Angelenweg 129
5349 TG Oss

Saskia Jonker beoordeelde op 2019-03-23

Snel geleverd, mooi product

Hetty van den Broek beoordeelde op 2019-03-23

Jammer genoeg was het door mij uitgezochte product niet meer leverbaar. Het duurde even voordat ik antwoord kreeg op een mail hierover. Helaas zijn jullie telefonisch niet bereikbaar. Alles is naar tevredenheid opgelost en een ander besteld product werd snel verzonden en bezorgd.

Walter J De Buck beoordeelde op 2019-03-23

HEEL snelle levering

Vera Van Dongen beoordeelde op 2019-03-23

Snel geleverd, goede kwaliteit en leuk geprijsd!

Thomas Kuhn beoordeelde op 2019-03-23

Schnell und einfach
Gerne wieder

Michaela Nienhaus beoordeelde op 2019-03-23

Alles bestens... Mittwochs bestellt und Freitag und schon... Top

S beoordeelde op 2019-03-23

Goede service en snelle bezorging.

Cilia Derks beoordeelde op 2019-03-23

Erg tevreden. Snelle levering en goed betaalbaar. Prima shop om nogmaals te bestellen

María-Fe Palacios beoordeelde op 2019-03-22

Snel verzending, goede producten

gina vandenbussche beoordeelde op 2019-03-22

Snelle en verzorgde levering. De maat vh binnenzooltje zou ik adviseren bij het resultaat 1 maatje groter te nemen.

Dirk Mantel beoordeelde op 2019-03-22

Gewoon top

deborah van der Spek beoordeelde op 2019-03-21

Snelle levering en product zoals verwacht.
Alleen het zadel en het stuur moeten nog vast gezet worden, de rest is al gedaan.

j Koelman beoordeelde op 2019-03-21

Bestelling snel binnen. Wat kleine dingen mee, maar na telefonisch contact naar tevredenheid opgelost.

Sven Gijbels beoordeelde op 2019-03-21

Zeer snel en efficiënt, geholpen, waarvoor dank

Tamara Van Rooijen beoordeelde op 2019-03-20

Duidelijke site, goede communicatie betreft de order!
Ga zo door!

Rowena beoordeelde op 2019-03-20

Wheelz4kids is erg klantgericht. Ik bestelde een step via beslist.nl en kreeg een andere dan er op de foto stond. Ook al kunnen zij daar niks aan doen, zij boden mij toch een mooie oplossing aan. Volgende keer bestel ik zeker weer bij hen, maar dan wel via hun eigen website :)

P Meijer beoordeelde op 2019-03-20

Snelle service, Nu bestellen is volgende dag in huis :)

Tamar Schaap beoordeelde op 2019-03-20

Zeer snel ontvangen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vind alleen de verzendkosten wat aan de hoge kant.

En na het plaatsen van de beoordeling kreeg ik meteen een reactie met de medeling dat het bedrijf vanaf deze week een nieuw vervoersbedrijf hebben gevonden. En dat dus de verzendkosten met een gunstiger tarief hebben.

Ik zeg bestellen maaršŸ˜Š

Reactie van Wheelz4kids:
Beste Tamar,

Fijn dat u zo tevreden bent over de levering en kwaliteit van het product. We hebben niet stilgezeten met betrekking tot de verzendkosten, en kunnen dan ook mededelen: Dat we met ingang van deze week zijn overgegaan naar een nieuwe vervoerder, waardoor we nu ook tegen een gunstiger tarief de pakketten kunnen aanbieden. Hopelijk zien we u weer snel terug als klant bij uw volgende aankoop!

Team Wheelz4kids

M.j. Van Hout beoordeelde op 2019-03-20

Goederen niet in zijn geheel geleverd en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

Ben netjes gebeld door het bedrijf en ze gaan direct alles in orde maken. Dus een fout die meteen erkend en hersteld wordt. Goed wordt alsnog geleverd.

Arjen Streefkerk beoordeelde op 2019-03-20

levering snel en goed inzichtelijk door het volgsysteem van de bezorgdienst