Bergerhof 27
6871ZD Renkum

7,8

Karin Van Gool beoordeelde op 2019-08-16

Product beantwoordt zeker aan de foto en beschrijving . Mail ivm levering werd de dag zelf uitgesteld naar 2 dagen later . Ik ben dus 2 dagen thuis gebleven om het pakket te ontvangen .

Dag Karin,
Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat het product aan uw wensen voldoet. Wat vervelend dat de leverancier niet geleverd heeft op tijd! We waren hier niet van op de hoogte en u ook niet als klang. We gaan dit direct opppakken en bespreken met de leverancier. Ik wens u veel plezier met de aankoop! Mocht er wat zijn, dan horen wij dit graag! Fijne avond! :)

Arion de. Nijs beoordeelde op 2019-07-21

Ik heb goede ervaring met deze bestelling👍🏻

Eline van kaaijk beoordeelde op 2019-07-04

Wat een prachtige website en personeel. Heel vriendelijk en de picknickmanden zijn echt super kwaliteit!

M Lijffijt beoordeelde op 2019-06-30

De bestelling díe ik heb gedaan is netjes verstuurd en goed aangekomen en de producten zijn top.

Joyce Heine beoordeelde op 2019-06-22

Direct whatts app contact
Website is kennelijk niet up to date eea niet op voorraad en er miste een product in de zorgvuldig verpakte levering met extra cadeautjes

M. Lijffijt beoordeelde op 2019-06-21

Echt top overzichtelijke website en snelle levering dit is mijn eerste bestelling en daarom altijd maar afwachten wat er komt maar dit is echt top gedaan

Reactie van Womens Favorites:
Dag M. Lijffijt, wat fijn om te horen! Ik hoop dat de Afrikaanse beelden fijn in de interieur staan! We zijn benieuwd of je dit doormiddel van mailcontact kan versturen? Anders wensen we je een prachtige dag toe :)

Annelies beoordeelde op 2019-06-21

Wat een schitterende website! Personeel is erg behulpzaam en communicatief. De kwaliteit van de producten zijn optimaal. Ik ga zeker nogmaals bestellen in de toekomst!

Reactie van Womens Favorites:
Super bedankt voor je fijne feedback! Hopelijk kunnen we in de toekomst je nog van dienst zijn! Een fijne zonnige dag toegewenst!

Ignace Schretlen beoordeelde op 2019-04-28

Niets ontvangen!

Dag Ignace,

Bedankt voor je recensie.
Echter hebben wij je doormiddel van mailcontact op de hoogte gesteld van de status van je bestelling tijdens de feestdagen. Echter zat er vertraging bij het verzenden en uiteindelijk is het pakket beschadigd aangekomen. Deze hebben wij gerouteneerd en direct je op de hoogte gesteld voor een extra exemplaar op te sturen of de aankoopbedrag direct terug te boeken. Dit is na verzoek, direct uitgevoerd. Het is erg vervelend dat het product beschadigd is gearriveerd, maar dat betekend niet dat het een terechte recensie is.

Judith de Graaff beoordeelde op 2018-11-25

Nog steeds niets ontvangen.

Margriet Boltjes de Kwant beoordeelde op 2018-11-23

Keur netjes bezorgd en goed op de hoogte gehouden
Met de staat van bezorging goede services en een leuke attentie bij de bezorging een goede aan rader

Reactie van Womens Favorites:
Heel fijn om te horen dat uw bestelling goed is aangekomen! Bedankt voor je interesse en eventueel tijd om de enquête in te vullen. Uw reactie betekend echt veel voor ons! Prettige dag!

Laura Van haaren beoordeelde op 2018-09-10

Super service! Mooie producten en hartstikke leuk verpakt en verstuurd (leek wel een cadeautje!)

Vanessa beoordeelde op 2018-08-09

Snel, goed op de hoogte gehouden en leuk ingepakt! Een bestelling word echt een cadeautje.

Greet Stalpaert beoordeelde op 2018-07-21

Op de site zou ik korting krijgen maar heb ik niet gekregen.

Dag Greet,

Dank voor je feedback.
Vervelend dat je geen korting hebt gekregen. Bij deze foutmelding waren wij zelf nog niet op de hoogte.

Mocht je de volgende keer de foutmelding nog hebben, neem dan voor dat je besteld contact met ons op. Dan stellen we de korting handmatig in voor je. Tenminste ben je dan wel verzekerd van korting ;)

Heeft u verder nog verbeterpunten voor ons? Want volgens mij bent u wel te vrede over onze klantencontact...

Agustina Carral alvaro beoordeelde op 2017-12-11

Snelle service goed product.

Reactie van Womens Favorites:
Leuk om te horen zeg! Geniet ervan!