Xenonjan.nl

Xenonjan.nl

Xenonjan.nl - een heldere zaak!
Het juiste adres voor al uw xenonlampen, xenon toebehoren, halogeenlampen, ledverlichting, ombouwsets, ballasten/starters, etc.
Vandaag besteld, morgen in huis! Goede prijzen! Afhalen aan huis en betalen met PIN mogelijk!

• Arnold Hoogeveen
    Geverifieerde klant van Xenonjan.nl

geen aanvullingen, alles goed voor elkaar, Top!

• Sidenso BV
    Geverifieerde klant van Xenonjan.nl

Zeer attent en goede service!

• Hoe beoordeel je Xenonjan.nl?

• P Kanis

Meedenken en snel geregeld

• Pierre van Dooren
    Geverifieerde klant van Xenonjan.nl

Geen leugens op de website zetten, bij 2 xenon lampen zou je korting krijgen maar helaas als je de eigenaar er op aanspreekt reageert deze verbolgen dat je zelf de beslissing neemt om een bestelling doet.
    Huichelaar.

Antwoord van Xenonjan.nl

Telefonisch hadden we in eerst instantie contact en gaf ik aan dat de tekst korting bij het kopen van de lamp niet zou moeten omdat dat verwijderd had moeten zijn (een tekst van Maart 2015 toen de nieuwe webshop in de lucht kwam). Het is inderdaad zo dat u toen ik u die ochtend aan de telefoon had ik aangaf dat u de lampen niet hoefde te bestellen als de prijs te hoog was, alsnog heeft u die avond na ons gesprek de lampen besteld? Na de tekst over bij 2 lampen korting gecheckt te hebben stond het er ook niet bij, het ging om de D1S Xtreme Vision, het kan zijn dat u die tekst ergens anders bij andere lampen hebt zien staan?

• Mimoun Johrati rais

Buen servicio.

• Dennis Vermeer
    Geverifieerde klant van Xenonjan.nl

Super goede service.. en fijn geholpen

• Leo van Apeldoorn

snelle levering

• Maurice Wildenberg
    Geverifieerde klant van Xenonjan.nl

Snel geleverd, precies geleverd wat ik nodig had.

• H.J. Simons
    Geverifieerde klant van Xenonjan.nl

Goede raadgeving en snelle levering

• Sander Nieuwenhuis