Landweerstraat-Zuid 97E
5349AK Oss

Dorien beoordeelde op 2018-05-21

Zeer degelijke uitvoering. Onze zoon van 10 is er heel blij mee. Draait soepel.

Pee Veen beoordeelde op 2018-05-17

Super tevreden, zondag besteld en dinsdag al in huis, ook keurig verpakt. De snelheid van bezorgen is net zo super snel als de skeelers!! Top!!!

Sylvia beoordeelde op 2018-05-08

Zondag besteld, dinsdag in huis.
Super mooie step, zeer goede kwaliteit.
Een echte aanrader!

MJ beoordeelde op 2018-05-08

Professionele service: makkelijk betalen en snelle levering. Goede feedback over de status.
Aanrader!

Jelmer beoordeelde op 2018-05-08

Snel

Gijsje beoordeelde op 2018-05-02

Uitstekend maandag besteld gisteren bezorgd. Alleen een beetje jammer dat de post.nl zo laat op de dag kwam, jongens zaten op hete kolen te wachten op hun prachtige stuntstep!!!

Petra beoordeelde op 2018-04-28

Snelle levering. Product goed, zoals gehoopt.

Esther mansvelders beoordeelde op 2018-04-27

Super tevreden netjes ingepakt.🖒

Silan beoordeelde op 2018-04-24

Geweldig! Ze brengen het binnen 1 werkdag en meestal doen andere winkels dat niet. Hele leuke schoenen gekregen die ik precies wilde!

Pizza beoordeelde op 2018-04-18

Tevereden, is snel aangekomen, fijne kwaliteit

Gebruers beoordeelde op 2018-04-18

Pauline beoordeelde op 2018-04-18

Snelle service en een mooi skateboard. Mijn zoontje is erg blij.

Coucke Frederik beoordeelde op 2018-04-16

Heel tevreden. Binnen 3 dagen thuis geleverd. En alles vlot verlopen en op de hoogte gehouden van alles!!

B vermeer beoordeelde op 2018-04-16

Top bedrijf 👍

Marjolein beoordeelde op 2018-04-16

Onze zoon is heel blij met zijn stoere Heely's

Marije beoordeelde op 2018-04-14

Super vlotte bezorging, binnen een half uur werd het al verzonden, ongelooflijk.
bestelling compleet afgeleverd. Mooie penny boards.

Ben Hoogduin beoordeelde op 2018-04-14

Heel tevreden bestelling was er op de afgesproken tijd , dus een tevreden klant .

Rauwens V. beoordeelde op 2018-04-13

Heel tevreden!

Maaike beoordeelde op 2018-04-13

Super fijne website! Reageren super snel op mails. En houden zich aan de gemaakte afspraken! Top! Complimenten

Ina beoordeelde op 2018-04-13

Super bedrijf!! Ik had een skateboard besteld en betaald en snel kreeg ik een mail dat het niet voorradig was. Ze stelden voor om een ander te bestellen of het aankoopbedrag te crediteren. In overleg met kleindochter een andere kleur besteld, dit was allemaal op woensdag en vrijdag was hij al bezorgd. TOP!!