Groenstraat 20
5258 TH berlicum

Vincent Earthfood.nl beoordeelde op 2018-04-18

Mooi product, zeer vriendelijke en behulpzame nazorg.

Ton Koole beoordeelde op 2018-04-10

Is prima gegaan ook de btw teruggave ivm export naar curacao TOP

Slegers beoordeelde op 2018-03-19

Gewoon goede service, zoals het hoort

Robert beoordeelde op 2018-01-08

Mijn bestelling kwam al na 1 dag. Supersnel !!

Christophe Morren beoordeelde op 2018-01-02

Besteld en volgende dag perfect geleverd. Verkoper heeft zelfs telefonisch contact opgenomen aangezien ik huisnummer was vergeten. Na de levering mail gekregen of alles naar wens was. Grote klasse.

Jolien Rasschaert beoordeelde op 2017-12-26

Wij zijn heel tevreden, onder andere voor de uitstekende levering en de perfecte opvolging van ons product.

Peter T. Grinwis beoordeelde op 2017-12-23

Zuidafrikaansebraai reageert snel op opmerkingen. Acties worden nauwgezet en accuraat uitgevoerd. De contacten zijn prettig en to the point. Een prima ervaring.

Alexander Sol beoordeelde op 2017-12-10

uitstekend verpakt, snel en persoonlijk afgeleverd! Top service!!

Kristel Welten beoordeelde op 2017-12-08

Zeer tevreden over onze aankoop van de Zuid-Afrikaanse inbouw braai begin dit jaar. Van de bezichtiging in de showroomtuin, aankoop, levering, tot aan de afhandeling alles is perfect verlopen dmv goed en persoonlijk contact.

Paar weken geleden een Potjie gekocht, deze was te groot. Zonder moeite om kunnen ruilen en wederom een perfecte service.

Afrikaya Tours beoordeelde op 2017-12-06

Netjes afgeleverd, prachtig product! Een must voor de liefhebber.

Philip Vermosen beoordeelde op 2017-12-05

Online besteld op vrijdag en dinsdag mooi ingepakt geleverd. Tim was steeds bereikbaar en informeerde of alles ok was na levering! Prima service dus!

Max Westerborg beoordeelde op 2017-12-05

De verkoper was heel prettig aan de telefoon en kon ons goed uitleg geven over de producten. De levering was prompt en in orde.

Marc van Hout beoordeelde op 2017-12-03

Allerlei artikelen gekocht voor onze Ofyr.
Super snelle en correcte levering..
Erg fijn is de extra check of de spullen goed waren aangekomen en extra aandacht!!
Tot gauw!!

Pieter Goessaert beoordeelde op 2017-12-03

Alles werd netjes op tijd en in goede staat geleverd.f

Jos Kitzen beoordeelde op 2017-12-02

Zeer goede service. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Levering precies volgens afspraak.

Ria Melis beoordeelde op 2017-11-30

Zee goede service en correct !

John Luijsterberg beoordeelde op 2017-11-10

Gastvrij ontvangst na afspraak in de showtuin. Werden professioneel geholpen en lokatie voor het afleveren was bespreekbaar en werd geregeld. Zelfs leveren in Spanje was geen probleem.
Ook contact na de koop en levering was heel goed.
Ben zeer tevreden over de braai vanaf de koop tot de levering.

Stef Verbruggen beoordeelde op 2017-10-18

Zeer tevreden over de service, niets op aan te merken!

Philippe Houssiau beoordeelde op 2017-10-11

Snelle en vriendelijke levering. Een accessoire was niet direct geleverd maar ook de nalevering verliep vlekkeloos. Zeker een aanrader!

Smits Franky beoordeelde op 2017-09-20

Heb eerst gebeld voor info heb die zorgvuldig gekregen en direct mijn bestelling geplaatst. Is geleverd op afgesproken datum . Leuk om erna nog een mailtje te ontvangen hoe het ons is bevallen het koken op de ofyr.