Angelenweg 129
5349 TG Oss

Bart Van Hulsel beoordeelde op 2019-05-21

Perfecte levering. Compleet, goed ingepakt en A-merk product & kwaliteit. Erg tevreden

Victoria Schreuder beoordeelde op 2019-05-21

Zeer vriendelijk, klantgericht, duidelijke externe communicatie. Snelle afhankelijk en overzichtelijk website.

Betty Claes beoordeelde op 2019-05-20

Mijn dochter was super blij met haar nieuwe step en helm.
Goede kwaliteit en snelle levering!

Linda Penning beoordeelde op 2019-05-20

Wat een snelle levering!! Alles is perfect gegaan. Wheelz4kids doet wat het beloofd.
Dit brengt niet alleen op mijn gezicht een grote glimlach maar ook op het gezichtje van mijn 3-jarige kleindochter.
Zij is helemaal gelukkig met haar Frozen-step.
Bedankt!!

Elske beoordeelde op 2019-05-20

Goede website, goede service.

Rob van Diepenbeek beoordeelde op 2019-05-20

Snel en kordaat. Twee opmerkingen: 1. Ik was thuis tijdens het aflevermoment, maar ik betwijfel of er is aangebeld. Bel desnoods een 2e maal. ik moest het uiteindelijk zelf gaan afhalen; 2. Tot 2x toe ging de verificatie bij de betaling met American Express kaart mis. Werd afgebroken en kreeg wel bericht dat de bestelling geplaats was. Verwarrend, ook al word pas verscheept als de betaling binnen is. ik moest daarom de bestelling 3maal plaatsen en voor een andere betaalwijze kiezen. Check a.j.b. de Amex service!

Reactie van Wheelz4kids:
Beste Rob,

Bedankt voor uw feedback. We gaan hier zeker mee aan de slag. Waarschijnlijk is er een storing geweest bij onze payment service provider, omdat we meerdere gevallen hebben gehad zoals die van u. De bezorgdienst zullen we het voordeel van de twijfel geven, maar zullen we ook gaan contacteren hierover. Nogmaals bedankt voor uw terugkoppeling en onze excuses voor het ongemak!

Team Wheelz4kids

Marjan van de Poll beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering. Product duidelijk en goed omschreven op de website en product dus ook volgens de verwachting.

Irma Haandrikman beoordeelde op 2019-05-19

Super snelle levering....
Helemaal top

Joyce Reurs beoordeelde op 2019-05-19

Helaas was de step die ik besteld had al een keer gebruikt. Vieze handvaten en wielen.
Ik had geen tijd meer om iets anders te geven dus heb een jarig kindje van 3 een vieze step cadeau gegeven. Echt super jammer!!!

Reactie van Wheelz4kids:
Beste Joyce,

We vinden het vervelend dat u dit zo heeft ervaren en dat zou eigenlijk niet moeten kunnen omdat de dozen direct en afgesloten van de leverancier aan ons zijn geleverd. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat het meisje alsnog veel plezier aan haar Frozen stepje zal beleven.

Team Wheelz4kids

Kelly Bammens beoordeelde op 2019-05-18

Uitstekende service, besteld en de dag nadien in huis. Alles was netjes verpakt en veilig afgeleverd

Tatiana Weewee beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden, snelle levering! Ben er erg blij mee!

Holger Lutz beoordeelde op 2019-05-18

Immer wieder gut

Mattie Kruisman beoordeelde op 2019-05-18

Prima verpakt en cadeau is mooi

GISELE SOETENS beoordeelde op 2019-05-17

Klare en duidelijke website met omschrijvingen, gemakkelijke reservatie en levering correct zoals beschreven.

Janet Johannes beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering. Hoop dat het cadeau in de smaak valt.

J Pothof beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering en goed verpakt! Heel blij met de stuntstep.

Angelique Bravenboer beoordeelde op 2019-05-16

Dinsdag besteld en woensdag al in huis😀de beestenstep voor mijn kleine vriendinnetje.
Kan niet wachten op haar reactie als ze hem krijgt🦒🐺🦊🦓

Sjoerd Rutgers beoordeelde op 2019-05-16

Wheels4kids heeft een overzichtelijke website met daarop allerlei speelgoed met wielen voor kinderen en dat alles voor een scherpe prijs. Boven op dat is de levering snel dus al met al top!

Jo Gesquière beoordeelde op 2019-05-16

Zeer snelle en correcte levering.

Carla de Haan beoordeelde op 2019-05-16

Prima snelle levering, goed product.