Waterfleswinkel.nl

Waterfleswinkel.nl

De specialist in de verkoop van waterflessen. We leveren onder andere Dopper, Bobble, Green Dutch en Monbento.
8,5
Filter 134 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 133 met beschrijving

• I. van Keulen
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Bestelde producten netjes geleverd hoewel wat traag.

• Riekje
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Bestelling geplaatst voor 6 doppers. Niets ontvangen na een week. klantenservice niet bereikbaar. Lijkt oplichterij. Ik was even bang dat ik voor het eerst online opgelicht zou zijn, maar na wat actie, kreeg ik 'gelukkig' snel bericht via de mail dat de bestelling niet leverbaar is en het geld retour gestort wordt. Binnen 10 min stond het geld op mijn rekening. Dus reageren op de ontvangen mail 'bestelling' lijkt vooralsnog een oplossing. Desondanks zou ik het bedrijf niet aanbevelen.

• Hoe beoordeel je Waterfleswinkel.nl?

• Eva
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Mijn vorige bestelling verliep prima. Dit keer op goed vertrouwen weer besteld. Helaas niks mogen ontvangen, ruim 2 weken na de bestelling nog niks binnen. Telefoonnummer wordt niet beantwoord, mail wordt niet beantwoord. Geld weg, geen waterflessen. Waardeloos!!

• Ines
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een online bestelling. 2 van de 3 producten werden verkeerd geleverd. Deze kon in terugsturen en heb gevraagd de correcte producten te leveren maar dat gaat ineens niet meer omdat ze 2 weken sluiten?? En dan storten ze niet eens de verzendingskosten terug. Slechte klantenservice.

• j. verheggen
    Review voor Waterfleswinkel.nl

zondag 5 doppers besteld.
    volgens site voorradig.
    binne 1 a 2 werkdagen geleverd.
    donderdag nog niks.
    telefonosch niet bereikbaar!
    vrijdag mail: niet leverbaar, geld wordt direct teruggestort.
    niet dus!

• Kyra
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Op donderdag iets besteld en een week later nog steeds niet ontvangen. Klantenservice was telefonisch niet bereikbaar dus via Facebook mijn vraag gesteld waarop ik het antwoord kreeg dat hij deze week werd verzonden. Verder geen uitleg of verontschuldiging gekregen. Leuk idee voor een verjaardagscadeautje maar helaas een andere oplossing moeten zoeken omdat de levertijd blijkbaar langer dan 5 werkdagen is.

• Christa
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Prima webwinkel! De ene dag besteld, de volgende dag in huis! Lekker snel!

• Diana Kraan
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Voor onze kids deze geweldige flessen besteld en keurig behandeld...namen netjes contact op dat 1 kleur die we besteld hadden er niet meer was welke kleur we dan wilde. Zeer tevreden over dit bedrijf.

• K. Drent
    Review voor Waterfleswinkel.nl

Nergens meer sportdoppen voor de GreenDutch behalve bij Waterfleswinkel. 3 besteld en binnen 2 dagen werden ze geleverd.
    Ik had nog een vraag over de voorraad gesteld (via reply van de bevestigingsmail) waar keurig vlot op werd geantwoord.
    Geen klachten over deze webwinkel.

• Lei Giessen te Heel
    Review voor Waterfleswinkel.nl

op 10 januari j.l. bestelling gedaan. Gelijk betaling gedaan en bestelling zou daags erna geleverd worden. Nu een week later en een mailtje en enkele telefoontjes later nog steeds niets ontvangen. Zeer slechte ervaring.
    Verzoek om morgen levering of per omgaande geld terugstorten.
    Bedrijf komt in aanmerking voor consumenten programma's voor waarschuwing andere potentiële kopers.