Hollanderdijk 55
8932GL Leeuwarden

8,9

Mark van Oosten beoordeelde op 2017-09-25

Prettig solide fles. Dop had robuuster mogen zijn. Dan had openen iets gemakkelijker geweest

Marc Hazeleger beoordeelde op 2017-09-14

Dopper RVS besteld en de volgende dag al in huis. Liever een lichtgewicht RVS fles dan een plastieke, door de bolle rand prettig aan de mond.

HEIN BAGGEN beoordeelde op 2017-08-29

FLES BEVALT PRIMA, HAD ALLEEN EEN STOP OF KURK OP MOGEN ZITTEN DOE NU STUKJE PLASTIC FOLIE OVER.
IK MOET DE VOLGENDE KEER BETER OPLETTEN BIJ BESTELLINGEN

Henriëtte beoordeelde op 2017-08-04

Green Dutch 5-pack rvs flessen gekocht. Ik mocht zelf alle kleuren selecteren, wat bij een pakket toch niet altijd standaard is.
Vlotte levering, volgende dag in huis. Zeer tevreden!

Bensink beoordeelde op 2017-07-24

Prettig telefonisch contact betreft een vraag over een kleur dopper, snel geleverd ondanks een kleur die niet direct voorradig was.
Aanrader!

Martin Beringer beoordeelde op 2017-07-19

Fantastische flesjes. Drinken een halve liter makkelijk weg.

M. Willems beoordeelde op 2017-07-12

Aanrader-top product.
Geheel tevreden over het product 'dopper solid steel'. Steel zorgt ervoor dat het water langer koel blijft! Supper snelle correcte levering en ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit verhouding.

P. Gooters beoordeelde op 2017-07-11

Snelle levering, en hele mooie flessen en mooie kleuren
Zeer tevreden

G. Stam (privé) beoordeelde op 2017-07-03

Snelle levering van zowel onderdeel als nieuwe Dopper. Heel prettig product in frisse kleuren!

René. beoordeelde op 2017-07-03

Geweldige fles, de Aladdin waterfles Bistro tot Go Rood.
Ben zeer tevreden en zou zo een tweede fles kopen.

Gerda Janssen beoordeelde op 2017-06-27

Heb vier karaffen besteld en ontvangen maar er waren maar 2 receptenboekjes bij wie o wie krijgt dit nu cadeau?

Marian beoordeelde op 2017-06-16

Snelle levering, ondanks dat 1 kleur niet voorradig was.

Lianne beoordeelde op 2017-06-16

Gewoon duidelijke site, snelle levering en goed product (Dopper flessen)

Honore Maertens beoordeelde op 2017-06-14

Mooie fles, goed verpakt geleverd.

Trudy beoordeelde op 2017-06-14

Bestelproces was gemakkelijk en informatie gedurende verzendtraject prima en tijdig. Ik had er 3 besteld, helaas maar 1 boekje. Aangezien de flessen een cadeau zijn, is het jammer dat er maar 1 boekje bij zit. Niet alleen voor de recepten maar ook de leuke manier waarop je wordt gestimuleerd de aanbevolen hoeveelheid water per dag te drinken. De combi van recepten en een "dagboek" kunnen bijhouden, maakt het een uitdaging.

Mariëlle beoordeelde op 2017-06-13

Erg leuke karaffen 'slokje limburg'. Prima levertijd, goed verpakt en als extra het receptenboekje. Nu is de vraag of ik het nog wel cadeau wil geven. Haha

M. Didden-Gorissen. beoordeelde op 2017-06-11

Karaffen "slokje Limburg"besteld. Levering duurde erg lang.(2 weken)
Na mailen, nog 1 week eer karaffen geleverd werden.
Karaffen waren goed verpakt. Jammer dat er maar een recepten boekje bij zit,
terwijl er meer karaffen besteld zijn.

Piet Jacobs beoordeelde op 2017-06-10

Levering duurde lang, maar produkt zelf is uitstekend.
Prachtige retap karaf-achtige fles met mooie gravure.
Ik gebruik haar om mee te nemen op de fiets, in de auto, maar ook thuis; in de laatstgenoemde situatie kan ik het water in een glas schenken, terwijl ik onderweg rechtstreeks uit de fles drink.
Ook de sluiting is zeer uitgekiend; daar is over nagedacht.
Kortom, een glashelder en schitterend produkt.

Piet (PGM) Jacobs.

Marie-Josee beoordeelde op 2017-06-09

prachtige flessen, gewelduge prijs, makkelijk te bestellen en super snel in huis! 10/10!

Mw Roumen beoordeelde op 2017-06-08

hele mooie karaffen helaas week moeten wachten op levering .
jammer dat er maar een recepten boekje bij zit.
verder alles netjes geregeld