Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna

8,5

R Arts beoordeelde op 2018-10-19

Goede en mooie kwaliteit van zwemkleding.
Je krijgt pas een bevestiging van de verzonden bestelling als je het pakket al binnen krijgt (na 3 dagen, zoals vermeld)
Misschien handig als de klant een bevestigingmail van de bestelling direct na het bestellen krijgt.
Verder zeer snel antwoord via de email.
Retour zenden ook geen probleem.

Reactie van Waterschoentje.nl:
In principe gaat er standaard een orderbevestiging uit na bestelling, misschien was er iets mis met je emaiadres, ik zal dat nog even checken. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Anoniem beoordeelde op 2018-10-11

Lang verhaal in het kort. Top!

Reactie van Waterschoentje.nl:
Leuk, zo'n crytische beoordeling ;-) Fijn dat je tevreden bent en heel veel plezier met je bestelling! Groet José

Rachel Bottse beoordeelde op 2018-09-30

Ik vond het best lang duren voordat we d bestelling binnenkregen

Esther Cozijnsen beoordeelde op 2018-09-24

Reactie van Waterschoentje.nl:
Hi Esther, dank voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je bestelling. Groet José

R. Plug beoordeelde op 2018-09-22

Dank voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Nomi van Wijk beoordeelde op 2018-09-15

Reactie van Waterschoentje.nl:
Hoi Nomi, dank voor je leuke beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

Miriam beoordeelde op 2018-08-16

Product als beschreven en op tijd gekregen. (Omdat de geschatte levertijd iets langer was (1 week), had ik het fijn gevonden om tussendoor een update te krijgen.)

Hoi Mirjam, dank voor je feedback, we nemen dat zeker mee! Groet José

Anoniem beoordeelde op 2018-06-10

Product is prima maar anderhalve week levertijd vind ik wel erg lang. Hetzelfde product kun je elders bestellen en het de volgende dag in huis hebben.

Christine Thau beoordeelde op 2018-06-10

Reactie van Waterschoentje.nl:
Hoi Christine, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

Toine Van Putten beoordeelde op 2018-06-08

Reactie van Waterschoentje.nl:
Hoi Toine, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

joke van der vliet beoordeelde op 2018-02-09

Willem beoordeelde op 2017-08-20

Kritische beoordelingen worden blijkbaar verwijderd of geblokkeerd. Dat komt op mij niet betrouwbaar over.

Hoi Willem,
Ik begrijp je niet helemaal, ik heb geen enkele beoordeling verwijderd of geblokkeerd en het ordernummer dat je doorgeeft is niet bestaand. Waar gaat dit dan om? Misschien kun je me even mailen, als er iets fout is gegaan dan kijk ik het direct voor je na. Met vriendelijke groet, José

Kevin beoordeelde op 2015-06-23

Zeer snelle levering. Betrouwbaar en goed verpakt.

Karst beoordeelde op 2015-06-16

Klantenservice, kwaliteit en expertise kan ik niet beoordelen aangezien ik die nog niet nodig heb gehad en de aankoop is te kort geleden om de kwaliteit te beoordelen. Vooralsnog wel een goed gevoel over Waterschoentje.

2015