Landweerstraat-Zuid 97E
5349AK Oss

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Theo vann Vliet. beoordeelde op 2017-08-19

Gevraagde artikelen op voorraad en snel geleberd.

Jenny van Meerveld beoordeelde op 2017-08-17

Snel geleverd zoals beloofd, uitstekende kwaliteit mijn kleindochter is er heel blij mee.

Sjaak Kruijer beoordeelde op 2017-08-16

Dinsdag besteld en woensdag voor 12.00 uur geleverd. Rapper kan bijna niet!
Zeer tevreden dus.

N. Keen beoordeelde op 2017-08-16

Snel en correcte levering

Iris Weijland beoordeelde op 2017-08-15

Snelle levering en mooie verpakking! Ben er blij mee!

T beoordeelde op 2017-08-12

Goede service

Marjan Reurts beoordeelde op 2017-08-12

Hielden zich aan de afspraken. Werd keurig op tijd geleverd

Maurice beoordeelde op 2017-08-12

Prima snel geleverd

Ilse beoordeelde op 2017-08-10

Snelle levering.. mooi product!! Hopelijk heeft mijn dochter lang plezier van de rolschaatsen!
(Alleen de verpakking waarmee het verstuurd is was niet helemaal handig)

Anika beoordeelde op 2017-08-09

Bestellen ging vlot en ook het bezorgen was keurig op tijd. Pakketje voldeed aan de verwachting, maar helaas was de doos/verpakking behoorlijk beschadigd. Dat zie je liever niet.
We moeten het board nog uittesten (verjaardag is nog niet geweest), maar ik verwacht dat min zoon er erg blij mee is. Lijkt soepel te rijden en sturen.

Reactie van Wheelz4kids:
Beste Anika, Wij vinden het vervelend dat u toch niet helemaal tevreden bent. Helaas kunnen wij tijdens het bezorgproces geen controle uitvoeren hoe er met het pakket wordt omgegaan. Kunt u ons wellicht een foto mailen van de doos naar info@wheelz4kids.com, zodat wij dit kunnen beoordelen en kunnen voorleggen aan onze vervoerdienst. En natuurlijk hopen wij dat uw zoon veel skateplezier aan het board zal hebben. Onze excuses voor het ongemak, en alvast bedankt voor de moeite! Met vriendelijke groet Team Wheelz4kids

Anne Marie beoordeelde op 2017-08-09

Ik kreeg gelijk na het plaatsen van de bestelling een mail met daarin de mededeling wanneer mijn bestelling bezorgd zou worden. Binnen 24 uur keurig afgeleverd.
Het pakje was goed en zorgvuldig ingepakt. Klasse.
Helemaal tevreden ben ik.

fljean beoordeelde op 2017-08-09

mooie kwaliteit ,ziet er zeer robust uit ,de kleinkinderen zijn enorm kontent,en goede prijs en supersnelle levering

Miran beoordeelde op 2017-08-04

Super tevreden!!!

T. Vogelaar beoordeelde op 2017-08-01

Snelle informatie en pima aflevering.

Wendy beoordeelde op 2017-07-31

Super tevreden en snel bezorgd..

Annemie van Parera-Veenhof beoordeelde op 2017-07-30

Ondanks dat we twee verschillende maten skeelers in de doos kregen. Hebben jullie er toch voor gezorgd dat we de volgende dag al weer de goeie skeelers binnen kregen. Heel hartelijk bedankt voor de goeie en snelle service. En onze kleinzoon is er super blij mee.

KOS beoordeelde op 2017-07-28

Schnelle Antwort auf Mails, schnelle Lieferung, top Ware. Gerne wieder

marleen beoordeelde op 2017-07-28

tevreden over de levertermijn, maar niet over de geleverde dienst.
Ik heb een "Triple pad set small" besteld, met de vraag om dit te checken of de juiste maat is voor een kind van 7j.
De set is aangekomen als een small, zoals besteld, en is dus volgens mij te klein.
Ik stuur de set volgende week terug en wil het vervangen zien door een medium zonder extra verzendkosten ( ik moet nu wel de verzendkosten terug betalen)

Pennings beoordeelde op 2017-07-28

Netjes en snel, eerst via mail informatie gevraagd kreeg snel eerlijk en duidelijk advies. Step besteld en de volgende dag al bezorgd.

Oma beoordeelde op 2017-07-23

Prima website en feedback na de bestelling! Perfecte kwaliteit.