Zoolac.nl
Een gevarieerd aanbod van producten voor uw huisdier(en).
De beste producten voor optimale hygiëne en darmgezondheid bij alle huisdieren.
Probiotica, voedingssupplementen en verzorgingsproducten.
Kwalitatief hoogwaardig voer voor honden katten.
9,6

• Carla Janssen
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

goede service. snelle levering en top voer

Goedemiddag mevrouw Janssen,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling via WebwinkelKeur en uw vertrouwen in Zoolac.nl. Fijn om te horen dat uw bestelling netjes op tijd geleverd is en dat uw hond(en) tevreden is/zijn over onze Zoolicious hondenbrokken.
    Graag zien we u een volgende keer weer bij onze webshop om ook dan uw bestelling met zorg te verwerken.

Ook voor vragen staan we natuurlijk graag voor u klaar.

• Monique Mangnus
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

Goede service en goed hondenvoer

Goedemiddag mevrouw Mangnus,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling via WebwinkelKeur en uw vertrouwen in onze webshop. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze Zoolicious hondenbrokken. Prettig om te horen is ook dat u onze service goed vindt, wij van Zoolac.nl doen daarvoor altijd onze uiterste best.
    Graag zien we u in de toekomst weer bij onze webshop terugkomen om ook dan uw bestelling naar volle tevredenheid te verwerken.

Ook voor vragen staan we uiteraard graag voor u klaar.

Zoolac.nl

• Hoe beoordeel je Zoolac.nl?

• Samira Jelouli

Good

Goedemiddag mevrouw Jelouli,

Bedankt voor uw mooie beoordeling via WebwinkelKeur. Het doet ons van Zoolac.nl goed om te horen dat u tevreden bent over onze webshop.

Graag zien we u een volgende keer weer bij ons terugkomen om ook dan uw bestelling netjes te verwerken.

Mocht u ooit vragen hebben dan vernemen wij die uiteraard ook heel graag.

• Joshu

Snelle levering scherpe prijs

Goedemiddag Joshu,

Bedankt voor je prachtige beoordeling via WebwinkelKeur. Het doet ons van Zoolac.nl goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering. Fijn ook dat jouw hond de wormtabletten als een snoepje ziet, dat maakt het toedienen iets makkelijker 😉, mijn katten trappen daar helaas niet in.
    Graag zien we je een volgende keer weer terugkomen bij onze webshop, ook dan zullen we weer ons best doen om deze vlot en netjes te verwerken.

Mocht u ooit vragen hebben dan vernemen wij die inderdaad ook heel graag.

• Marion Wante
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

Altijd fijn om hier te bestellen.

Goedemiddag mevrouw Wante,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling over Zoolac.nl. en uw vertrouwen in onze webshop. Fijn om te horen dat u het prettig vindt om bij ons te kopen. Heel goed ook om te horen dat uw honden onze Zoolicious hondenbrokken kunnen waarderen, zo krijgen ze met smaak de juiste voedingsstoffen binnen 😉.

Graag zien we u de volgende keer weer bij Zoolac.nl, ook dan zullen we weer ons uiterste best doen uw bestelling met zorg te verwerken.

Voor vragen staan we natuurlijk ook heel graag voor u klaar.

• Miranda van Leeuwen

Snelle verzending. Prima.

Goedemorgen mevrouw Van Leeuwen,

Bedankt voor uw mooie beoordeling via WebwinkelKeur. Wij van Zoolac.nl vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze snelle verzending. Ook een volgende keer zullen we weer ons best doen om uw bestelling naar volle tevredenheid te verzorgen.

Mocht u ooit vragen hebben dan vernemen wij die natuurlijk ook heel graag.

• Frathola M-V
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

Bestellung und Bezahlung war problemlos möglich. Lieferung war in wenigen Tagen da. Gute Beschreibung der Produkte.
    Wird meine Standart Seite für meine Fellnasen-Gesundheit.

Guten Morgen Herr oder Frau Frathola,

Vielen Dank für Ihre großartige Bewertung über WebwinkelKeur. Es freut uns von Zoolac.nl sehr zu hören, dass Sie mit unseren Produkten und der schnellen Lieferung so zufrieden sind. Besonders erfreulich ist es zu hören, dass wir Sie sicherlich wieder in unserem Online-Shop sehen werden. Vielen Dank für Ihr Vertrauen in uns.

Mit freundlichen Grüßen,

• Ann
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

Goeie service, product werd snel geleverd

Goedemorgen Ann,

Bedankt voor je prachtige beoordeling via WebwinkelKeur en je vertrouwen in onze webshop Zoolac.nl. Fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met onze service en dat je zending netjes op tijd geleverd werd.
    Graag zien we je een volgende keer weer bij onze webshop terugkomen zodat we ook dan weer je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken.

Ook voor vragen staan we natuurlijk heel graag voor je klaar.

• Lilian

Goede kwaliteit en prijs

Goedemiddag Lilian,

Bedankt voor je prachtige beoordeling via WebwinkelKeur. Het doet ons van Zoolac.nl goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze Zoolac MultiPaste. Je reactie op de puppybrokken snap ik helemaal. Zodra de puppy's groot genoeg zijn en de brokjes mogen eten, dan ben ik ervan overtuigd dat je ook over onze Zoolicious hondenbrokken meer dan tevreden zult zijn.

Graag zien we je een volgende keer bij ons terugkomen, ook dan zullen we weer ons best doen je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken.

Ook voor eventuele vragen staan we natuurlijk graag voor je klaar.

• Mandy Keulen
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

Er was iets mis gegaan met dhl daardoor pakker terug gestuurd naar afzender. Contact gehad met Zoolac en dit werd door hem super fijn geregeld en snel opnieuw op gestuurd! Top service

Goedemorgen mevrouw Keulen,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling via WebwinkelKeur. Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice. Dat doen wij van Zoolac.nl graag voor onze klanten, dat is een kleine moeite.

Graag zien we u een volgende keer weer terugkomen bij onze webshop, ook dan zullen we weer ons uiterste best doen om uw bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Ook voor vragen staan we uiteraard graag voor u klaar.

• Sus.Stre.

Great

Good afternoon Sus,

Thank you for your kind review via WebwinkelKeur. It warms our hearts at Zoolac.nl to hear that you are so satisfied with the dewormer Milquestra. We look forward to welcoming you back to us next time to once again take care of your order promptly.

Of course, we are also here to assist with any questions you may have.

Best regards,

• Annet
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

Geweldig!! Wat reageren mijn puppies goed!! Ook klasse hoe ik telefonisch te woord ben gestaan!! Volgende x standaard in huis met pups!!

Goedemiddag Annet,

Bedankt voor je prachtige beoordeling over Zoolac.nl via WebwinkelKeur. Fijn om te horen dat je puppies zo goed reageren op onze Zoolac MultiPaste. Het is inderdaad voor honden- of katten bezitters altijd een aanrader om een verpakking Multi- of ProPaste in huis te hebben. Ook mooi om te horen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice, dat doet ons goed.

Graag zien we u een volgende keer weer bij onze webshop terugkomen, ook dan zullen we weer ons best doen om uw bestelling (en eventuele vragen) weer netjes te verzorgen.

• Filip Elbers

Snelle levering prima!!

Goedemiddag heer Elbers,

Bedankt voor uw mooie reactie via WebwinkelKeur. Het doet ons van Zoolac.nl goed om te horen dat u in ieder geval nu al tevreden bent over onze snelle levering 😉. Wij gaan ervan uit dat u na gebruik van onze ZooLac ProBird ook daarover heel tevreden zult zijn. Mocht dit niet het geval zijn dan horen we dat natuurlijk ook heel graag van u.
    Mocht u ooit vragen hebben dan staan we ook daarvoor graag voor u klaar.

• Aleksandra K.
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

Snelle levering, top kwaliteit en de beste prijs!

Goedemorgen mevrouw K,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling via WebwinkelKeur. Wij vinden het heel fijn om te horen dat u via uw dierenarts bent geadviseerd om EFA-Prescription tegen de allergie van uw hond te gaan gebruiken. Een mooie bijkomstigheid is dan ook nog dat uw hond het lekker vindt en toedienen dus heel erg gemakkelijk gaat. Dat horen we gelukkig heel vaak. Wij gaan ervan uit dat u alleen nog maar enthousiaster zult worden als uw hond de EFA-Prescription enige tijd gebruikt heeft, want dan gaat u ook echt resultaat zien.

Graag zien we u een volgende keer weer bij onze website terugkomen, want we hebben niet alleen iets tegen allergieën, maar ook nog voor heel veel andere kwaaltjes waar honden of katten last van kunnen hebben.

Ook voor vragen staan we uiteraard heel graag voor u klaar.

• Bianca Andre
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

Schnelle Lieferung.! Alles einwandfrei würde auf jeden Fall wieder bestellen..!!!!!

Guten Morgen Frau Andre,

Vielen Dank für Ihre wunderbare Bewertung über WebwinkelKeur. Es freut uns sehr bei Zoolac.nl zu hören, dass Sie mit unserem Webshop so zufrieden sind und vorhaben, weiterhin bei uns zu bestellen. Wir schätzen das Vertrauen, das Sie in uns setzen. Sollten Sie jemals Fragen haben, würden wir diese natürlich auch gerne von Ihnen hören.

Mit freundlichen Grüßen,

• Jean-françois Moens
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

Zeer snelle levering met tracking.
    Top

Goedemorgen heer Moens,

Bedankt voor uw mooie beoordeling over onze webshop Zoolac.nl. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze snelle levering met track en trace. Het is altijd ons streven om bestellingen voor 15.00 gedaan, de volgende dag bij de klant in huis te hebben.

Graag zien we u de volgende keer weer bij Zoolac.nl terugkomen om ook dan weer uw bestelling netjes te verzorgen en op tijd bij u te laten bezorgen.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben, die horen we natuurlijk ook heel graag van u.

• Gina Jockwer

Goed product en brievenbuspakje

Goedemorgen mevrouw Jockwer,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling via WebwinkelKeur. Het doet ons van Zoolac.nl goed om te horen dat u al lange tijd een tevreden gebruiker bent van onze Zoolac ProPaste. Zoolac doet wat het belooft en is voor honden-, katten-, of paardenbezitters een echte aanrader om altijd in huis te hebben.
    Graag zien we u een volgende keer weer bij onze webshop terugkomen, ook dan zullen we uw bestelling weer met aandacht en zorg verwerken.

Ook voor vragen staan we natuurlijk heel graag voor u klaar.

• Ingrid Nuijten

Goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan. Snelle levering binnen 1 dag 👍

Goedemiddag mevrouw Nuijten,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling via WebwinkelKeur. Het doet ons van Zoolac.nl goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze webshop. Helemaal fijn is het om te horen dat uw katten onze Zoolac MultiPaste lekker vinden, dat horen we gelukkig bijna altijd.
    Graag zien we u een volgende keer weer bij onze webshop terugkomen om ook dan uw bestelling weer met zorg en aandacht voor u klaar te maken.

Mocht u ooit vragen hebben dan vernemen wij die uiteraard ook heel graag.

• Martien Hems

goed en vriendelijk

Goedemiddag heer Hems,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling via WebwinkelKeur. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het gebruik van VirkonS. Dat horen wij van Zoolac.nl natuurlijk heel graag.
    Ook een volgende keer hopen wij u weer bij onze webshop te mogen verwelkomen, ook dan zullen wij weer onze uiterste best doen uw bestelling naar volle tevredenheid te verwerken.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij die uiteraard ook heel graag van u.

• Cindy Groenendijk
    Geverifieerde klant van Zoolac.nl

Snelle en goede levering. Netjes verpakt.

Goedemorgen mevrouw Groenendijk,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling via WebwinkelKeur. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent over ons desinfectiemiddel VirkonS.
    Graag zien we u een volgende keer weer bij ons terugkomen om ook dan uw bestelling naar volle tevredenheid te verwerken.

Ook voor vragen staan we graag altijd voor u klaar.