Angelenweg 129
5349 TG Oss

een trotse oma beoordeelde op 2019-07-17

Gelukkig had ik de rolschaatsen voor onze kleinzoon een week van te voren besteld...
Ik kreeg een vriendelijke e-mail dat ze helaas niet op tijd volgens afspraak op de wegsite konden worden geleverd.
Na mailtje terug dat ik ze ècht uiterlijk 4 dagen later nodig had en wel op een ander adres, kwamen ze óók inderdaad keurig optijd👌🏻op het gewenste adres.
Keurig en zéër tevreden!
Kleine kanttekening: draai de vliegmoertjes onder aan het verstel gedeelte goed aan vóór gebruik!
Lekker ouderwetse rolschaatsen in een modern jasje, wat was onze 5jarige kleinzoon blij!!!

J Bregonje beoordeelde op 2019-07-17

Goed.

Beste J Bregonje,

Bedankt voor uw reactie.
En we wensen uw veel plezier met de heelys.

Rita Hoeseni beoordeelde op 2019-07-17

Top 👌👌👌

Beste Rita,

Bedankt voor uw reactie.
En veel plezier met de heelys en natuurlijk niet te vergeten de beschermings set.

Vanessa Vanessa Schatzer beoordeelde op 2019-07-17

Cool, easy, simple, friendly and very informative! Priceless!

Sehr geehrte Vanessa,

Vielen Dank für Ihre Antwort.
Wir wünschen Ihnen viel Freude mit den heelys und den Rollschuhen.

Arif Akkilic beoordeelde op 2019-07-17

Ich habe Samstag bestellt und Mittwoch schon da

Sehr geehrte Arif,

Wir wünschen Ihnen viel Freude mit dem Roller

Jessica Heise beoordeelde op 2019-07-17

De bezorging was niet op tijd in huis, terwijl het leek op app dat deze 16 juli bezorgd zou worden.

Beste Jessica,

Onze excuses hiervoor.
Al onze pakketten die maandag verstuurd zijn, zijn te laat aangekomen bij onze klanten door een grote storing bij de vervoerder van ons.
We hebben hierover al onze klanten ingelicht.

Marianne Boggio-Pasqua beoordeelde op 2019-07-16

Snel levering, goede kwaliteit steps , ik ben tevreden en mijn kleinzoon ook heel blij de mee .dus prima . Top.

Beste Marianne,

Bedankt voor uw reactie.
En veel plezier met de steps.

Tamar jansie - overgoor beoordeelde op 2019-07-16

Levering was goed en snel.
Contact is moeilijk. Er is geen telefoonnummer bekend.
Op mijn mailtjes wordt niet binnen 24 uur gereageerd. Ik hoop morgen wat te horen.

Beste Tamar,

Vervelend dat u dit zo heeft ervaren en we hebben uw mail inderdaad gemist. We hebben u inmiddels een aanbod om het op te lossen naar u gemaild. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het ongemak!

Elio Roets beoordeelde op 2019-07-16

Gemengde gevoelens, voor mijn zoon een stuntstep besteld met mooie korting, cfr de site wordt deze de dag nadien geleverd, maar op dag 1 geen levering, dag2, 3, 4, 5 niets.
Dit leidt wel tot wat argwaan daar ik ook geen bericht kreeg van de verzending, was het geen oplichterij? ....
Dag 6 een mail van Wheelz4kids om hen te excuseren vanwege een fout waarbij de step niet meer kon geleverd worden, fout in de bestelmodule bleek.

Tot zover mijn negatieve ervaring.
Positieve is dan dat ik direct na deze mail een creditnota kreeg en het geld 24h later terug op mijn rekening stond.
Beslist om 2de poging te wagen en een andere kleur van step te bestellen, en nu wel vlot en correct, dezelfde dag nog track en trace ontvangen en de dag nadien stond de pakjesdienst voor mijn deur en deze verwittigde gedurende de dag ook nog 2 keer dat ze eraan kwamen met juiste uur en al.

Beste Elio,

Bij uw bestelling is in eerste instantie alles misgegaan wat mis kon gaan. Hiervoor nogmaals onze excuses. Gelukkig heeft u toch nog vertrouwen in ons blijven hebben en is de 2e bestelling precies gegaan volgens de normen die we normaal hanteren. We hopen dat u nog veel plezier van de step zal hebben.

mariska wesseling beoordeelde op 2019-07-16

Site heel overzichtelijk, super snelle levering, in de middag besteld en volgende dag al geleverd!! Ook nog heel goed verpakt!

Beste Mariska,

Bedankt voor uw reactie.
En veel plezier met de heelys.

Jannie van den Broek beoordeelde op 2019-07-15

Goede service de step die ik bestelde was helaas op, er werk onmiddellijk excuses aangeboden en mijn vooruitbetaling kreeg ik onmiddellijk terug gestort.

vervolgens heb ik een nieuwe step besteld en die werd de volgende dag al geleverd super service, mijn kleinzoon is super blij met zijn hele mooie en zeer goede stuntstep

en wat ik zou doen als ik zou winnen gelijk de helm en beschermers knie/ elleboog bestellen

Beste Jannie,

Bedankt voor uw reactie.
Helaas was de eerste step niet meer leverbaar en hebben we uw hierover direct ingelicht en direct het geld terug overgemaakt.
Gelukkig had uw nog wel het vertrouwen in ons dat het met een nieuwe bestelling wel goed zou komen, en wat we gelukkig ook konden waarmaken.
Hierdoor heeft uw kleinzoon nu super coole step, en een tevreden oma.
We wensen uw kleinzoon veel plezier met de step.

Eveline Komen beoordeelde op 2019-07-15

Snelle reactie. In mooie doos kunnen afhalen. Prima

Beste Eveline,

Bedankt voor uw reactie.
We wensen uw veel plezier met het skateboard.

tim grootendorst beoordeelde op 2019-07-15

Heb s middags een stuntstep besteld en de volgende middag al binnen,super!

Beste Tim,

Bedankt voor uw reactie.
En we wensen uw veel plezier met de stuntstep.

Ann Goevaerts beoordeelde op 2019-07-14

Bestelling ging geleverd worden op 2 dagen maar er waren problemen waardoor ze 5 later is geleverd. Toch nog net optijd . Bedankt hiervoor

Beste Ann,

Bedankt voor uw reactie.
Helaas is de verzending niet vlekkeloos verlopen, maar heeft uw toch het vertrouwen in ons gehouden dat het goed kwam.
Waarvoor onze dank.
We proberen dit zo veel mogelijk te voorkomen, alleen lukt dat niet altijd.
En proberen we met de klant altijd naar een oplossing te zoeken.
We wensen uw veel plezier met de heelys.

Riet beoordeelde op 2019-07-14

Een paar blitse Heely's die je in de klas WEL mag aanhouden, dat is echt een schot in de roos bij een stoer kleinkind! Wheelz4kids biedt hierbij een geweldige service!

Beste Riet,

Bedankt voor uw reactie.
En we wensen uw kleinkind veel heelys plezier.

Henry Caljouw beoordeelde op 2019-07-14

Op de site staat er veel informatie over het product. Het product voldoet aan de verwachtingen.
Netjes geleverd.

Beste Henry,

Bedankt voor uw reactie.
Hopelijk heeft uw aan de informatie genoeg gehad, voor eventuele andere vragen kunt uw ons altijd een mail sturen.
We helpen uw graag.
Veel plezier met de stuntstep.

Y Heere beoordeelde op 2019-07-14

Super snel en heel breede keuze !

Beste Y Heere,

Bedankt voor uw reactie.
En dat uw tevreden bent over de snelheid van leveren, en ook tevreden bent over ons aanbod.
We wensen uw veel plezier met de steps.

Alyna Karamali beoordeelde op 2019-07-13

Zeer informatieve website! Het product werd snel en in goede staat geleverd. Ook de hulp informatie op de website werkt prima. Kortom een goede website om een leuk product voor uw kind te vinden. Nogmaals bedankt!

Beste Alyna,

Bedank voor uw reactie.
En dat uw onze website een voldoende geeft.
We wensen uw veel plezier met het pennyboard.

Monika Roddey beoordeelde op 2019-07-13

Super schnelle Lieferung.

Mittwochs bestellt und am Donnerstag geliefert. TOP!!!

Meine Kleine liebt ihre Heelys.

Sehr geehrte Monika,

Vielen Dank für Ihre Antwort.
Und dass Sie mit der Liefergeschwindigkeit zufrieden sind.
Wir wünschen Ihnen viel Freude mit den heelys.

frank boon beoordeelde op 2019-07-13

Super snelle service

Beste Frank,

Bedankt voor uw reactie.
En bedankt dat we aan uw verwachting hebben voldaan.
Veel plezier met de stuntstep.