Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna

Willem beoordeelde op 2017-08-20

Kritische beoordelingen worden blijkbaar verwijderd of geblokkeerd. Dat komt op mij niet betrouwbaar over.

Reactie van Waterschoentje.nl:
Hoi Willem,
Ik begrijp je niet helemaal, ik heb geen enkele beoordeling verwijderd of geblokkeerd en het ordernummer dat je doorgeeft is niet bestaand. Waar gaat dit dan om? Misschien kun je me even mailen, als er iets fout is gegaan dan kijk ik het direct voor je na. Met vriendelijke groet, José

Kevin beoordeelde op 2015-06-23

Zeer snelle levering. Betrouwbaar en goed verpakt.

Karst beoordeelde op 2015-06-16

Klantenservice, kwaliteit en expertise kan ik niet beoordelen aangezien ik die nog niet nodig heb gehad en de aankoop is te kort geleden om de kwaliteit te beoordelen. Vooralsnog wel een goed gevoel over Waterschoentje.

2015