Z.E.I. positiekleding

Z.E.I. positiekleding

Fashion voor de Mama's (2B) die er gewoon hip, jong en trendy uit wilt zien.
Z.E.I. positiekleding is de online Shop in Shop van Z.E.I. Lifestyle in Heerenveen.
Bij Z.E.I. vindt je de grootste collectie positiekleding, zwangerschapkleding, borstvoedingskleding en zwangerschapslingerie en After Pregnancy Collectie van Nederland.
Niet de duffe en saaie standaard collecties maar alleen "de merken" die de huidige fashion trends op de voet volgen en zorgen dan hun collecties perfect hierop aansluiten
Daarnaast heb je bij ons veel extra voordelen.
* gratis verzending vanaf € 50,00
* voor 16:00 uur besteld volgende dag al binnen
* topservice zowel online als in onze fysieke winkel in Heerenveen
* Altijd de nieuwste collecties
* Altijd leuke aanbiedingen en vaste klanten kortingen
Alles wat in onze webwinkel staat kun je ook bij ons in de fysieke winkel in Heerenveen verkrijgen.
Wij hebben de gehele collecties van Queen Mum, Love2Wait, Noppies, Supermom, Sisters en de sieraden van Proud Mama.
Daarnaast hebben wij in de winkel een grote collectie tassen, shawls, omslagdoeken, sieraden en lifestyle accessoire.
Kortom gewoon een winkel waar je heerlijk kunt shoppen....
Heb je vragen dan kun je ons altijd bellen in de winkel op 0513-646100.
Z.E.I. Lifestyle
Wettertoer 9