Kloosterveenweg 169
06-19059316
KvK 02067464

The Feedback Company 419 9,3

Petra beoordeelde op 2017-12-12

Wat een super leuke webshop en een feestje om je bestelling te mogen ontvangen . Snelle levering en de losse artikelen leuk verpakt .
Alleen jammer dat de witte kerstballen met print niet meer leverbaar zijn, volgend hopelijk meer voorraad.

Alice beoordeelde op 2017-03-14

Keurige afhandeling van de bestelling, supersnelle levering en uitstekende producten. Én goed verpakt met de leuke "dank je wel" erbij. Top!

Bea Wassink-van Groningen beoordeelde op 2017-02-01

Ontzetend leuke webwinkel met heel veel verschillende producten. Snelle verzending en het wordt mooi verpakt met een leuke attentie. Ga zeker vaker bij jullie bestellen.

Danielle beoordeelde op 2017-01-17

Leuke en goede producten. Overzichtelijke site. De bestelling was snel geleverd. Gelijk bij mijn favorieten gezet, ga zeker nog eens hier bestellen.

Desiree beoordeelde op 2016-03-01

Onwijs leuke webwinkel! Bij toeval ontdekt en meteen bij mijn favorieten gezet! Bestelling was heel rap binnen en zó origineel! Er zat inderdaad ook een leuke attentie bij... 'Ik hou er van'

Caroline beoordeelde op 2016-02-11

Mijn bestelling de volgende dag al binnen en leuk ingepakt met leuke attentie erbij

Sharon Wilcke beoordeelde op 2015-11-16

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen alleen! ik koop bij jullie een schort van €21,95 en er hangt een prijskaartje aan bij ontvangst van € 17,95 Het gaat mij niet om die € 4,00 maar echt netjes is dit niet.

Net email gehad en alles is netjes opgelost! Top gedaan!

Reactie van ZwartWitShop:
Goedemiddag Sharon, Dit blijkt inderdaad een fout te zijn en hebben de prijs inmiddels aangepast. De € 4,00 storten we terug op uw bankrekening. Bedankt voor de melding en onze excuses voor het ongemak.

Gerda beoordeelde op 2015-09-27

Ik ben erg goed geholpen. Een goede en snelle service met een persoonlijke touche! Tevens hele mooie producten.

Jampie beoordeelde op 2015-09-26

Snel geleverd! Goede producten kortom zeer tevreden!!

Sonja beoordeelde op 2015-04-26

Zo leuk deze ZwartWitShop,en zoveel keus,super!

Haytema beoordeelde op 2015-04-25

Super leuke webwinkel, leuke hebbedingen, zocht al tijden om een zwart/wit verjaardag kalender, gevonden via ZwartwitShop. Inmiddels al vele bestellingen gedaan en top service, snel en gemakkelijk.

Xxxxxx beoordeelde op 2015-04-25

Duidelijke en overzichtelijke site!

Veenendaal beoordeelde op 2015-04-25

Prachtige overzichtelijke Shop!

Xxxxxx beoordeelde op 2015-04-25

Geweldig leuke shop en de bestelling is vlot binnen,

2015