Asterstraat 38
4904DH Oosterhout

ReviewSpot 307 9,6

N Kayan beoordeelde op 2018-09-18

Jamal Balaji beoordeelde op 2018-09-18

Hmdl. Snel en correct mijn bestelling gekregen. Kwaliteit is heel goed. Ben zeer tevreden. Ook de communicatie via mail verliep top. Respect!

Johanna Olivieira beoordeelde op 2018-09-18

Ik ben erg tevreden over de snelle levering en de zeer professionele manier van mijn mails beantwoorden.! De olie is zeer smakkelijk en puur! Ga zo door Yousouf, you are one in a kind!

Nevzat Demir beoordeelde op 2018-09-16

Lijnzaadolie besteld deze smaakt heel goed, super snelle levering.

Carolin Vasiewic beoordeelde op 2018-09-16

Ton Colle beoordeelde op 2018-09-16

Sara beoordeelde op 2018-09-16

Ik ben heel erg tevreden 👍

Tommy Pataca-Zandwijken beoordeelde op 2018-09-15

Mijn Familie heeft een bestelling voor mij gedaan.Die kwam helemaal stuk aan en open.Toen ze dit gemeld had werd ze heel vriendelijk te woord gestaan.Er kwam een nieuwe bestelling en die is in goede staat ontvangen.Heel veel dank.
Met vriendelijke groet,Mevr.Pataca

Michelle De jong beoordeelde op 2018-09-15

Echt een super product.

Joke Westrik beoordeelde op 2018-09-15

Snelle levering top enige opmerking flesjes lekken snel

Reactie van Zwartzaadolie.nl:
Hallo Joke, Bedankt voor je beoordeling! De flesjes horen echter niet te lekken. Mocht dit om wat voor geval de reden zijn kan je ons altijd een berichtje sturen zodat we het voor je kunnen oplossen! groetjes, Youssef

Tarek Zidani beoordeelde op 2018-09-15

Bedankt voor super product.

Orhan Parlamis beoordeelde op 2018-09-15

Monique beoordeelde op 2018-09-15

Snelle levering, overzichtelijke site, goed op de hoogte gehouden van verzenden. Handige flesjes. Dikke duim! Kunnen nog veel sites van leren!

JC Maaskant beoordeelde op 2018-09-14

Catherine Sandele beoordeelde op 2018-09-14

Ludo Leys beoordeelde op 2018-09-14

Zeer goede communicatie, prima product, snelle en zorgvuldige verzending.

Hans Timmermans beoordeelde op 2018-09-14

levering duurde langer dan verwacht, na mail contact goede service geboden.

Kerim Unveren beoordeelde op 2018-09-14

Ali Shah beoordeelde op 2018-09-11

Ewold Braker beoordeelde op 2018-09-11

Supersnelle en correcte levering.