Baankstraat 2B
6971 JW Brummen
06 - 47 14 28 98

The Feedback Company 198 9,2

Roy Koenders beoordeelde op 2019-04-09

Snelle reactie op vragen.
Prima advies en kennis van de verkochte producten!

P.S. beoordeelde op 2019-04-08

Zeer goede service, goede producten, voor een redelijke prijs!

Aysel Caluk beoordeelde op 2019-04-07

Ik heb eerst een apje gestuurd met een foto, van de lamp die ik moest hebben kreeg meteen een reactie. Hij stuurde een apje met de foto welke ik noest bestellen. De volgende dag had ik de lamp al binnen. Prima service betrouwbaar en voordelig. Ben er super blij mee.

Hans Sijbers beoordeelde op 2019-04-05

Goed geregeld

D. J. van der Ent beoordeelde op 2019-03-31

Tevreden, snelle levering, netjes verzonden en goed op de gehouden van de status van mijn bestelling. Aanrader.

Jeroen Verbeeck beoordeelde op 2019-03-30

Zeer vriendelijk en persoonlijk contact, snelle levering en geweldige kwaliteit van apparatuur!

Vincent beoordeelde op 2019-03-26

goede service, telefonisch te bereiken en je krijgt alle uitleg die je wilt over je vragen en de sets zijn van goede kwaliteit en gunstig geprijsd, zeker geen spijt van om bij jan aan te kloppen, eindelijk iemand die niet alleen xenon verkoopt maar er ook echt wat van weet en ook te bereiken is voor vragen, gewoon een goede keus om hier te shoppen.!

Guney Ozkara beoordeelde op 2019-03-23

Snel binnen bedankt!

Henk Verwoerd beoordeelde op 2019-03-23

Snelle levering. Alles werkt!

Sven van Amstel beoordeelde op 2019-03-22

Goede service! Als een product niet op voorraad is wordt je direct gebeld om tot een oplossing te komen

Dennis beoordeelde op 2019-03-21

Vragen worden snel beantwoord en het product de volgende dag al in huis

Xenon lamp gebruiker beoordeelde op 2019-03-21

Perfect geholpen. Super tevreden. Even bellen en je krijgt de beste uitleg. Volgende keer zeker weer hier bestellen.

Marcel Zichterman beoordeelde op 2019-03-19

Haha was leuk hij reageerde in mijn geval altijd op mijn whats app
En hij heeft mij gematst met een duurdere versie dan die ik besteld had.

Arjan Hazewinkel beoordeelde op 2019-03-19

Had de verkeerde lampjes besteld, zeer snel via whatsapp geholpen. Mag deze nu terug sturen en de nieuwe komen er alweer aan!

JP beoordeelde op 2019-03-10

Supersnelle levering, scherpe prijs. Top!

Han beoordeelde op 2019-03-08

Levering duurde uiteindelijk 3 dagen waar volgende dag levering wordt aangegeven. Waarschijnlijk is dit te wijten aan vervoerder DHL die 2 keer een bezorging annuleerde. Voor het bedrag dat wordt gevraagd voor verzending mag toch wel een goede bezorger worden verwacht zoals PostNL. Mijn algemene ervaringen met DHL zijn ronduit slecht met een slecht track en trace systeem.

c.c. de Rover beoordeelde op 2019-02-25

Snelle service prima shop

Dick Bavell beoordeelde op 2019-02-23

Goede en snelle service, snelle levering (ook in het buitenland). Als er onverhoopt toch een probleem is wordt je netjes te woord gestaan en wordt er gezorgd voor een snelle en correcte oplossing.

Top bedrijf, Top service, Snelle levering!

R.A. van den Beld beoordeelde op 2019-02-17

Prima Webshop 👍🏻