Hollanderdijk 55
8932GL Leeuwarden

8,8

Diana Kraan beoordeelde op 2019-04-09

Voor onze kids deze geweldige flessen besteld en keurig behandeld...namen netjes contact op dat 1 kleur die we besteld hadden er niet meer was welke kleur we dan wilde. Zeer tevreden over dit bedrijf.

K. Drent beoordeelde op 2019-01-30

Nergens meer sportdoppen voor de GreenDutch behalve bij Waterfleswinkel. 3 besteld en binnen 2 dagen werden ze geleverd.
Ik had nog een vraag over de voorraad gesteld (via reply van de bevestigingsmail) waar keurig vlot op werd geantwoord.
Geen klachten over deze webwinkel.

Lei Giessen te Heel beoordeelde op 2019-01-16

op 10 januari j.l. bestelling gedaan. Gelijk betaling gedaan en bestelling zou daags erna geleverd worden. Nu een week later en een mailtje en enkele telefoontjes later nog steeds niets ontvangen. Zeer slechte ervaring.
Verzoek om morgen levering of per omgaande geld terugstorten.
Bedrijf komt in aanmerking voor consumenten programma's voor waarschuwing andere potentiële kopers.

Willeke beoordeelde op 2018-12-17

Super goed!

Esther beoordeelde op 2018-12-04

Twee doppen besteld, binnen een dag in huis! Snelle service, keurig verpakt!

Schreuder beoordeelde op 2018-09-14

Dopper dop verslonden door onze labrador. Div doppen besteld, 1 dag later in huis. Ons dochtertje weer helemeaal blij. Bedankt en veel succes Waterfleswinkel!

H Felix beoordeelde op 2018-09-07

Bestelling die volgende dag geleverd wordt , dat klopt dus niet . Erg jammer .
Op een mailtje wordt niet gereageerd , niet netjes

Erwin beoordeelde op 2018-09-05

Prima bedrijf. Persoonlijke benadering.

Vijay beoordeelde op 2018-08-09

Op 17 juli een fles besteld. In de track & trace stond dat het bezorgd zou worden op huisnummer "0". Vreemd, want in de bestelbevestiging stond mijn adres wel goed. Een week later bleek de bestelling terug te zijn gegaan naar waterfleswinkel.nl omdat het adres niet goed was doorgegeven aan de bezorger (dhl). Afijn, foutje kan gebeuren.
Echter na gemail en gebel (dit bedrijf is nauwelijks te bereiken) uiteindelijk bevestiging gekregen dat het een fout was en dat ze het opnieuw zouden versturen. Dit was op 31 juli (het heeft 2 weken geduurd om reactie van ze te ontvangen!). nu inmiddels anderhalve week verder heb ik nogsteeds niks ontvangen en geen enkel ander bericht gekregen. Ik wacht nogsteeds op mijn bestelling.. Annuleren durf ik niet aan, want wat mijn ervaring met waterfleswinkel.nl zegt, zal er met de terugbetaling ook iets fout gaan..
Waardeloze service

Geertje beoordeelde op 2018-08-06

Erg leuke karaffen. Helaas was er eentje stuk bij aankomst. Zonder probleem werd er een nieuwe gezonden. Misschien eens over de verpakking nadenken? Met een passend doosje eromheen heb je dan een leuk kado.

Juul Seijlhouwer beoordeelde op 2018-07-28

De snelheid van levering was uitstekend. Ook de fles met isolatie werkt heel goed. Tijdens de hittegolf meer dan twee uur koel water kunnen drinken. Top dus.
Past ook in flessenhouder van mijn fiets.

Bert beoordeelde op 2018-07-06

Leuke shop, snelle levering.

D Koopman beoordeelde op 2018-06-21

Bestelproces was helder en duidelijk.
Fles bevalt niet zo. Hij lekt niet, maar er drupt een stroompje van de schroefdraad als je hem opendraait.

Karen beoordeelde op 2018-06-05

Snelle levering, alle compleet. Fijne handzame flessen. Heel goed alternatief voor plastic.

A beoordeelde op 2018-05-22

Kwaliteitsproduct. Snel en goed verpakt verzonden. Top!

Kristian beoordeelde op 2018-05-03

Twee flessen besteld van GreenDutch. Snelle levering en goede producten.

Margo beoordeelde op 2018-04-02

Bij Waterfleswinkel een Aladin Bistro waterfles besteld. Snelle levering en vriendelijk contact via de mail. Zeer fijne en stoere fles. Makkelijke grote vulopening en afzonderlijke kleine egale drinkopening. Jongens erg blij met deze aankoop.

JAN beoordeelde op 2018-03-28

Bestelling gedaan op 4 maart j.l. ter waarde van euro 80,97.
Niets meer gehoord.
Telefonisch contact gezocht op 22 maart en op 26 maart. Juiste persoon steeds in vergadering.
Boze e-mail op 27 maart met eis mijn geld terug te storten. Dat werkte.
Wat een zeer slecht bedrijf is deze Waterfleswinkel.
Vergis je niet! Zij hebben gekopieerd van de Waterflessenwinkel waar de service wel goed is.

Erika beoordeelde op 2018-03-05

Mooie waterflessen. Goed verpakt. Levering was correct. Ik ben zeer tevreden.

Snackers beoordeelde op 2018-01-26

De bestelling van de karaffen was netjes verpakt. Zelf zou ik het op prijs stellen als er bij bestelling duidelijker wordt aangegeven wanneer de levering naar verwachting zou kunnen plaats vinden.