Windowtinten

Windowtinten

Is Windowtinten veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
  • Geordy VDB
    Review voor Windowtinten

Zeer professionele en leerrijke cursus. Het is zeker wat ik er van verwachte en meer. Je krijgt op een aangename en vlotte manier zowel de theorie als praktijk. Als je aan de slag wilt in het tint vak is het zeker aan te raden deze cursus van Jean-Paul te volgen top mentor!

• Susanne Wo
    Review voor Windowtinten

Als je professioneel aan de slag wilt gaan met blinderen, dan is dit de cursus die je wilt volgen. Jean Paul neemt je stap voor stap mee in het proces, geeft je tips en tricks om zo zelfverzekerd aan de slag te kunnen gaan. Ik heb eerder ergens anders een cursus gevolgd, die valt qua omvang en kennis in het niet bij wat je bij Jean Paul leert.

• Hoe beoordeel je Windowtinten?

• Joey Leenders
    Review voor Windowtinten

Ik heb de cursus afgelopen woensdag gevolgd, je krijgt op een fijne en rustige manier de theorie en praktijk. Jean Paul vraagt ook steeds of iedereen het begrijpt en legt het anders nog een keer uit. Het is zeker een aanrader om de cursus bij hem te gaan volgen en daarna zelf aan de slag te gaan

• Iris Severijns
    Review voor Windowtinten

Leuke, gezellige en leerzame lesdag gehad!

• Mo Haddad
    Review voor Windowtinten

Jp verzorgt een goede en leervolle dag, waarbij het van begin tot eind goed te volgen is. Goede basiskennis meegekregen en zeer waardevolle tips en tricks. Ik kan iedereen die zich wil verdiepen in het vak de cursus bij windowtinten aanraden. Dank je wel Jean-Paul

• Simon Gorter
    Review voor Windowtinten

De cursus geeft een prima basis om zelf aan de slag te gaan met professioneel window tinten. Ik heb Jean-Paul ervaren als gepassioneerd, rustig, betrouwbaar en vakkundig. De werkplaats ziet er zeer verzorgd uit en is een goed voorbeeld voor hoe je het zelf aan zou kunnen pakken. Het aanbieden van het complete pakket aan benodigde producten in de webshop is erg doordacht van Jean-Paul en handig voor cursist als potentiele afnemer. Top!

• Anthony
    Review voor Windowtinten

Hij doet er alles aan om je het vak te leren op deze ene dag. Een zeer aan te raden cursus dus als je iets wil bereiken met het windowtinten.

• Phil
    Review voor Windowtinten

Professionele uitleg tijdens de cursus, leuk dat je direct zelf aan de slag kan. Alle basisinfo wordt gegeven en grondig uitgelegd. Bestellen via de webwinkel gaat ook erg vlot! Zondag besteld en maandagmorgen nog verstuurd, top!

• G van der Velden
    Review voor Windowtinten

Zeer aan te raden cursus als je wat wil gaan doen met dit vak. Erg duidelijk en een goed begin om je werkzaamheden met voort te zetten! Na de cursus gelijk de benodigde spullen kunnen bestellen zodat ik direct aan de slag kon!

• Jessy van Looij
    Review voor Windowtinten

Top service, een paar dagen terug de cursus windowtinting gevolgd. Hier heeft Jean-paul ons erg veel geleerd. Na deze cursus weet ik precies wat er nodig is om de beste kwaliteit in windowtinting te kunnen leveren met levenslange garantie. Daarnaast is de cursus zeer besloten waardoor er veel aandacht is voor het leerproces. Hierdoor ga je naar huis als een professioneel tinter. Ook de persoonlijke nazorg is zeer aantrekkelijk!