Landweerstraat-Zuid 97E
5349AK Oss

Theo Van Kreij beoordeelde op 2018-11-20

Kijkend naar de verpakking lijkt het een retour product
Aan het product zelf was dat niet te zien

steve geretti muller beoordeelde op 2018-11-20

hello ,

nog nooit meegemaakt zo n snelle levering van Nederland .

zo snel amai !!!!!!!

hartelijk bedankt ,

tot binnenkort mischien

Maarten Kroes beoordeelde op 2018-11-20

tevreden ondanks per ongeluk een dubbele bestelling gedaan te hebben. Geen probleem.

M. Van den Hazel beoordeelde op 2018-11-20

Tot zover prima ervaring, maar mijn bestelde artikelen moeten nog binnenkomen.
Ik adviseer Stichting WebwinkelKeur om dit soort beoordelingsmails pas te verzenden een aantal dagen nadat een klant zijn goederen heeft ontvangen.

Oma beoordeelde op 2018-11-19

Tevreden, snelle levering

Lisa Verschueren beoordeelde op 2018-11-18

Snelle levering voordelige prijs leuk product

Con Beun beoordeelde op 2018-11-17

bestelling snel en zorgvuldig afgeleverd

wolfgang bäcker beoordeelde op 2018-11-17

sehr gute information überverzögerte lieferung.

Sylvia D beoordeelde op 2018-11-16

Alles was prima geteld.

Steve Vleugels beoordeelde op 2018-11-16

zeer tevreden over de snelheid van afhandeling. Alles liep letterlijk en figuurlijk op wieltjes!

Ramona Baardolf beoordeelde op 2018-11-15

Heb vorige week rolschaatsen besteld netjes bericht fehad dat dit een week later kwam track en trace gehad zou vandaag komen kind hele dag in spanning is er nog niet

Reactie van Wheelz4kids:
Beste Ramona,

We betreuren het dat uw pakje vandaag niet is bezorgt. terwijl de track and trace code dit toch duidelijk aangeeft. Helaas merken we 'nu al' dat de bezorgtijden bij PostNL niet voor 100% worden behaald. Hier hebben we jammer genoeg geen controle op. We gaan er van uit dat het pakje morgen alsnog bij u zal worden aangeboden. Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijk groet Team Wheelz4kids

Marleen beoordeelde op 2018-11-15

Ontzettend snelle levering binnen 24 uur & goede prijzen voor de producten! Ik wilde eigenlijk alleen Heely’s kopen, maar de prijs van 49.95,- kwam net 5 cent onder de grens van gratis verzendkosten. Dit vond ik in eerste instantie wel jammer. Ik had daarom besloten om vervolgens een extra penny board met led lichtjes aan te schaffen. Achteraf ben ik hier erg blij mee!

remi van de werd beoordeelde op 2018-11-15

snel geleverd ,sneller dan overtoom.

CINDY beoordeelde op 2018-11-14

Zeer snelle levering
Goede omschrijving van produkten

Martien Asveld beoordeelde op 2018-11-14

De levering is keurig verzorgd en snel geleverd door Wheels4kids.

M Smit beoordeelde op 2018-11-13

Net mijn betaling gedaan maar betalingsomschrijving teveel cijfers . Beetje onduidelijk.
Hoop dat het goed gaat.
Bestelling wel snel en goed geleverd

Christa Van den Wyngaert beoordeelde op 2018-11-13

Zeer snelle levering!

johan voogd beoordeelde op 2018-11-13

Vlotte levering, doen wat beloofd is. Bestelformulier onhandig, afwijkend besteladres is niet duidelijk, lijkt niet te werken maar blijkt dat na mailcontact toch wel te doen.....

Fien Rooijakkers beoordeelde op 2018-11-13

Heel erg mooi