Tilburgseweg 77
5051AB Goirle

Angelika Kabouw beoordeelde op 2019-08-20

Heel tevreden, heb maandag besteld en is dinsdag geleverd worden.

E.C. Krommenhoek-Rienstra beoordeelde op 2019-06-22

Snelle service bestelling de volgende dag voor 9.00 uur in huis. Super!! 👍🏻

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Ethel Hogerman beoordeelde op 2019-06-07

Zeer tevreden, snelle bezorging. Altijd goed verzorgd.

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Dankjewel voor de 5 sterren beoordeling. Het is vanzelfsprekend dat mooie producten goed verzorgd worden.

DJvW beoordeelde op 2019-05-09

Duidelijke en informatieve website. Snelle levering en als extra service waren alle artikelen heel leuk verpakt!

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Dankjewel voor de mooie beoordeling. Waardevolle producten verdienen ook een speciale 'behandeling'.

Moerman Chantal beoordeelde op 2019-05-01

Wat ik gevraagd heb TOP goed verpakt levertijd ok.

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Beste Chantal, dankjewel voor je positieve beoordeling. Ik was juist verrast dat het op jullie feestdag 01 mei geleverd is.

Michel beoordeelde op 2019-04-27

Prima service, meerdere malen al bestelling geplaatst altijd netjes verpakt bezorgt gekregen.

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Dankkewel Michel en geniet van je mooie en waardevolle producten

Raymond beoordeelde op 2019-03-26

Snel geleverd

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Dankjewel wel Raymond voor je positieve beoordeling.

Geke beoordeelde op 2019-03-26

Netjes verpakt snel in huis

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Dankjewel Geke voor je mooie beoordeling, geniet van je aankopen

Miriam beoordeelde op 2019-03-13

Ik was zeer onder de indruk hoe mijn bestelling was verpakt. Niet alleen in een mooie doos, maar ook nog in een mooie cadeauverpakking. Ik heb zelfs het papier bewaard. Verder nog mooie brochures toegevoegd. Het was echt een feest. Hartelijk dank.

Beste Miriam,
Dankjewel voor de positieve beoordeling. Mooie en waardevolle producten 'moet' je ook mooi inpakken, ik heb het met veel plezier gedaan. Geniet van je aankoop.

manon post beoordeelde op 2019-03-13

Snelle afhandeling en persoonlijke mail dat hetnitem onder weg is.
Mooie site !

Beste Manon,
Hartelijk dank voor je positieve feedback. Geniet van je aankoop.

Betty Mulders beoordeelde op 2019-02-02

snelle levering. Netjes verpakt.

Wil beoordeelde op 2019-01-30

Snelle levering, prachtig product !

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Beste Wil, de kortingcode moet nog actief zijn t/m 31 januari. Wil je mij je per mail je bankrekeningnummer sturen dan maak ik de korting alsnog over. Excuses voor het ongemak. Hartelijke groet, Desiree Schepens Zirbewinkel.nl

Femke beoordeelde op 2018-12-01

Ontzettend bedankt voor het leuke pakje met mijn bestelling erin! Het is een hele leuke verrassing om een doos open te maken die vol zit met leuke ingepakte kerstcadeautjes. Bedankt voor de aandacht die u aan dit pakje besteed hebt. U ziet me zeker terug in uw webshop.

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Beste Femke, heel erg bedankt dat je de moeite genomen om een review te schrijven. Graag tot ziens in de webwinkel.

Marijke beoordeelde op 2018-11-27

Heerlijke producten en snelle levering. Wij zijn erg tevreden!

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Dankjewel Marijke voor je positieve feedback. Graag gedaan.

Miriam Zaaijer beoordeelde op 2018-11-14

Vandaag mijn bestelling ontvangen, het was mooi verpakt en voelde alsof ik cadeautjes aan het uitpakken was!
Ben erg blij met de bestelling en vond het prettig dat ik een ander afleveradres op kon geven.
Ik geniet van de heerlijke zirbe-geur..

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Dankjewel Miriam voor de mooie beoordeling. Graag gedaan.

S.van Toor beoordeelde op 2018-11-12

Een Oostenrijks bord besteld. Zeer goed verpakt. Keurig verzonden. Vriendelijk mail verkeer.Een aanrader! !!

Dankjewel voor de mooie review. Hartelijke groet, Desiree Schepens

Maaike Yntema beoordeelde op 2018-09-01

Bestelling was er snel maar omdat ik niet thuis kon zijn hadden we een briefje opgeplakt met het verzoek om het pakket bij de buren af te leveren maar daar werd in opdracht van de afzender eg moeilijk over gedaan.
Erg lastig als ik weer iets wil bestellen.

Reactie van Zirbewinkel.nl:
Beste Maaike, de bestellingen worden verzekerd verstuurd, daarom is er een handtekening voor ontvangst nodig. Je kunt bij een volgende bestelling ook aangeven welke dagdeel er bezorgd kan worden of dat je de bestelling bij een Postnl punt wilt ophalen wanneer het jou uitkomt. Zet het gerust in de opmerkingen bij een volgende bestellingen dan kan er meer maatwerk geleverd worden.

Marion beoordeelde op 2018-08-17

lekker geurend kussentje. heerlijk ermee geslapen. hoop dat de geur lang blijft.