Oudeschans 21

Zeer snel geleverd

W.Sissingh beoordeelde op 2019-03-28

Snel geleverd , goed verpakt

Sangers beoordeelde op 2019-03-25

De levering is altijd correct, steeds binnen de tijd. De website behoeft een beetje verbetering, bij een bestelling springt hij steeds naar begin en moet je weerom naar de laatste bestelling scrollen.

Douwe beoordeelde op 2019-03-18

goed verzorgd, alles aanwezig

Inge beoordeelde op 2019-02-15

Twee dagen na betaling geleverd, prima verpakt en heerlijke producten!

C. beoordeelde op 2019-02-15

Top

John beoordeelde op 2019-02-11

Heerlijk. Geen Track en Trace, gewoon de volgende dag in huis.

Joris beoordeelde op 2019-02-08

Goede service. Kreeg per abuis een product geleverd met een THT van een aantal maanden. Wordt direct opgepakt en keurig opgelost.

MHF Donkers beoordeelde op 2019-02-08

Snel en goede communicatie

Maartje beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering en goede kwaliteit!

Avlt beoordeelde op 2019-01-18

prima, mis alleen track and trace

Barbara beoordeelde op 2019-01-05

Snelle service. De samenstelling van het pakket ziet er verzorgd en aantrekkelijk uit!

freddie beoordeelde op 2018-12-17

hele snelle levering

rm beoordeelde op 2018-12-17

snel geleverd en ik vind mijn eerste zeewier producten lekker

Sangers beoordeelde op 2018-11-30

Ik krijg wat ik besteld heb snel en goed verzorgd.

Fxbouwman beoordeelde op 2018-11-29

Supersnelle levering, prachtige producten

A. Janse beoordeelde op 2018-11-19

Snelle levering, goede producten

rebecca mormon beoordeelde op 2018-11-17

Ik vond het erg fijn hoe er met mij mee werd gedacht om de bestelling ondanks ongemakken zo snel mogelijk in huis te krijgen! Dit voelde gelijk vertrouwt en prettig aan.

Producten zijn ook netjes verpakt!
Zeker aan te raden!