Hogerhorst 47

Beslist.nl 8 8,6
Bol.com 10 9,4
Bol.com 1 10,0

Marina beoordeelde op 2017-12-24

Uitstekende ervaring, snelle reactie per mail en binnen 24 uur in huis.

Melis beoordeelde op 2017-09-27

De bestelde lampjes zijn bij Post.nl zoek geraakt. Toen bestelling niet kwam telefonisch contact gezocht met webshopmarlin.nl, waarop onmiddellijk actie werd ondernomen en de bestelling de volgende dag reeds werd bezorgd. Tussentijds werd per email contact met mij onderhouden over het verloop van de bestelling.
Fantastisch!!

Tina beoordeelde op 2017-05-22

Fijne webshop!! Hadden een ladyshave voor mijn moeder, die ze nergens meer hadden. Mijn moeder is er heel blij mee. Snelle levering en communicatie.

Nma visser engel beoordeelde op 2017-03-15

Snelle levering en overzichtelijke site

A beoordeelde op 2017-02-13

Op de website had ik een erg leuke klok gezien, werd er gelijk enthousiast van. De klok was wit (stond er bij), en dat zocht ik juist, want hij zou op mijn licht grijze muur komen. Wanneer ik het pakket thuis opende, bleek hij licht grijs te zijn, ik baalde hier enorm van. Ik belde Marco en hij was ontzettend vriendelijk en service gericht. Hij bood zijn excuses aan voor het ongemak, en dat de kleur inderdaad verkeerd was, ook op de site stond het zo dus dit zou hij gelijk veranderen. Doordat ik met hem belde, en hij zo vriendelijk reageerde, voelde dit ontzettend fijn. Ik kreeg heel snel mijn geld terug. Ondanks dat het misging met de bestelling, heb ik toch een ontzettend fijne ervaring met de webshop gehad waardoor ik ze zeker zou aanraden bij andere mensen! Heel veel succes nog!

c brouwer beoordeelde op 2016-12-17

Makkelijk bestelling geplaatst, snelle levering en keurig verpakt.

N. van der Wal. beoordeelde op 2016-11-13

Eerste ervaring is goed verlopen.

Berkouwer beoordeelde op 2016-11-11

Zeer goede webshop, prima service
Volgende keer bestel ik hier weer

Vloeberghs René beoordeelde op 2016-07-27

Perfecte afhandeling en verzending...3062Wat wil je meer??
Aanrader.
Groetjes,
René

Tamara beoordeelde op 2016-02-06

Conische krultang besteld voor de laagste prijs. Snel geleverd. Was onbekend met deze webshop maar kan het iedereen aanraden er te bestellen.

Barry beoordeelde op 2015-10-11

Blender voor een aantrekkelijk prijs besteld. Helaas zou hij op zaterdag op mijn werk bezorgd worden, na telefonisch contact met de webshop hebben ze dit een dag voor de levering nog gewijzigd zodat het cadeau voor de jarige toch nog die avond gegeven kon worden! Dank voor de goede service na de koop!

Rianne Brandhorst beoordeelde op 2011-10-07

Snelle levering en goede service. Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden over het verloop van mijn bestelling. Super!

2011