Groenstraat 20
5258 TH berlicum
073 203 2292

Gio Gasparetti beoordeelde op 2019-04-13

Zeer persoonlijke begeleiding gehad van Tim. Lever afspraak naar mijn wens gemaakt, netjes op tijd geleverd zoals afgesproken.
De Braak 1200 van zeer solide kwaliteit, goed afgewerkt, in 3 delen geleverd die eenvoudig met 2 personen in elkaar gezet kan worden. Ben 110% tevreden. Super.

Kobus beoordeelde op 2019-04-13

Prima service! Lekker snel.

Joris van Loon beoordeelde op 2019-01-19

Wij hebben de braai op dit moment een klein half jaar in onze tuin staan. Wat een beleving! Wij stonden voordat we de braai kochten voor een keuze...of een braai of een kamado. Ook al lijkt dat achteraf geen moeilijke keuze, toch moet een braai bij je passen. Bij het maken van de keuze tussen braai of kamado wisten we het volgende: het wordt een keuze tussen uitdaging+beleving versus gemak. Qua smaak zullen ze niet veel voor elkaar onder doen, tenminste dat dachten we. Wij kozen voor uitdaging en beleving. En dat is het in werkelijkheid ook zeker. Want heb je een braai dan ga je versteld staan van de mogelijkheden. Daarom voor de mensen die zich mogelijk nog in hun aankoopproces een aantal 'dingen die je moet weten':
- Braaien levert de meest pure smaak van ingrediënten op. De belangrijkste reden hiervan is dat je met natuurlijk hout en vuur zorgt voor de bereiding van je eten. En dat levert een ongekende smaakervaring op, mits je natuurlijk weet wat je doet ;)
- De braai aanmaken en de toevoer van verse houtskool verzorgen is op en top beleving. Je bent continu bezig een rol te spelen tussen vuur en natuur. En juist dat maakt braaien zo interessant. Beheers je het om hier onderdeel van uit te maken, dan kun je alles perfect timen. En in het begin denk je mogelijk, poh wat een uitdaging...maar laat hier vooral je gevoel het werk doen.
- De braai biedt je de mogelijkheid om voor een groot gezelschap te koken. Wij hebben de 120 cm versie en biedt je qua grootte precies wat je nodig hebt. Of je nu met 2 of 10 personen bent, het werkt even goed.
- Met de braai kun je naast direct en indirect grillen ook roken, stoven, en pizza’s bakken. En dat laatste is wel een echte extra van de mogelijkheden van de braai. Met het juiste tipo 00 zelfgemaakt deeg en je eigen topping, waan je je werkelijk in de beste Italiaanse pizzeria. Tip: koop een rechthoekige pizzasteen van 3-4 cm dik + pizzaschep.
- Houd er rekening mee dat je op een avondje braai er zo een halve kruiwagen hardhout erdoor heen stookt en dat je lekker kunt kloven. Overigens alleen maar leuk vinden wij als het gaat om een stukje beleving. Zorg dus voor een goed houthok in je tuin, zodat je met droog hardhout aan de slag kunt.

Wij kunnen vast nog veel meer over de braai vertellen, maar dan wordt dit een heel boek werk. Overigens een tip als het gaat om boeken: zoek eens naar lennox hastie, hij is opzoek naar het vuur en zorgt dat jij dat ook gaat ;) Mocht je nog twijfelen over waar je de braai kunt kopen, dan ben je bij zuidafrikaansebraai absoluut op het juist adres.

Harry Delger beoordeelde op 2019-01-12

Heel tevreden.

Roel Van De Schoor beoordeelde op 2019-01-10

Mijn bestelling was vertraagt door drukte DHL.. zuidafrikaansebraai heeft direct een 2de verzending gedaan zodat ik mijn bestelling alsnog op tijd .. super

Bert Diels beoordeelde op 2019-01-09

Zeer goede communicatie en netjes afgeleverd!

anoniem beoordeelde op 2018-12-09

heel tevreden!

dirkjan van der Sluis beoordeelde op 2018-12-08

Fijn contact. Levering volgens afspraak. Mooi product.

Dave De Clercq beoordeelde op 2018-12-06

trekt op niets

Reactie van Zuidafrikaansebraai.nl:
Beste Dave,
Bedankt voor je bericht. We helpen je graag met een oplossing. We hebben je een e-maill gestuurd.

Luc BEYAERT beoordeelde op 2018-12-05

Heel kwalitatieve braai en niet te vergelijken met veel andere braais

sven verhas beoordeelde op 2018-12-05

de vraag v oor een extra bijbestelling werd niet behandeld en bij gevolg hebben wij elders de bestelling moeten plaatsen

Philippe Becu beoordeelde op 2018-12-05

De braai is een super bbq alles perfect geleverd, het enige minpuntje, ik stuurde een mail met de vraag of ze ook de lampen hadden voor in de bbq, daar deze een speciale fitting hebben, ik heb jammer genoeg nooit geen antwoord bekomen hierop, ik kook nog altijd in de donker

Philippe Becu beoordeelde op 2018-12-05

Gertjan Etienne beoordeelde op 2018-12-04

prima levering en communicatie. enkele zaken zijn later geleverd, maar ik was daags na de bestelling al op de hoogte gebracht

Jenny De Potter beoordeelde op 2018-12-04

Uitstekend product en vlotte service!

paul haustraete beoordeelde op 2018-12-04

Uitstekende service, zowel ter plekke ( in de showtuin) als via de telefoon als na de levering ! Ik wens jullie nog heel veel succes!
Paul uit Herzele

Fam Verstegen beoordeelde op 2018-12-04

kijken kopen en naar de supermarkt / slager voor gerechten en braaien en dan smullen als je het zelf mee op eet dan proef de smaak van de goede vlees/ gerechten en het juiste hout mmmmmmmm grrrrrrrrrr

David Cardoen beoordeelde op 2018-12-04

Super service

Bart de Wit beoordeelde op 2018-12-04

Prima product netjes afgeleverd.

Peter Wisgerhof beoordeelde op 2018-11-20

Snelle en goede service,.