
Webshop-outlet.nl
-
Frans Thewessen
Aircooler besteld. Ben een nieuwe klant bij webwinkel. Aangenaam verrast door de snelheid van levering. Goed product tegen een zeer concurrerende prijs. Ga de website in de gaten houden voor meer mooie aanbiedingen. TOP!!
-
Lia Maas
Prima levering en artikelen
-
Hoe beoordeel je Webshop-outlet.nl?
-
Jan Groenenboom
Kan ik de verlichting constant laten branden
-
Mohammad Omar
Snel service en goedkoop aanbieding
-
Patrick
Geen reactie van de klantenservice na schrijven. heb een mooie statafel waarvan de afstand bediening niet werkt en daardoor waardeloos is
Antwoord van Webshop-outlet.nlGoedemorgen Patrick,
Ik zie dat er binnen 24 uur is gereageerd maar dat wij geen reactie van u hebben ontvangen. Ik stuur u de mail nogmaals door.
Met vriendelijke groet,
Henk -
Paul Wouters
Goede service en snelle behandeling
-
Simon Huisman
De zaklampen waren binnen de kortste tijd geleverd en voldoen aan de verwachtingen zoals gewekt bij de omschrijving. Bedankt voor de service.
Antwoord van Webshop-outlet.nlGoedemorgen Simon,
Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken. Wij versturen niet uit het buitenland en uw zending was al bij u terecht. Het gaat om een andere webshop die waarschijnlijk op dropship werkt. Mocht u uw review willen aanpassen dan zouden wij dit erg waarderen.
Met vriendelijke groet,
Christian -
Marleen VANDERKERKEN
Ik heb het pakket goed ontvangen en in perfecte staat. Na contact met jullie klantendienst heb ik kunnen vaststellen dat de webshop heel correct is. Ze zorgen ook om duurzaam te werk te gaan, zo helpen ze onze afvalberg te beperken!
-
B G Benneker
mijn bestelde product was 9dagen onderweg
-
Nancy Splinter
Mooie kleine compacte parasolvoet voor de kleine tuin! Snelle levering!
-
José
De doos kwam beschadigd aan. Ik heb een paar keer mail contact gezocht via de email want het telefoonnummer wat ze in de mail zetten en wat op de website staat bestaat niet. Ik krijg verschillende personen die terug antwoorden op een mail maar steeds hetzelfde liedje en ik heb al tig keren fotos gestuurd, het retourformulier al ingevuld en ik wil het pakket gewoon retour doen!!!! Maar nu is er al meer dan een week radiostilte. Maar wel het lef hebben om nu een aanmaning te sturen. Ik ben er helemaal klaar mee. Waar kan ik mijn pakket retour doen!!!!!!!
Antwoord van Webshop-outlet.nlHallo José,
Wij zijn op de aangegeven uren gewoon telefonisch beschikbaar. Wij hebben op al uw emails gereageerd maar nooit een reactie terug ontvangen. Als u een retour formulier in heeft gevuld dan kunt u gewoon retourneren daar hoeft u geen reactie van te krijgen. Dit kunt ook lezen als u een retourformulier heeft ingevuld.
Kunt u aangeven wat er beschadigd is binnengekomen want u heeft 3 items besteld.
Met vriendelijke groet,
Henk -
Henri
mooi [product, goede prijs
-
Brent Bouwmeester
Product binnengekregen die al stuk was, stuur je een mail voor retour wordt er niet gereageerd , echt kansloos !
Antwoord van Webshop-outlet.nlHallo Brent,
Ik zie dat gereageerd is uw e-mail maar wij hebben geen reactie meer ontvangen van u. Het kan natuurlijk altijd zijn dat onze reactie in de spambox is terechtgekomen.
Ik stuur u nogmaals de mail toe.
Met vriendelijke groet,
Christian -
N Engelen
betrouwbaar
-
Damien De Groeve
Uitstekend. Goeie kwaliteit.
-
Ca Vermeulen
Klopt alles ok
-
Tomasz Marek Balasz
Ècht kwaliteit en snelle bezorging
-
Anja Schlosser
Snelle reactie op vragen.
Vriendelijk te woord staan.
-
Lilian Saimoen
Na 9 dagen nog steeds niks ontvangen. Telefonisch contact gezocht. Nummer blijkt niet in gebruik te zijn.
-
han boode
levertijd duurt erg lang, pakket was retour afzender, we zijn altijd thuis, nog steeds geen track en trace, jullie zijn bijna niet te bereiken per telefoon.
Antwoord van Webshop-outlet.nlGoedemiddag Han,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat de levering zo moeizaam verloopt — onze excuses voor het ongemak.
Ik heb zojuist de track & trace informatie opnieuw naar uw e-mailadres gestuurd. PostNL ondervindt momenteel helaas flinke vertragingen, en als een eerste bezorgpoging mislukt, merken we dat dit het proces vaak extra vertraagt. Heel frustrerend, zeker als u gewoon thuis was.
Wij begrijpen uw teleurstelling volledig. We zijn een klein team en doen ons uiterste best om iedereen snel en goed te helpen. Naast telefonisch contact zijn we ook bereikbaar via WhatsApp, e-mail en chat — wellicht is dat sneller voor u.
Mocht u uiteindelijk toch tevreden zijn over de oplossing of levering, zouden we het enorm waarderen als u uw review zou willen aanpassen.
Nogmaals onze excuses, en dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Henk