Asterstraat 38

ReviewSpot 307 9,6

Mireille van der Kooij beoordeelde op 2018-04-17

tevreden

Lianne Langeveld beoordeelde op 2018-04-13

Heel tevreden. Ik ging er vanuit dat het in glas zat. Dat het in BPA vrij plastic zit vind ik een prima alternatief. Mijn vraag werd snel beantwoord

GJE Jelsma beoordeelde op 2018-04-13

Vlotte levering en de 2 flesjes zwartzaadolie past met gemak door de brievenbus. Intussen heb ik de 2e levering reeds ontvangen. Product zelf ben ook tevreden mee, eerst schudden voor gebruik en na inname ook niet een irritante smaak in mijn keel, tuurlijk proef je het product in je keel maar vind persoonlijk niet storend. Dit product is trouwens een ideale vervanging van je multi-vitamine-tabletten.

Kuburic Damir beoordeelde op 2018-04-10

uistekend

Vanessa De Bont beoordeelde op 2018-04-10

Goed product en volgende de dag netjes verpakt in huis. Goed service!!

Nadia Ahidar beoordeelde op 2018-04-09

Zeer zeer tevreden, super goed verpakt en binnen 2 dagen in huis!!

Bianca Pijlman-Camron beoordeelde op 2018-04-08

Snelle levering en netjes verpakt niks op aan te merken. Zal zeker vaker bestellen.

Nico Bergsma beoordeelde op 2018-04-08

Snelle correcte service

MN van Staveren beoordeelde op 2018-04-07

Uitstekend: Snelle levering!

Matig: Zwartzaad (1kg) zou ik in een betere verpakking wensen dan in een plastic zak.

Inna Van eck beoordeelde op 2018-04-07

Goede kwaliteit- prijs verhouding

Rene Swennen beoordeelde op 2018-04-06

Levering per Post NL bleef achter. Werd correct rechtgezet door supersnel toezenden van 2de pakket.
Er wordt onderzocht wat fout ging bij levering van 1ste pakket door Post NL.

Bep Smeets beoordeelde op 2018-04-06

snelle en gemakkelijke levering met brievenbus formaat

Sam Van rootselaar beoordeelde op 2018-04-03

Goede en snelle levering!

Elly Visker beoordeelde op 2018-04-03

Prima olie, jammer dat het in plastic zit.

Reactie van Zwartzaadolie.nl:
Hallo Elly, bedankt voor je beoordeling! Levering in glas is ook mogelijk! De extra kosten hiervoor bedragen €0,95 per verpakking en €2,95 verzendkosten (vanaf 1 liter gratis verzending bij glas). Stuur ons gerust een berichtje!
De reden waarom we niet standaard in glas versturen is ten eerste om de kosten voor de klant te verlagen en ten tweede omdat onze flesjes speciaal voor ons zijn geproduceerd en BPA-vrij zijn en de olie niet beïnvloed wordt door zonlicht wegens de amberkleur van het flesje.

Mocht je nog vragen hebben Elly hoor ik het graag!

Youssef
zwartzaadolie.nl

sadna ghani beoordeelde op 2018-04-03

Zeer tevreden, snelle levering

Mira Matijasic beoordeelde op 2018-03-31

Heel tevreden. Snelle levering en weinig verzendkosten.

Reggy Jong beoordeelde op 2018-03-27

Ik ben heel tevreden heb vaker besteld en altijd netjes verpakt ontvangen

Monique Peeters beoordeelde op 2018-03-26

Goede bezorging , snel 👌

Dora de Groot beoordeelde op 2018-03-24

Ik ben heel tevreden over het product, de levering verliep ook vlot.

Diny Roos beoordeelde op 2018-03-24

In één woord geweldig!