Oudeschans 21
1011KS Amsterdam

P.H.C Scholte beoordeelde op 2019-06-17

Ondanks vertraging heel netjes gebeld geworden en overlegd i.v.m de artikelen en zo snel mogelijk zonder te lang wachten geleverd. Ook klant vriendelijk daarover gebeld.

Maria kapteijns beoordeelde op 2019-06-14

Erg vlot na mijn bestelling werden de zakjes met zeewier netjes afgeleverd, voor ons als vaste klanten is de Zeewierwinkel een rappe leverancier en de producten zijn van uitstekende kwaliteit.

Eleni van Wirdum beoordeelde op 2019-06-03

Ik ben zeer tevreden

Sangers beoordeelde op 2019-05-20

Prima verzorgd, brengen je ook op de hoogte als iets niet per omgaande geleverd kan worden maar leveren daarna correct en toch nog snel, ook de kwaliteit van de producten is zeer goed. Ben dus heel tevreden klant.

Ans beoordeelde op 2019-04-03

Zeer snel geleverd

W.Sissingh beoordeelde op 2019-03-28

Snel geleverd , goed verpakt

Sangers beoordeelde op 2019-03-25

De levering is altijd correct, steeds binnen de tijd. De website behoeft een beetje verbetering, bij een bestelling springt hij steeds naar begin en moet je weerom naar de laatste bestelling scrollen.

Douwe beoordeelde op 2019-03-18

goed verzorgd, alles aanwezig

Inge beoordeelde op 2019-02-15

Twee dagen na betaling geleverd, prima verpakt en heerlijke producten!

C. beoordeelde op 2019-02-15

Top

John beoordeelde op 2019-02-11

Heerlijk. Geen Track en Trace, gewoon de volgende dag in huis.

Joris beoordeelde op 2019-02-08

Goede service. Kreeg per abuis een product geleverd met een THT van een aantal maanden. Wordt direct opgepakt en keurig opgelost.

MHF Donkers beoordeelde op 2019-02-08

Snel en goede communicatie

Maartje beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering en goede kwaliteit!

Avlt beoordeelde op 2019-01-18

prima, mis alleen track and trace

Barbara beoordeelde op 2019-01-05

Snelle service. De samenstelling van het pakket ziet er verzorgd en aantrekkelijk uit!

freddie beoordeelde op 2018-12-17

hele snelle levering

rm beoordeelde op 2018-12-17

snel geleverd en ik vind mijn eerste zeewier producten lekker

Sangers beoordeelde op 2018-11-30

Ik krijg wat ik besteld heb snel en goed verzorgd.

Fxbouwman beoordeelde op 2018-11-29

Prima ! Snel en betrouwbaar