Landweerstraat-Zuid 97E
5349AK Oss

Sven Decock beoordeelde op 2019-01-19

Goed

Ilona Kerstens beoordeelde op 2019-01-18

Goed verpakt, beetje later dan gepland. Maar daardoor kwam het cadeautje voor mezelf precies aan op mijn verjaardag. Goede prijs kwaliteit verhouding. Top

Maddie beoordeelde op 2019-01-17

Ik vond het goed, maar de verzendingskosten waren wel een beetje duur.

Geertje Berga beoordeelde op 2019-01-17

Tevreden over de levering; vrijdag besteld, zaterdag in huis. Netjes en goed verpakt, goede communicatie. Dik tevreden.

J.G.F.W. Verbaan beoordeelde op 2019-01-16

Ik betaal 9,95 euro's voor aflevering na 18:00 uur tot 22:00 uur.
Geeft PostNL. het af bij de buren om 15:00 uur.
Ik voel mij belazerd.

Groet JGFW Verbaan.

Beste J.G.F.W. Verbaan,

Ten eerste onze excuses voor het ongemak. Dit is inderdaad niet de bedoeling. We hebben dit voor u nagekeken, en u heeft inderdaad € 9,95 betaald voor een avondlevering, i.p.v € 7,95 voor een normale bezorging overdag. Zo hebben we uw pakket ook afgeleverd bij PostNL. Waarschijnlijk is er daar iets misgegaan met het sorteren van uw pakket, waarvoor ons excuus. We zullen het verschil in kosten dan ook direct naar u terug overmaken, en dit voorleggen bij onze vervoerder. Hopelijk u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

G. De V beoordeelde op 2019-01-16

Prima web winkel. Erg fijn dat er gemaild werd dat het artikel later geleverd zou worden. Helaas geen email antwoord terug ontvangen maar dit zal door de drukte zijn gekomen.

KvdV beoordeelde op 2019-01-16

Erg correct! Er was iets toch niet leverbaar, ik ben daar netjes over gebeld.

Marcel Mairhofer beoordeelde op 2019-01-16

Heelys are just too awesome, I‘m 20 and they rock my party life. I even persuaded 10 of my friends to get their own, they will be the new trend in Austria.

Marco Jongepier beoordeelde op 2019-01-16

Zondag besteld, dinsdag binnen, sneller dan verwacht. De website zag er netjes uit maakte het beslissen gemakkelijk. De betaling ging zoals je verwacht. Kortom, snel, deskundig en goed!

Ina Oostveen beoordeelde op 2019-01-16

Snel, netjes verpakt. Het is een cadeau, dus hij blijft nog even ingepakt😀

Maikel beoordeelde op 2019-01-14

Step besteld volgende dag netjes geleverd.

Jeffery beoordeelde op 2019-01-14

De site was overzichtelijk en goed hanteerbaar. De bestelling was zo geplaatst omdat we snel gevonden hebben wat we zochten. De levering was eigenlijk nog sneller, binnen een dag was het binnen! Echt top!

Stefanie De Wilde beoordeelde op 2019-01-13

Heel tevreden. Top producten.

myrthe beoordeelde op 2019-01-13

helaas ging het bij ons niet zo vlotjes door problemen bij de leverancier. voor 16.00u bestekd morgen in huis ging niet op.
21-12-'18 stuntstep en helm besteld. 12-1-2019 binnen. was een kado voor zoon van 7 die 4/1 jarig was. werd hiervan wel netjes op de hoogte gebracht, maar hierna werden mijn mailtjes traag of niet beantwoord. ook werd op de site de levertijd niet aangepast toen men eenmaal wist dat de levertijd van verschillende producten vertraging liepen. dit vind ik naar toekomstige klanten niet netjes. 9/1 zou nieuwe leverdatum zijn dit werd uiteindelijk 12/1.
helm en stuntstep die ik besteld heb zijn wel van goede kwaliteit.

Beste Myrthe,

We hebben dit nagekeken, en u heeft gelijk. Bij u is echt alles misgegaan wat er mis kon gaan. De wet van Murhpy is hier zeker van toepassing geweest zullen we maar zeggen. Door de drukte en een storing in ons systeem, is er van onze kant een opeenstapeling van fouten ontstaan. Hiervoor onze excuses!

Met vriendelijk groet,

Patty beoordeelde op 2019-01-12

Super tevreden! Ik had een verkeerde maat besteld en dat is gelijk gecorrigeerd door de klantenservice. En bovendien de dag erna al in huis!

Eefje K. beoordeelde op 2019-01-12

Wederom erg tevreden. Snelle levering en een heldere communicatie. Goede prijs kwaliteit verhouding! Onze dochter is bijna jarig dus een volgende bestelling laat niet lang op zich wachten!

Knofje beoordeelde op 2019-01-12

Weinig reactie op verzoek. Ingepakt in alleen papiertje.

Beste Knofje,

We hebben dit voor u nagekeken, en u heeft inderdaad een verzoek gedaan om uw stepje en glij ijzers apart te verpakken, dit verzoek hebben we ook uitgevoerd en daarna de pakketten samengebundeld. Als we de bestelling vervolgens ook nog in 2 delen zouden moeten gaan versturen, dan zouden we 2 keer de verzendkosten moeten betalen. Dit lijkt ons onlogisch als u 2 producten tegen bodemprijs heeft besteld zonder daar de verzendkosten voor te hoeven betalen. Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

stefan pieters beoordeelde op 2019-01-12

we hadden 2 artikelen besteld, in de bevestiging van de bestelling staat alleen een nummer, NIET, wat je hebt besteld met de prijs erbij. De artikelen konden niet op tijd geleverd worden werd ons per mail tijdig verteld dat was ok, echter toen ik per mail vroeg of allebei de artikelen vertraagd waren of alleen 1 heb ik geen antwoord gekregen, ik kon jullie ook niet bellen, dat was onplezierig.
Bij retourzending is dus niet te achterhalen wat de prijs is van het artikel dat je had besteld omdat dit niet in de bevestigingsmail staat en moet je dus zelf de site weer op.

Beste Stefan,

Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. In het pakket sturen we altijd een pakbon mee zonder vermelding van de prijs, omdat het in sommige gevallen een cadeau betreft. Door een storing in ons systeem is er bij de bevestiging van uw bestelling helaas geen factuur meegestuurd en hebben we problemen met onze mail server gehad. Dit is inmiddels weer opgelost, vanaf heden krijgt iedereen bij de bevestigingsmail weer een factuur meegestuurd en krijgen we weer alle mailtjes binnen om te behandelen. Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijk groet,

R. Pitstra beoordeelde op 2019-01-12

Onze ervaring met Wheelz4Kids was al positief daarom bestel ik graag bij deze webwinkel en ook deze bestelling liep op ‘rolletjes’. Woensdagmiddag 2 paar schaatsen besteld en donderdagochtend al via PostNL in huis, geweldig.
Het pakket was overigens goed en netjes verpakt.

P Jansma beoordeelde op 2019-01-11

Snel verzonden, zorgvuldig verpakt. Uitstekend.