Oudeschans 21

Paket kam schnell
Inhalt war vollzaehlig
Gleich die Nudeln en die Spaghetti aus probiert ,waren lekker
Die Chips echt top, meine Enkeltochter findet sie voll lekker
Kleine anmerkung: Vielleicht in English oder Deutsch noch eine Angabe wie benutze ik was ,kleiner Rezept vorschlag waere super.freue mich demnaechst neues zu bestellen ,mit vielleicht mehr hinweise was kan ik alles damit tun.

jacqueline beoordeelde op 2018-07-18

13 juli besteld,18 juli bestelling in huis.Prima service.Ga zo door
Hoop dat meer mensen de weg vinden naar zeewier.

Johan Ausloos beoordeelde op 2018-05-17

op 2 dagen had ik mijn bestelling thuis, en aangezien het om een nogal grote hoeveelheid ging van hetzelfde product vond ik dat snel.

Coby beoordeelde op 2018-04-12

Heel tevreden. Het bestelde was zeer snel in huis en de producten smaken heerlijk.

LKF Uiterwaal beoordeelde op 2018-01-29

Perfecte afhandeling !!

gilmar beoordeelde op 2018-01-13

Goede communicatie

M.J. Boddeke beoordeelde op 2018-01-12

Prima en lekker.

Karin Westervoorde beoordeelde op 2017-12-05

Ik vond de leveringstijd vrij lang. Zeker gezien de huidige tijden.
Verpakt in een stuk karton met tape.
Viel me toch wel tegen. Zeker gezien de veezendkosten.

Esther beoordeelde op 2017-12-03

Ben zeer tevreden over de producten. Wist niet dat het zo gezond is. Je kunt het door alle maaltijden strooien. Snelle levering ook. Tevreden klant !

Andrea van Gelder beoordeelde op 2017-11-30

Gewoon goed en makkelijk

Klaas beoordeelde op 2017-11-27

Mooie producten was er lang naar op zoek snel geleverd ik ga er lekker van smullen

Carolien Verhoef beoordeelde op 2017-11-24

Ik heb oa. het kennismakingspakket besteld en daar zat de eipasta met algen niet in bij ontvangst.
Na deze beoordeling werd ik direct gecontacteerd.
Goede afhandeling en ben toch echt tevreden.
Hartelijk dank.

Reactie van Zeewierwinkel:
Beste Carolien Verhoef,

Hartelijk dank voor uw reactie op onze vragen omtrent het ontbreken van de pasta. Zoals afgesproken hebben wij inmiddels het geld voor de ontbrekende pasta teruggestort op uw ING rekening! Excuus voor de overlast!

Frank Hoekstra - www.zeewierwinkel.nl

Mieka beoordeelde op 2017-11-24

Supersnelle levering. Wel 1 product verkeerd bezorgd, maar goed opgelost en prima communicatie hierover

Nel Vegt beoordeelde op 2017-11-23

Prima naar verwachting!

danna beoordeelde op 2017-11-23

snelle en goede levering zowel als het contact over het (door mij verkeerd opgegeven)verzendadres

Maartje beoordeelde op 2017-11-23

Snel in huis

De Jong beoordeelde op 2017-09-21

Gebeld om extra informatie te krijgen, heel netjes geholpen. Snelle levering!

C. Noordewier beoordeelde op 2017-09-14

Prima producten, vrij snel geleverd, aanbevolen.

aisy beoordeelde op 2017-08-17

snel reactie op mijn vraag, snel service en levering op tijd

Mr. Willem Biobased. beoordeelde op 2017-07-14

Snelle levering en goede producten. Als er vragen zijn worden die snel beantwoord. Kortom een positieve ervaring om met de Zeewierwinkel zaken te doen. Terecht aanbevolen door een collega van mij.