Windowtinten

Windowtinten

Is Windowtinten veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
  • Jasmijn van Houten
    Review voor Windowtinten

Top cursus gehad! Niet alleen leerzaam maar ook een gezellige sfeer met veel humor van Jean-Paul. De keus was gevallen op windowtinten gezien de onderdelen van Dot Matrix wegwerken, Infrarood krimpen, en ruit demontage binnen 28 seconde, aspecten die in geen enkele andere cursus worden geleerd. Dus geen spijt van! nogmaals dank Windowtinten!

• Ron
    Review voor Windowtinten

Beste kwaliteit en know how!

• Hoe beoordeel je Windowtinten?

• Tabe
    Review voor Windowtinten

Fijne cursus, met duidelijke uitleg.

• Marloes
    Review voor Windowtinten

Ik heb een hele leuke cursusdag gehad, wat eten en drinken betreft kwamen we niks te kort en ik heb erg veel geleerd. Ik kan niet wachten om mijn eerste auto te gaan tinten zodra ik thuis ben! Ik vond de sfeer erg fijn en gezellig, en de werkplaats is echt prachtig ingericht voor dit werk

• Bas
    Review voor Windowtinten

Als je op zoek bent naar een cursus die je in 1 dag leert ramen blinderen dan ben je bij Jean-Paul op het juiste adres. Goed geregelde cursus waar veel tijd wordt besteed aan goede hulp en uitleg. Zeker een aanrader!!

• maarten
    Review voor Windowtinten

Top bedrijf! Na lang twijfelen me toch ingeschreven voor de cursus en geen spijt van!
    Jean-paul legt het perfect uit, zeker een aanrader!!
    Na de cursus meteen het materiaal kunnen aankopen en menemen om meteen thuis verder te kunnen oefenen.
    Mooie werkplaats en lekker broodje!
    Nogmaals bedankt!!

• Eric Johan Willems
    Review voor Windowtinten

Ik heb onlangs de cursus windowtinting gevolgd. De trainer Jean-Paul beschikt over een enorme vakkennis die hij met groot enthousiasme weet over te brengen. Hij neemt de tijd voor de training en voor beantwoorden van alle vragen. Aanrader!

• Linda
    Review voor Windowtinten

Pas geleden de cursus gedaan. Was super informatief en kon merken dat ze over veel vakkennis bezitten en erg innovatief werken. Het was fijn om bij de praktijk zelf aan de slag te kunnen gaan en zo persoonlijk begeleid te worden. En super verzorging !

• Dwane Veldhoven

TOP bedrijf!

• Geordy VDB
    Review voor Windowtinten

Zeer professionele en leerrijke cursus. Het is zeker wat ik er van verwachte en meer. Je krijgt op een aangename en vlotte manier zowel de theorie als praktijk. Als je aan de slag wilt in het tint vak is het zeker aan te raden deze cursus van Jean-Paul te volgen top mentor!