Boerenkamplaan 25
5712AA Someren

Bol.com 23 8,6
Bol.com 7 9,4

Mariètte Kerkhof beoordeelde op 2019-02-21

Was een snelle levering. Een dag later al het product in huis

Jacques beoordeelde op 2019-02-16

Geweldig product en uitstekende service.

Ronald Hoogelander beoordeelde op 2019-02-01

Ik heb op vrijdagmiddag laat gebeld over Zoolac. Er werd meteen gereageerd en het product verzonden. Zaterdag konden wij al beginnen met Zoolac. Wat een prima service!!!!!! Een bedrijf met een HART en PASSIE. Toppie

Ronald Knuppel beoordeelde op 2019-01-17

niets op aan te merken!

Monique Hentzepeter beoordeelde op 2019-01-17

Ferry Dalmayer beoordeelde op 2019-01-14

Werkt super bij mij hond

rené beoordeelde op 2019-01-11

Op voorschrift van dierenarts gegeven, werkt helemaal niet integendeel nog meer diaree en braken.

Reactie van Zoolac.nl:
Beste René,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Zoolac stabilliseert de spijsvertering en brengt de darmflora terug in balans, hiermee kan het in geval van dysbacteriose zorgen dat de darmflora terug in balans is.
Gevolg hiervan zal in 9 van de 10 gevallen zijn dat de ontlasting weer normaal gaat worden.

In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat een hond of kat niet goed reageert op de Zoolac maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dit pas voor de 3de keer hoor in ruim 5 jaar tijd.
Indien mogelijk zou ik het op prijs stellen als u contact met mij kunt opnemen, ik wil hier graag meer van horen.

Met vriendelijke groeten,
Rens

Anja van Suntenmaartensdijk beoordeelde op 2019-01-10

Super en snel binnen

B. van der Linden beoordeelde op 2018-12-27

Bestelling werd vlot en soepel afgehandeld.

B Rambaran beoordeelde op 2018-12-22

Ben dik tevreden over de afhandeling en de snelle levering

Hans beoordeelde op 2018-12-06

Prima service.

Veronika Gräbel beoordeelde op 2018-12-05

De Zoolac-pasta helpt mijn katten heel goed.
De bezorging in Duitsland was redelijk snel, bedankt!

Die Zoolac-Paste hilft meinen Katern sehr gut.
Die Lieferung nach Deutschland war angemessen schnell, vielen Dank!

Ruud E. Brouwer beoordeelde op 2018-11-20

Uitstekende vlotte toezending van de bestelde artikelen en goed verpakt.

CE Vermeulen beoordeelde op 2018-11-13

Mijn bestelling werd correct uitgevoerd en op tijd geleverd.

P. T. beoordeelde op 2018-11-08

Zoolac propaste is snel en goed verpakt verzonden. Helaas is de gebruiksaanwijzing erg summier, zodat je niet goed weet hoe je het middel moet doseren.

Diana Kerseboom beoordeelde op 2018-11-04

Duidelijke website en snelle levering

Eddy Janssens beoordeelde op 2018-10-23

Zeer snelle levering.

Frans Van Hoecke beoordeelde op 2018-10-17

Aan Zoolac Ik ben zeer tevreden met de bestelling die ik heb gemaakt !! een zeer vlotte afhandeling geen enkele propleem .. IK ZAL HET AAN AL MIJN VRIENDEN MELDEN HOE IK TEVREDEN GEWEEST BEN

Nanny van Loosbroek beoordeelde op 2018-10-05

Erg tevreden over Zoolac Propaste. Mijn Maine Coon is inmiddels al een jaar diarree -vrij terwijl hij eerder chronische diarree had.

Christine Vandeweyer beoordeelde op 2018-10-04

Goed en snelle service.