Waterschoentje.nl

Waterschoentje.nl

Waterschoentje.nl is dè webshop met alles voor je vakantie. Je kunt bij ons terecht voor: waterschoentjes, zonbescherming, UV zwemkleding, water speelgoed, zonnehoedjes en regenkleding. Maak een leuke set voor de zomervakantie met een hippe swimsuit met bijpassende schoentjes en zonnehoed en maak de blits bij het zwembad. Ook voor de befaamde zwemlessen hebben wij de perfecte zwemschoentjes.
En als het regent ... bestel je gewoon een überhip regenpak met  gave regenlaarsjes.
8,6
Filter 37 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• Marijke Immink
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Goede service, mooie spullen.

• Edith Rutto

Snel geleverd!

Antwoord van Waterschoentje.nl

Hoi Edith, dank voor je fijne review en veel plezier met je bestelling. Groet José

• Hoe beoordeel je Waterschoentje.nl?

• Alexandra v/d Berg
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Goed service, duidelijk en kwaliteit.
    De watersokjes komen overeen op het plaatje , er zit ook instructies bij.
    In een woord TOP.

• Kinita Zonneveld
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Leuke producten, goede en snelle service.

• Loes De Leeuw

Prima levering

Dank voor je reactie en veel plezier met je bestelling. Groet José

• Jessica Leijs
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Na 1 week nog geen bestelling binnen, gebeld.. maar niemand kom me helpen🤷🏼‍♀️ Mail gestuurd maar geen reactie.. na een paar keer de chat via de site geprobeerd kreeg ik eindelijk contact.. de schoentjes waren nog niet binnen! Leverancier leverde niet optijd! Slecht dat ik hier niet even een berichtje over kreeg aangezien er op de site staat dat de bestelling binnen een week bezorgd wordt! Uiteindelijk na 1,5 week kreeg ik eindelijk mijn bestelling binnen. Ben verder wel tevreden over de schoentjes. Maar zal hier niet zo snel meer iets bestellen!

Antwoord van Waterschoentje.nl

Hoi Jessica, heel vervelend dat je zo lang op je bestelling moest wachten. We zijn elke dag druk bezig om alle levertijden aan te houden, bij jou is dit niet gelukt, mijn excuses. Gelukkig vallen de schoentjes in goede aarde, veel plezier ermee. Groet José

• F. Janssen
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Jose heeft ons fantastisch geadviseerd en spulletjes extra snel verstuurd ivm de naderende vertrekdatum van onze vakantie. Een heel aardige eigenaresse met hart voor haar klanten!

Antwoord van Waterschoentje.nl

Goedemorgen, wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor. Veel plezier met je bestelling. Groet José

• leonie vinck
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Artikel was niet in de juiste maat beschikbaar. Hier is meteen overleg over geweest.

Antwoord van Waterschoentje.nl

Hoi Leonie, dank voor je fijne reactie, veel plezier met je bestelling. Groet José

• Sabine Beutels
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Zeer slechte communicatie over levering. Ze zetten 2 tot 4 werkdagen maar na een week moet je zelf bellen en e-mailen om aan de weet te komen waar je betaalde bestelling blijft. Een onbeleefde reactie later zitten we in week 3 en krijg ik na een kwade mail van mijn kant de dag erna 4 mailsom te zeggen dat ze die dag verstuurd zijn. WTF!?!?!?!?
    Slechtste bestelling ooit online.

Antwoord van Waterschoentje.nl

Hoi Sabine, wegens enorme drukte bij mijn leverancier heeft jouw bestelling inderdaad te lang op zich laten wachten en ben het helemaal met je eens dat de communicatie hierover veel beter had kunnen zijn, nogmaals onze excuses. We gaan onze uiterste best doen om dit te verbeteren! Hartelijke groet José

• Lin
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Het werd heel snel bezorgd

Dank voor je reactie en veel plezier met je bestelling. Groet José