Landweerstraat-Zuid 97E
5349AK Oss

Mw. Klok beoordeelde op 2018-09-21

Door een misverstand heb ik verkeerde de verkeerde maat skeelers besteld voor mijn kleindochter. Een mailtje naar jullie en het was geregeld en zijn de verkeerde teruggestuurd en de nieuwe morgen binnen.

cris beoordeelde op 2018-09-21

snelle levering.
mooi ingepakt

Esther Schmid beoordeelde op 2018-09-20

Die Lieferung erfolgte sehr schnell und die Schuhe sehen supertoll aus. Auch die grösse hat gut gepasst.

emmetje beoordeelde op 2018-09-19

fijne site, snelle levering. Duidelijk en overzichtelijk.
Skeelers die we gekocht hebben: onze dochter is er heel blij mee. Goede maatverhouding, echt een aanrader.

Hendry beoordeelde op 2018-09-18

Prima

Mie beoordeelde op 2018-09-18

Pakje was er heel snel

Joyce beoordeelde op 2018-09-17

Mooie goede SKEELERS, hier kan mijn zoontje weer een hele tijd mee vooruit!!
Ook heel makkelijk te verstellen, super👍🏻

Sebastian Sommer beoordeelde op 2018-09-15

Die Ware wurde sehr schnell verschickt Versandgebühren sind okay und die Qualität der ware echt überzeugend einfach 5 Sterne plus

Sophie Wahl beoordeelde op 2018-09-15

Meine Enkelin findet das SFR Essentials Protektoren-Set in der Farbe blau wunderschön und ist von der schnellen Lieferung begeistert.
Deswegen: volle Punktzahl, jederzeit gerne wieder!

Jenny beoordeelde op 2018-09-15

De bestelling was een dag vertraagd, netjes en op tijd daarvan op de hoogte gesteld en daarna was de aflevering keurig. Een hele blije kleindochter !

Charlotte beoordeelde op 2018-09-11

Heel tevreden over product. Minder over mail dat ik nog niet betaald had. Maar uiteindelijk opgelost

Reactie van Wheelz4kids:
Beste Charlotte,

Dat is inderdaad een fout van onze kant geweest veroorzaakt door een verkeerde (handmatige) klik in ons systeem.

Dit is overigens de eerste keer dat we zoiets hebben meegemaakt.
Gelukkig konden we snel schakelen en kunnen we ten aller tijden de informatie ophalen in onze administratie van de betaalprovider.
Fijn dat u de bestelling een dag later volgens afspraak in huis heeft en nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijk groet,

Team Wheelz4kids

Tong .L beoordeelde op 2018-09-05

alles bestens

Mariska beoordeelde op 2018-09-05

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de order.

G. beoordeelde op 2018-09-04

Ruim assortiment. Snelle levering.

Susan Rosenkrantz beoordeelde op 2018-09-04

Goede service, snel contact en een goede behulpzame reactie als hierom wordt gevraagd.

Thorsten K. beoordeelde op 2018-09-04

Alles war Klasse, gutes Produkt und schnelle Lieferung!

Mellissa beoordeelde op 2018-09-04

Om het kort en bondig te zeggen, alles verliep op rolletjes 😉

Chantal beoordeelde op 2018-09-02

Snel geleverd, materiaal komt overeen met wat je ziet op de wensite.

Willemien beoordeelde op 2018-08-29

Levering was prima! Bestelling was de volgende dag in huis! Veel plezier van de skates!

Astrid beoordeelde op 2018-08-29