Frambozenstraat 61 61
024 844 09 78

Tetske van Ossewaarde beoordeelde op 2018-09-21

Jos Heijnen beoordeelde op 2018-09-18

Marco Schuit beoordeelde op 2018-09-04

Goede en vriendelijke service alles snel geregeld helemaal top

Hein Rolevink beoordeelde op 2018-09-03

snel en product zoals omschreven

Kate Higgins beoordeelde op 2018-08-27

GJJ Kusters beoordeelde op 2018-08-27

De levering is op de afgesproken dag gebracht. En het zijn zeer goede artikelen en de prijs kwaliteitverhouding is prima.

Anita Laverman beoordeelde op 2018-08-21

Na een vergissing bij het overmaken van de betaling is alles verder uitstekend geregeld.

J. W. van. Selm beoordeelde op 2018-08-20

Hg de Jonge beoordeelde op 2018-08-20

Ben heel tevreden ook over de site, allemaal heel overzichtelijk ook wat de bestelling betref!

Cor Straatsma beoordeelde op 2018-08-16

Bedtafel valt wat hoog uit voor op de bank!!

Ward Senff beoordeelde op 2018-08-15

Bestelling was heel makkelijk. En keurig de volgende werkdag bezorgd. Voldoende mails ontvangen m.b.t. de status van de bestelling.

K.B. de Moor beoordeelde op 2018-08-08

Marijke Septer beoordeelde op 2018-07-23

Geert Schutrup beoordeelde op 2018-07-16

Alex Jansen beoordeelde op 2018-07-03

H Cate beoordeelde op 2018-07-02

Snelle levering en een prima product afgeleverd.
Zeer tevreden.