Zeer tevreden

G. Stam (privé) beoordeelde op 2017-07-03

Snelle levering van zowel onderdeel als nieuwe Dopper. Heel prettig product in frisse kleuren!

René. beoordeelde op 2017-07-03

Geweldige fles, de Aladdin waterfles Bistro tot Go Rood.
Ben zeer tevreden en zou zo een tweede fles kopen.

Gerda Janssen beoordeelde op 2017-06-27

Heb vier karaffen besteld en ontvangen maar er waren maar 2 receptenboekjes bij wie o wie krijgt dit nu cadeau?

Marian beoordeelde op 2017-06-16

Snelle levering, ondanks dat 1 kleur niet voorradig was.

Lianne beoordeelde op 2017-06-16

Gewoon duidelijke site, snelle levering en goed product (Dopper flessen)

Honore Maertens beoordeelde op 2017-06-14

Mooie fles, goed verpakt geleverd.

Trudy beoordeelde op 2017-06-14

Bestelproces was gemakkelijk en informatie gedurende verzendtraject prima en tijdig. Ik had er 3 besteld, helaas maar 1 boekje. Aangezien de flessen een cadeau zijn, is het jammer dat er maar 1 boekje bij zit. Niet alleen voor de recepten maar ook de leuke manier waarop je wordt gestimuleerd de aanbevolen hoeveelheid water per dag te drinken. De combi van recepten en een "dagboek" kunnen bijhouden, maakt het een uitdaging.