8442PC Heerenveen

Carola van Essen beoordeelde op 2019-09-10

Heel tevreden, zaterdag besteld en maandag al in huis.

Marck Leeuwis beoordeelde op 2019-09-08

Hallo Marck,

Onlangs heb je een bestelling bij ons, Z.E.I. positiekleding / Z.E.I. Lifestyle Heerenveen, gedaan en nogmaals onze dank daarvoor.
Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat alles naar wens is verlopen, en dat het product goed is. Je hebt ons beloont met een prachtige recensie van 5 sterren.. Super fijn dank je wel....

Natuurlijk blijven we ons uiterste best om onze service en advies hoog te houden en om onze hopelijk terugkerende klanten tevreden te houden.

Ciaran Fowley beoordeelde op 2019-09-08

Hello Ciaran,
How nice to hear that the order has arrived well and that everything is satisfactory.

We have received a wonderful review from you of 5 stars. Thanks again for that.

We wish you a lot of pleasure with your purchases and maybe until next time.

With best regards

Harma and Martine

Gea Bosveld beoordeelde op 2019-09-08

Zeer snelle levering en snel contact gehad! Top!

Hallo Gea,

Onlangs heb je bij ons, Z.E.I. positiekleding / Z.E.I. Lifestyle Heerenveen, een bestelling geplaatst en nogmaals onze dank daarvoor.

Heel fijn om via webwinkelkeur en DM te horen dat de alles naar wens is verlopen en dat het artikel bevalt.
Je beloont ons met een prachtige recensie van 5 sterren.. Super fijn dank je wel....

Natuurlijk blijven we ons uiterste best doen en blijven we gaan voor de 5 sterren.

Dus als we iets voor je kunnen betekenen of als jij weet wat we kunnen verbeteren dan horen wij het graag van je. En misschien scoren we de volgende keer weer een 5 sterren bij je:)

Nogmaals bedankt voor je reactie en heel veel plezier van je aankopen.

Groetjes en misschien tot een volgende keer (in de winkel :) zoals afgesproken staat de koffie voor je klaar )

Marja beoordeelde op 2019-09-07

Mooie jasjes en snel in huis, hoop dat de retourafhandeling ook snel verloopt

Hallo Marja,

Onlangs heb je bij ons, Z.E.I. positiekleding / Z.E.I. Lifestyle Heerenveen, jasjes besteld en nogmaals onze dank daarvoor.

Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat de heen zending naar wens is verlopen, en we kunnen je melden dat vandaag de retours zijn ontvangen en ook gelijk retour betaald dus ook dat is, denk ik helemaal goed gegaan.
Je beloont ons met een prachtige recensie van 4 sterren.. Super fijn dank je wel....

Natuurlijk blijven we ons uiterste best doen en gaan we voor de 5 sterren.

Dus als we iets voor je kunnen betekenen of als jij weet wat we kunnen verbeteren dan horen wij het graag van je. En misschien scoren we de volgende keer een 5 sterren bij je:)

Renee Koster beoordeelde op 2019-08-30

2e zwangerschap en geniet weer volop van het winkelen bij ZEI

Hallo Renee,

Onlangs heb je een bestelling bij ons, Z.E.I. positiekleding / Z.E.I. Lifestyle Heerenveen, gedaan en daarna ben je gezellig in de winkel geweest... .
Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat ook dit keer weer alles naar wens is verlopen en dat je ons beloont met een prachtige recensie van 5 sterren.. Super fijn dank je wel....

Veronika Fakova beoordeelde op 2019-08-07

Heel goed opgelost mijn bestellingšŸ‘

Hallo Veronika,

Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat alles gelukkig toch nog naar wens is verlopen en dat je ons beloont met een prachtige recensie van 5 sterren.. Super fijn dank je wel....

Ellen Bazuin beoordeelde op 2019-08-04

Hallo Ellen,

Heel fijn om via webwinkelkeur te horen dat alles naar wens is verlopen en dat je ons beloont met een prachtige recensie van 5 sterren.. Super fijn dank je wel....

margreet teunissen beoordeelde op 2019-07-31

Hallo Margreet,

Onlangs heb je bij ons een bestelling geplaatst en nogmaals onze dank daarvoor. Helaas is de bestelling niet precies wat je zocht maar gelukkig is alles naar tevredenheid afgehandeld.
Via webwinkelkeur hebben wij een mooie recensie van je gekregen van 4 sterren.. Heel erg fijn

We gaan voor de 5 sterren :) dus als we iets voor je kunnen betekenen of als jij weet wat we kunnen verbeteren dan horen wij het graag van je.

Nogmaals bedankt voor je reactie en misschien tot een volgende bestelling

Annelies Schipper-Baars beoordeelde op 2019-07-13

Bestelling was helemaal prima, juiste maat en pasvorm. Alleen post nl was super traag.

Hallo Annelies,

Imke Beusen beoordeelde op 2019-06-28

Melissa Fokkink beoordeelde op 2019-06-20

Great fit and fast postage :)

Melissa Tol beoordeelde op 2019-06-06

Goede service door het bellen na het plaatsen van de bestelling. Snel geleverd.

Philip van Maaren beoordeelde op 2019-05-27

Top

Annemarie Van Vilsteren beoordeelde op 2019-05-12

Anouk De boer beoordeelde op 2019-05-07

Echt een geweldig product.. en wauw wat zit het toch lekker

Jenita Suselbeek beoordeelde op 2019-04-28

Heel tevreden, bestelling duurde wel iets langer voor dat het geleverd werd maar het was super

K Gastel beoordeelde op 2019-04-06

Charise Knezevic beoordeelde op 2019-04-01

Hallo Charise,

Harma, Aggie en Martine

Carolien Verbeek beoordeelde op 2019-03-10

Snel geleverd, goede kwaliteit - alles prima!

Hallo Carolien,

Harma, Aggie en Martine