8442PC Heerenveen

9,1

Karin beoordeelde op 2018-01-17

Je wordt vakkundig geholpen en de service is top!

He Karin,
Dank je wel voor je prachtige beoordeling... heel lief ....Natuurlijk blijven we ons uiterste best om onze service en advies hoog te houden. Daarnaast vinden we het ook gewoon altijd gezellig als je langskomt.

Harma

Sietske Tinga beoordeelde op 2017-11-13

Super winkel, super service!

He hallo Sietske,

dank je wel voor je heerlijke positieve beoordeling van onze winkel en webwinkel.... 5 Sterren, prachtig..en een super gaaf commentaar..
heel erg lief.

We hopen je in de toekomst terug te zien in onze winkel en webwinkel en zullen onze uiterste best doen om je waardering voor ons te behouden.

Groetjes en nog veel plezier van je aankopen..

Richelle Sterk beoordeelde op 2017-10-31

Heel tevreden, producten snel in huis en helemaal naar wens!

Hallo Richelle,

Vandaag hebben wij via het Webwinkelkeur je beoordeling van onze webwinkel Z.E.I. Positiekleding gekregen.
Ontzettend bedankt voor de 5 sterren, een prachtige waardering, heel erg lief.

We hopen je in de toekomst terug te zien en zullen onze uiterste best doen om je waardering voor ons te behouden.

Groetjes en nog veel plezier van je aankopen

S. Claassen beoordeelde op 2017-09-30

Dinsdagavond besteld en donderdag in huis. Ik ben tevreden.

Hallo mevrouw Claassen,
Dank U wel voor uw mooie waardering van onze webwinkel Z.E.I. Positiekleding. 5 sterren!! Wat super en heel lief.

We hopen U in de toekomst terug te zien en zullen onze uiterste best doen om uw waardering voor ons te behouden.

Groetjes en nog veel plezier van uw aankopen

Jessica Van der Sterre beoordeelde op 2017-09-14

Zondag besteld. Dinsdagochtend om 8 uur in huis

Myrthe Hamminga beoordeelde op 2017-07-24

Besteld en dezelfde dag nog een mail dat de verwachte levertijd niet behaald zou worden. De prettige mailwisseling en het contact maakt dat ik het super vond en de winkel zeker aan zal raden!

Hallo Myrthe,

Dank je wel voor de prachtige beoordeling van onze webwinkel Z.E.I. Positiekleding. Erg lief van je.

Fijn dat de ontvangen artikelen helemaal naar tevredenheid en zijn en heel blij dat je het geen probleem vond dat de artikelen iets later kwamen.

Misschien mogen wij je in de toekomst weer begroeten en zullen ook dan onze uiterste best doen om alles naar tevredenheid af te handelen.

Nog veel plezier van je aankopen en misschien tot ziens.

J.E van der Weij-Krol beoordeelde op 2017-05-30

Hallo Mevrouw J.E van der Weij-Krol,

Dank U wel voor de prachtige beoordeling van onze webwinkel Z.E.I. Positiekleding.

We zijn erg blij dat wij U helemaal naar tevredenheid hebben kunnen bedienen.

Misschien mogen wij U in de toekomst weer begroeten en zullen ook dan onze uiterste best doen om alles naar tevredenheid af te handelen.

Nog veel plezier van uw aankopen en misschien tot ziens.

Marijke de Witte beoordeelde op 2017-05-25

Mooi jurkje. Valt gemakkelijk om je buik.

Hallo Marijke,

Dank je wel voor je mooie beoordeling van onze webwinkel Z.E.I. Positiekleding..

4 van de 5 sterren. We hopen je de volgende keer weer te mogen begroeten en zullen proberen het vertrouwen in ons te laten groeien.

Heel veel plezier van je aankopen en misschien tot een volgende keer..

Rebecca De Baene beoordeelde op 2017-05-22

Zeer snelle levering.

Hallo Rebecca,

Heel veel plezier van je aankopen en misschien tot een volgende keer..

Hendrik Postma beoordeelde op 2017-05-16

bestelling gedaan via de webwinkel en afgehaald in filiaal te Heerenveen. Was een cadeau en het lag al klaar. Had nog wel recht op korting, deze zou worden genoteerd en bij de volgende bestelling kon het verrekend worden. Wel jammer dat de korting (ivm actie) niet via de webwinkel kan worden verrekend

Hallo Hendrik,

Dank je wel voor je positieve reactie. Altijd fijn om te horen dat men tevreden is.
We hopen dat je partner blij was met haar Moederdag cadeau.

Met betrekking tot de korting. We hadden een speciale Moederdag actie voor onze klanten in de stenen winkel en die hadden wij gedeeld met onze vaste klanten uit ons klantenbestand van de winkel.

Omdat je vrouw bij ons bekend stond in het systeem vonden wij het wel zo leuk om alsnog de korting op jouw internet bestelling te geven. Het staat keurig bij haar klant gegevens en zodra ze weer in de winkel komt wordt het verrekend met haar aankopen.

Nog bedankt voor het vertrouwen in ons en misschien tot een volgende keer.