Wolkedewietje BV

Wolkedewietje BV

Wolkedewietje BV is een webshop voor mensen die houden van hun interieur en het veranderen van hun meubels.
Met een nieuwe look, kan een meubel weer jaren mee. Duurzaam & trendy!
We focussen ons op leren restyle producten zoals leren handgrepen, leren lussen en plankdragers.

De leren handgrepen zijn eerst voor onze eigen restyle projecten gemaakt, maar omdat er zoveel vraag naar was, zijn we deze op bestelling gaan maken. Met de hand!
Daarnaast breiden we de webshop uit met producten die bij deze stijl & visie passen
Wolkedewietje BV is onderdeel van Sparrow Beheer BV.

De zekerheden van https://www.leren-handgreep.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018