Waterschoentje.nl

Waterschoentje.nl

Waterschoentje.nl is dè webshop met alles voor je vakantie. Je kunt bij ons terecht voor: waterschoentjes, zonbescherming, UV zwemkleding, water speelgoed, zonnehoedjes en regenkleding. Maak een leuke set voor de zomervakantie met een hippe swimsuit met bijpassende schoentjes en zonnehoed en maak de blits bij het zwembad. Ook voor de befaamde zwemlessen hebben wij de perfecte zwemschoentjes.
En als het regent ... bestel je gewoon een überhip regenpak met  gave regenlaarsjes.
7,8
Filter 40 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 24 met beschrijving

• ludo luyckx

Alles zoals voorzien

• J Engbers
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Leuk assortiment en levertijd acceptabel

• Hoe beoordeel je Waterschoentje.nl?

• Desiree van Thiel
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Snelle reactie op mijn vraag

• Marijke Immink
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Goede service, mooie spullen.

• Edith Rutto

Snel geleverd!

Antwoord van Waterschoentje.nl

Hoi Edith, dank voor je fijne review en veel plezier met je bestelling. Groet José

• Alexandra v/d Berg
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Goed service, duidelijk en kwaliteit.
    De watersokjes komen overeen op het plaatje , er zit ook instructies bij.
    In een woord TOP.

• Kinita Zonneveld
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Leuke producten, goede en snelle service.

• Loes De Leeuw

Prima levering

Antwoord van Waterschoentje.nl

Dank voor je reactie en veel plezier met je bestelling. Groet José

• Jessica Leijs
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Na 1 week nog geen bestelling binnen, gebeld.. maar niemand kom me helpen🤷🏼‍♀️ Mail gestuurd maar geen reactie.. na een paar keer de chat via de site geprobeerd kreeg ik eindelijk contact.. de schoentjes waren nog niet binnen! Leverancier leverde niet optijd! Slecht dat ik hier niet even een berichtje over kreeg aangezien er op de site staat dat de bestelling binnen een week bezorgd wordt! Uiteindelijk na 1,5 week kreeg ik eindelijk mijn bestelling binnen. Ben verder wel tevreden over de schoentjes. Maar zal hier niet zo snel meer iets bestellen!

Antwoord van Waterschoentje.nl

Hoi Jessica, heel vervelend dat je zo lang op je bestelling moest wachten. We zijn elke dag druk bezig om alle levertijden aan te houden, bij jou is dit niet gelukt, mijn excuses. Gelukkig vallen de schoentjes in goede aarde, veel plezier ermee. Groet José

• F. Janssen
    Geverifieerde klant van Waterschoentje.nl

Jose heeft ons fantastisch geadviseerd en spulletjes extra snel verstuurd ivm de naderende vertrekdatum van onze vakantie. Een heel aardige eigenaresse met hart voor haar klanten!

Antwoord van Waterschoentje.nl

Goedemorgen, wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor. Veel plezier met je bestelling. Groet José