Womens Favorites

Womens Favorites

Bij Womens Favorites ben je aan het juiste adres voor de allerleukste tropische woondecoratie voor dames.
9,0

• patty waarts
    Geverifieerde klant van Womens Favorites

Ze hebben aparte dingen en snel geleverd. Alleen de chatfunctie werkt niet echt

• Arinde van essen
    Geverifieerde klant van Womens Favorites

heldere en goede foto s en wat je kunt verwachten.

• Hoe beoordeel je Womens Favorites?

• Henna Dundas

Duidelijke communicatie en levertijd

• Elianne Van Rens
    Geverifieerde klant van Womens Favorites

het pakket kwam geheel gewikkeld in plakband aan. De doos was duidelijk beschadigd (geweest) en er leek mee te zijn gegooid? De inhoud van de mand lag los geheel door elkaar in de mand verspreid, min of meer van elkaar gescheiden door een vuile witte plastic zak. Ik ben niet gewend zo spullen te ontvangen.

• Tilly Cambre
    Geverifieerde klant van Womens Favorites

zeer goede kwaliteit, zeer betrouwbare webwinkel je wordt via chat ook goed verder geholpen ivm de vragen die je hebt. je krijgt wat je ziet op hun webwinkel.

• Patrick Lemmens

Goede product kwaliteit

• Anoniem
    Review voor Womens Favorites

Het product was goed verpakt. Maar bij nadere inspectie bleek dat de glazen erg smerig waren, en dat het “zilveren” bestek een geen zilver was. In de artikel beschrijving stond dat het bestek van echt zilver was. Al met al toch teleurgesteld.

Antwoord van Womens Favorites

Beste Anoniem,
    Dank voor je bericht en feedback.
    Wij hebben je op de hoogte gesteld van het oplossen van je bestelling. Echter na telefonisch contact zijn we het eens: het bestek is een zilver (tint), Daarbij inspecteren wij de glazen voor verzendingen. We zien graag uit naar je foto's via mail. Daarbij ontvangen wij deze graag retour, zodat we nieuwe kunnen toesturen.

Lisanne van Gissen.

• MK
    Geverifieerde klant van Womens Favorites

Contact via de chat (op zondag!), men had een duidelijk antwoord op mijn vraag. Mooie picknickmand.

• Annemiek Oldenburg
    Geverifieerde klant van Womens Favorites

Snelle levering, goede informatie, uitstekend verpakt en nog als extra een klein presentje in de vorm van een fotolijstje. Zeer tevreden

• Dennis van den Bos
    Geverifieerde klant van Womens Favorites

Product voldeed niet aan de verwachtingen, was slordig afgewerkt. Klantenservice nam heel snel contact met me op en beloofde dat zodra ik het 1e product terugstuurde ik direct een beter exemplaar zou krijgen. Dat is keurig gebeurd. Goede service. We zijn zeer tevreden. Verzendtijd bij Womens Favorites was uitstekend, maar de verzendtijd die PostNL nodig had was een dag langer dan het 1e bericht dat PostNL hierover stuurde. Blijft lastig voor PostNL om een betrouwbare inschatting af te geven. Andere bezorgers zoals DHL en DPD lukt dat echter wel...