Windowtinten

Windowtinten

Is Windowtinten veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
  • Tabe
    Review voor Windowtinten

Fijne cursus, met duidelijke uitleg.

• Marloes
    Review voor Windowtinten

Ik heb een hele leuke cursusdag gehad, wat eten en drinken betreft kwamen we niks te kort en ik heb erg veel geleerd. Ik kan niet wachten om mijn eerste auto te gaan tinten zodra ik thuis ben! Ik vond de sfeer erg fijn en gezellig, en de werkplaats is echt prachtig ingericht voor dit werk

• Hoe beoordeel je Windowtinten?

• Bas
    Review voor Windowtinten

Als je op zoek bent naar een cursus die je in 1 dag leert ramen blinderen dan ben je bij Jean-Paul op het juiste adres. Goed geregelde cursus waar veel tijd wordt besteed aan goede hulp en uitleg. Zeker een aanrader!!

• maarten
    Review voor Windowtinten

Top bedrijf! Na lang twijfelen me toch ingeschreven voor de cursus en geen spijt van! Jean-paul legt het perfect uit, zeker een aanrader!! Na de cursus meteen het materiaal kunnen aankopen en menemen om meteen thuis verder te kunnen oefenen. Mooie werkplaats en lekker broodje! Nogmaals bedankt!!

• Eric Johan Willems
    Review voor Windowtinten

Ik heb onlangs de cursus windowtinting gevolgd. De trainer Jean-Paul beschikt over een enorme vakkennis die hij met groot enthousiasme weet over te brengen. Hij neemt de tijd voor de training en voor beantwoorden van alle vragen. Aanrader!

• Linda
    Review voor Windowtinten

Pas geleden de cursus gedaan. Was super informatief en kon merken dat ze over veel vakkennis bezitten en erg innovatief werken. Het was fijn om bij de praktijk zelf aan de slag te kunnen gaan en zo persoonlijk begeleid te worden. En super verzorging !

• Dwane Veldhoven

TOP bedrijf!

• Geordy VDB
    Review voor Windowtinten

Zeer professionele en leerrijke cursus. Het is zeker wat ik er van verwachte en meer. Je krijgt op een aangename en vlotte manier zowel de theorie als praktijk. Als je aan de slag wilt in het tint vak is het zeker aan te raden deze cursus van Jean-Paul te volgen top mentor!

• Susanne Wo
    Review voor Windowtinten

Als je professioneel aan de slag wilt gaan met blinderen, dan is dit de cursus die je wilt volgen. Jean Paul neemt je stap voor stap mee in het proces, geeft je tips en tricks om zo zelfverzekerd aan de slag te kunnen gaan. Ik heb eerder ergens anders een cursus gevolgd, die valt qua omvang en kennis in het niet bij wat je bij Jean Paul leert.

• Joey Leenders
    Review voor Windowtinten

Ik heb de cursus afgelopen woensdag gevolgd, je krijgt op een fijne en rustige manier de theorie en praktijk. Jean Paul vraagt ook steeds of iedereen het begrijpt en legt het anders nog een keer uit. Het is zeker een aanrader om de cursus bij hem te gaan volgen en daarna zelf aan de slag te gaan