Boerenkamplaan 25
5712AA Someren

Bol.com 29 8,6
Bol.com 10 9,6

A. Groos beoordeelde op 2019-08-23

de katten eten het graag maar het effect ervan laat nog even op zich wachten

Erik Hendriksen beoordeelde op 2019-08-17

Prima, snelle levering

Ines Verleye beoordeelde op 2019-08-17

De bestelling en afhandeling door Zoolac.nl gebeurde correct en snel. Het probleem stelde zich echter met de levering waarbij DHL deze niet correct afwerkte.
We hadden ontsmetting en huidshampoo gekocht voor een noodlijdend hondenasiel in Roemenië en dit zou nog net op tijd toekomen om mee te kunnen met een levering die op 18/8 vertrok. Er is daar een hardnekkige luchtwegeninfectie en dit product betekent dan ook het verschil tussen leven en dood voor vele hondjes.
Het was dan ook uiterst teleurstellend dat omwille van een gebrekkige levering door DHL, deze producten niet op het transport zijn geraakt.

John Ruttenberg beoordeelde op 2019-08-16

heel tevreden pakketje volgende dag in huis

Ines Verleye beoordeelde op 2019-08-13

zoals verwacht

Lijda Horn beoordeelde op 2019-08-11

Geen aanmerkingen.

Nanouk Broens beoordeelde op 2019-08-05

Zeer klantvriendelijke benadering, daarnaast uitstekende kwaliteit/prijsverhoging èn snelle levering!

Aad Bresser beoordeelde op 2019-07-27

Goed product, snelle service, deskundig personeel en vriendelijke behandeling!!!

Kristof Thone beoordeelde op 2019-07-21

Zeer snelle levering! Bestellen dag erna geleverd 👍🏻

Ed Kisman beoordeelde op 2019-07-19

Makkelijk, snel en goede communicatie.

Jac Schijvens beoordeelde op 2019-07-07

Duidelijk wat betreft bestellen ,en de levering een dag later goed verpakt gewoon netjes.

Hendrika Koeleman beoordeelde op 2019-07-05

Snelle levering.

Aaltje de Jong beoordeelde op 2019-07-04

heel snelle levering, ook duidelijk via mail aangegeven dat het onderweg is

C Dorrestijn beoordeelde op 2019-07-02

snelle levering, juiste product

Victor Elsenaar beoordeelde op 2019-06-29

Bestelling bleek bij aankomst niet volledig te zijn. 1 mailtje en dit is direct door Zoolac netjes opgelost inclusief een compensatie.

Sylvia Scholing beoordeelde op 2019-06-08

1 doosje was helemaal uit z'n vorm. Verder zeer tevreden

Dinant Voortman beoordeelde op 2019-06-03

Prima en snel

Alevtina Kraseninnikova beoordeelde op 2019-06-03

snel en efficiënt

C van Dijk beoordeelde op 2019-05-18

Tevreden.
Snelle levering en afhandeling.

Duncan Tjon-A-Tsien beoordeelde op 2019-05-10

Tevreden, het produkt is binnen de genoemde levertijd geleverd. En je wordt goed op de hoogte gehouden.