Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Wheelz4kids

Landweerstraat-Zuid 97E
5349AK Oss
0880016888
KvK 61647675

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Wheelz4kids

Gemiddelde beoordeling

9,5

728 beoordelingen

Beoordeling van klanten

98%

2%

0%

2017
Wheelz4kids

Rollergirl ;) beoordeelde op 2017-10-14

Snelle levering, geen 'uitstekend' omdat er ten opzichte van andere websites op dit gebied te weinig informatie staat gegeven over de artikelen. Maatvoering etc... Beschermsets voor volwassenen geen keus ergens anders moeten bestellen erg jammer.
Assortiment valt iets tegen, en geen telefonisch contact kunnen leggen. Antwoorden op e-mails kunnen lang duren.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Wheelz4kids:
Beste A,

Ten eerste vinden wij het vervelend dat u het zo heeft ervaren.

Na aanleiding van uw beoordeling zijn wij uw mails gaan terughalen, en hebben wij deze kunnen terugvinden gedateerd van eind Augustus.

En zien we tot onze "spijt" dat wij niet binnen de beloofde dag, maar enkele dagen later pas hebben gereageerd op de vraag: Of u het pakje later mocht terugsturen dan de gebruikelijke termijn van 14 Dagen?

Wij hebben u ook aangegeven dat het bij ons geen probleem is om na de reguliere termijn van 14 dagen te retourneren "mits" alles ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking wordt geretourneerd.

Daaropvolgend is uw pakje door ons destijds netjes retour ontvangen, en als het goed is heeft u het aankoopbedrag binnen enkele dagen weer terug op uw bankrekening mogen ontvangen?

De komende tijd zullen we ook gaan uitbreiden met producten voor volwassenen omdat we deze vraag steeds meer krijgen.

Nogmaals vinden wij het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren, en bieden we alsnog onze excuses aan voor het (in uw geval) niet snel genoeg handelen.

Ook willen wij u danken voor uw feedback, en gaan we hier zeker mee aan de slag !

Binnenkort wordt de site dan ook aangepast en veranderd, dus houdt u ons de komende tijd vooral goed in de gaten ;-)

En zien wij u toch graag terug als klant in de toekomst !

Met vriendelijke groet,

Team Wheelz4kids
Wheelz4kids

P. The beoordeelde op 2017-10-13

We hebben het besteld als cadeau voor een 2-ling. En inderdaad, binnen 2 dagen geleverd met de melding wanneer het kon komen. Perfect zo. Het is in goede aarde gevallen.

Wheelz4kids

Anja beoordeelde op 2017-10-12

Heel tevreden, woensdag besteld en donderdag al in huis. Ook goedkoper dan op andere verkoop sites met hetzelfde product

Wheelz4kids

Ivo beoordeelde op 2017-10-10

Keurig verpakt geleverd in de doos.
Mooi cadeau voor mijn kleindochter, dus over de rolschaatsen zelf kan ik nog geen oordeel geven.

Wheelz4kids

Danielle beoordeelde op 2017-10-08

snelle levering, goed produkt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wheelz4kids

Tevreden klant beoordeelde op 2017-10-07

Geweldige service. De rolschaatsen bleken beschadigd te zijn en helaas was dit de laatste. Het bedrijf nam telefonisch contact op en heeft nieuwe rolschaatsen laten bezorgen die veel duurder waren en hier niks voor gerekend. Vrijdag contact gehad en zaterdag hadden wij de rolschaatsen al in huis. Helemaal top. Zeer tevreden en dus zeker een aanrader.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wheelz4kids

Joost Koolen beoordeelde op 2017-10-07

Super bedrijf heely s voor mijn kleindochter besteld en betaald maar waren niet meer te leveren mocht gewoon nieuwe uitzoeken ook al waren ze duurder namen hun voor hun rekening de nieuwe waren twee dagen later binnen super

Wheelz4kids

Danieke brakke beoordeelde op 2017-10-05

Erg klantvriendelijk en snelle levering. Een beschadiging ontdekt bij het inpakken. Dit werd goed en snel opgelost.

Wheelz4kids

Dominik beoordeelde op 2017-10-02

Uiterst snelle levering.
Correcte prijs!

Wheelz4kids

A de Snoo beoordeelde op 2017-09-30

Prima ervaring, bij vragen viamail, direct antwoord gekregen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wheelz4kids

Jannie beoordeelde op 2017-09-30

Vlotte service, dinsdag besteld, woensdag in huis.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wheelz4kids

XxX beoordeelde op 2017-09-28

Voor 12 uur besteld volgende dag in huis is helaas niet gelukt.


Reactie van Wheelz4kids:
Beste R,

We hebben dit nagekeken, maar u heeft helaas gelijk. U heeft het pakketje 1 dag later dan normaal ontvangen in verband met een storing/vertraging bij PostNL. Dit komt echter nauwelijks tot nooit voor, "maar omdat we toch ook met mensen werken", kan dit ooit voor komen helaas. Heeft u wel netjes de track and trace code ontvangen op de dag van bestellen? Onze excuses voor het ongemak ! Met vriendelijk groet, Team Wheelz4kids
Wheelz4kids

Ines beoordeelde op 2017-09-26

Super skeelers, snelle levering !

Wheelz4kids

Daniël beoordeelde op 2017-09-25

Prima

Wheelz4kids

Rosita beoordeelde op 2017-09-25

Juni besteld, juli vakantietijd niet gebruikt,augustus paar x geheelyd en rubber van wieltjes los. 2x gemaild. Uiteindelijk 1 paar wieltjes lichtjes gebruikt, andere tint roze!
toegezonden gekregen waarvan de ander ook al stuk was.
Ze kan iig wel weer der heelys gebruiken met verschillende kleuren(niemand die het ziet maar toch)

6okt. Mijn dochter zegt tegen me: mama ik ben zo reuze blij dat ik weer op mijn heelys kan, niemand ziet die kleur hoor! Dankjewel mama❤️
Eigenlijk dank je wel wheelz4kids💋

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wheelz4kids

Hanan beoordeelde op 2017-09-24

Super snelle levering!!!

Wheelz4kids

Guus beoordeelde op 2017-09-24

Heldere website, goede keuze, snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wheelz4kids

H beoordeelde op 2017-09-21

Top

Wheelz4kids

Marian beoordeelde op 2017-09-20

Top service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wheelz4kids

Masja Kock beoordeelde op 2017-09-20

Optijd geleverd en step ziet er super uit en onze zoon van 7 is er blij mee


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.