Windowtinten

Windowtinten

Is Windowtinten veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
  • Phil
    Review voor Windowtinten

Professionele uitleg tijdens de cursus, leuk dat je direct zelf aan de slag kan. Alle basisinfo wordt gegeven en grondig uitgelegd. Bestellen via de webwinkel gaat ook erg vlot! Zondag besteld en maandagmorgen nog verstuurd, top!

• G van der Velden
    Review voor Windowtinten

Zeer aan te raden cursus als je wat wil gaan doen met dit vak. Erg duidelijk en een goed begin om je werkzaamheden met voort te zetten! Na de cursus gelijk de benodigde spullen kunnen bestellen zodat ik direct aan de slag kon!

• Hoe beoordeel je Windowtinten?

• Jessy van Looij
    Review voor Windowtinten

Top service, een paar dagen terug de cursus windowtinting gevolgd. Hier heeft Jean-paul ons erg veel geleerd. Na deze cursus weet ik precies wat er nodig is om de beste kwaliteit in windowtinting te kunnen leveren met levenslange garantie. Daarnaast is de cursus zeer besloten waardoor er veel aandacht is voor het leerproces. Hierdoor ga je naar huis als een professioneel tinter. Ook de persoonlijke nazorg is zeer aantrekkelijk!

• AutoNavigatieNoord
    Review voor Windowtinten

Jean-Paul is iemand met een ongelooflijke passie voor het vak.
    Zeer leuke en informative cursus dag bij Windowtinten.nl gehad.
    Het was een stukje rijden: 400 KM heen en 400 KM terug maar 100% de moeite waard.

Bedankt Jean-Paul voor de super cursus!

AutoNavigatieNoord
    Appingedam

• Jeroen Van Helleputte
    Review voor Windowtinten

Zeer goede en professionele cursus. Een echte aanrader voor wie direct aan de slag wil. Bedankt Jean Paul het was een leerrijke en aangename dag.

• Robin Houben
    Review voor Windowtinten

Een super cursus👌 Alles zeer goed uitgelegd door Jean-Paul.
    Je merkt dat hij het tinten met passie doet en ook uitlegd aan de mensen die de cursus gaan volgen.

Een echte aanrader!!!

Als iemand me zou vragen waar deze cursus te volgen zou ik maar 1adres doorgeven, dit adres👌👌

• Tom Hotterbeekx
    Review voor Windowtinten

Cursus was zeer leerzaam. Jean-Paul is een perfectionist en heeft een echte passie in het tinten van ramen.
    Dit laat hij ook blijken bij het uitleggen en aanleren van de stof.

Zeer professionele aangepakt, hele leuke mensen. Een echte aanrader!

• Indy goddaert

Zeer goede cursus gekregen
    En bestelling diezelfde dag antwoord gekregen en verzonden!
    Top !

• Valerie
    Review voor Windowtinten

Bedankt voor de goed verzorgde cursus.
    Op één dag super veel bijgeleerd.
    Ik raad dit echt aan aan mensen die hier interesse in hebben!

• Huub
    Review voor Windowtinten

Top bedrijf super leuke leerzame en goed verzorgde cursusdag gehad .