8442PC Heerenveen

9,1

Annemarie Van Vilsteren beoordeelde op 2019-05-12

Anouk De boer beoordeelde op 2019-05-07

Echt een geweldig product.. en wauw wat zit het toch lekker

Jenita Suselbeek beoordeelde op 2019-04-28

Heel tevreden, bestelling duurde wel iets langer voor dat het geleverd werd maar het was super

K Gastel beoordeelde op 2019-04-06

Charise Knezevic beoordeelde op 2019-04-01

Hallo Charise,

Onlangs heb je een bestelling bij ons, Z.E.I. positiekleding / Z.E.I. Lifestyle Heerenveen, gedaan en nogmaals onze dank daarvoor.
Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat alles naar wens is verlopen en dat je ons beloont met een prachtige recensie van 5 sterren.. Super fijn dank je wel....

Natuurlijk blijven we ons uiterste best om onze service en advies hoog te houden en om onze hopelijk terugkerende klanten tevreden te houden.
Dus als we iets voor je kunnen betekenen of als jij weet wat we kunnen verbeteren dan horen wij het graag van je.

Carolien Verbeek beoordeelde op 2019-03-10

Snel geleverd, goede kwaliteit - alles prima!

Hallo Carolien,

jet schraven beoordeelde op 2019-03-04

J.C. van Ree beoordeelde op 2019-03-02

Jill Eijkemans beoordeelde op 2019-02-22

Ellen Degryse beoordeelde op 2019-02-10

Jammer dat mijn product niet goed zat maar proficiat voor de supersnelle levering!

Selma Vos beoordeelde op 2019-01-08

Janske Verlinde beoordeelde op 2018-12-29

S Visser beoordeelde op 2018-12-10

Denken echt met je mee. Heel aardig! En goed overlegd toen ik twijfelde over de maat. Maar vooral natuurlijk gewoon leuke kleren!! Eindelijk eens andere dingen dan wat je overal vindt

Hallo mevrouw S. Visser,

Heel fijn om ook via webwinkelkeur te horen dat alles naar wens is verlopen en dat je ons beloont met een prachtige recensie van 5 sterren.. Super fijn dank je wel....

We wensen jullie nogmaals hele fijne feestdagen toe en een prachtige jaarwisseling

Nogmaals bedankt voor je reactie en het fijne contact.

Anne-Floor de Bondt beoordeelde op 2018-12-09

Kelly Jans beoordeelde op 2018-12-06

Hallo Kelly Jans,

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van je jurk.

Marieke Poffers beoordeelde op 2018-12-04

Hallo Marieke,

Onlangs heb je bij ons een bestelling geplaatst en nogmaals onze dank daarvoor.
Via webwinkelkeur hebben wij een mooie recensie van je gekregen van 4 sterren.. Heel erg fijn ....

We gaan voor de 5 sterren :) dus als we iets voor je kunnen betekenen of als jij weet wat we kunnen verbeteren dan horen wij het graag van je.

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van je aankoop van Queen Mum.

Boudy Bloem beoordeelde op 2018-12-03

Snel en correct.

Hallo Boudy,

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van je aankoop.

Marjolein van Buuren beoordeelde op 2018-11-18

Hallo Marjolein,

Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat toch alles nog naar wens is verlopen en dat je ons beloont met een prachtige recensie van 5 sterren.. Super fijn dank je wel....

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van je aankoop.

Laura Derksen beoordeelde op 2018-10-23

Hallo Laura,

Linda Van der wal beoordeelde op 2018-10-22

Hallo Linda,

Onlangs heb je een bestelling bij ons, Z.E.I. positiekleding, gedaan en nogmaals onze dank daarvoor.

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van je aankopen van Noppies.