Burg Visschersstraat 19
6235EA Ulestraten
043 2600 285

Indy goddaert beoordeelde op 2019-06-19

Zeer goede cursus gekregen
En bestelling diezelfde dag antwoord gekregen en verzonden!
Top !

Jeroen Claasens beoordeelde op 2019-02-26

AL 2 cursussen elders gevolgd maar deze was de beste! absoluut tinten op top niveau!

Valerie beoordeelde op 2019-02-25

Bedankt voor de goed verzorgde cursus.
Op één dag super veel bijgeleerd.
Ik raad dit echt aan aan mensen die hier interesse in hebben!

Huub beoordeelde op 2019-02-15

Top bedrijf super leuke leerzame en goed verzorgde cursusdag gehad .

Robin beoordeelde op 2019-02-14

Goede, leerzame cursus! Veel praktische en theoretische tips opgestoken, hetgeen ik nu in de praktijk wil gaan brengen. Bedankt, Jean-Paul!

Steven bouckaert beoordeelde op 2018-09-19

Goeie ontvangst, vriendelijk,sociaal.
De cursus is zeer leerrijk, uitleg zeer goed, to the point, zonder tralala.
Verzorgde les-en werklokaal.
Jean paul is topkerel.
Bedankt voor de leuke dag!

Frans beoordeelde op 2018-04-24

de cursus die hij geeft is duidelijk en met goede informatie en heeft alle tijd om je te leren tinten met goede tips .bedankt voor deze dag.

Jk beoordeelde op 2018-04-20

Zeer leerrijk. Veel gezien op zo en korte tijd (+-7u). En bedankt voor de duidelijke uitleg ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Wim beoordeelde op 2018-04-18

Goede hands-on cursus. Veel dingen bijgeleerd, zowel de theorie als de de handige tipjes en weetjes die het leven een stuk aangenamer maken.

Qtint beoordeelde op 2018-03-15

Heel erg bedankt voor deze cursus! ik wist niet dat ik nog zoveel bij kon leren!

Qtint beoordeelde op 2017-12-06

Alles netjes gelopen, om 12 uur besteld en toch de dag later alles in huis

Reamon beoordeelde op 2017-12-05

Top cursus gehad en de bestellingen gaan altijd heel soepel verder hier.