Firmawei 17
8501XL Joure
0513-203061

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

8,7

Bol.com 23 8,7
Google Plus/Places - 6,0

Johan Theunisse beoordeelde op 2017-08-19

Snelle levering prijs/kwaliteit uitstekend

Sjoukje Timmer beoordeelde op 2017-08-19

Top goeie service, snelle levering binnen 2 dagen en precies de juiste kleur

In Apeldoorn. beoordeelde op 2017-08-19

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Marc Wichman beoordeelde op 2017-08-19

Snelle service

Jantje Wassen beoordeelde op 2017-08-19

Ik had iets terug gestuurd... en ik had heel snel het bedrag dat ik betaald had weer op mijn rekening !

B Topal beoordeelde op 2017-08-19

makkelijk

Henk Spee beoordeelde op 2017-08-18

Ene dag besteld volgende dag in huis.

F.H Schoolwerth beoordeelde op 2017-08-18

Ik ben zeer tevreden,ze komen hun afspraak na.

Jan Deuring beoordeelde op 2017-08-18

Donderdag besteld, vrijdag in huis.

Shafani Barsati beoordeelde op 2017-08-18

Ik heb een positieve ervaring gehad bij mijn eerste bestelling, ondanks dat ik een verkeerde postcode had vermeld kon ik dit per e-mail corrigeren. Hele aardige heen en weer contact gehad en mijn bestelling alsnog redelijk snel ontvangen!

F.C. Ensinger beoordeelde op 2017-08-18

Besteld bevestigd en snel geleverd!!!

gemma van ginneken beoordeelde op 2017-08-17

ik ben tevreden met mijn bestelling .goed ingepakt hartelijk dank gemma van ginneken gja.ginneken@home.nl

henri wuestenenk beoordeelde op 2017-08-17

prima en betrouwbaar

w van Dooren beoordeelde op 2017-08-17

snelle en goede levering. product was goed verpakt. helaas was het niet wat ik wwilde en terug gestuurd en binnen 2 dagen het bedrag terug gestort gekregen dus een zeer goede afhandeling..

Isabeau Giezen beoordeelde op 2017-08-17

Nou wilde het net zeggen
Snel bezorgd

Wilma Van zwam beoordeelde op 2017-08-17

Het was erg goed snel en netjes afgeleverd.

Betty Van der Palen beoordeelde op 2017-08-17

Ik had een vraag over de leverdag/ datum, omdat we op het einde van de week op vakantie zouden gaan. Waren heel makkelijk telefonisch bereikbaar en zeer vriendelijk en meedenkend. Vloerkleed zeer snel geleverd en goede kwaliteit!

Eddy van de Heyning beoordeelde op 2017-08-17

Snelle levering ,en een goed product ,zoals beloofd.

Henny Moesman beoordeelde op 2017-08-16

Goed ingepakt en ook het bericht hoe het pakje bezorgd zou worden,heel prettig is dat

Maria Bakker beoordeelde op 2017-08-16

Snelle en correcte levering