Asterstraat 38
4904DH Oosterhout

ReviewSpot 308 9,6

Mert Kaygusuz beoordeelde op 2019-03-19

Sirin Lalkens beoordeelde op 2019-03-19

Heel tevreden! Ik heb de producten op vrijdag besteld en op zaterdag is de bestelling bezorgd.

Frank Ostermann beoordeelde op 2019-03-18

Rewien Jankipersadsing beoordeelde op 2019-03-18

Adnan Kuduzovic beoordeelde op 2019-03-18

Mirsad Pazarac beoordeelde op 2019-03-17

Jef Storms beoordeelde op 2019-03-17

Robbert Vloemans beoordeelde op 2019-03-17

Redouan El azzouzi beoordeelde op 2019-03-17

Trusanne Bouwens beoordeelde op 2019-03-16

Heel tevreden, snel bezorgd en netjes verpakt.

Nina Zecevic beoordeelde op 2019-03-16

C Quekelberghe beoordeelde op 2019-03-16

Belangrijk, goede service aardige mensen betreft communicatie, en snelle levering.

Gerard Weber beoordeelde op 2019-03-15

De afhandeling van de bestelling was voortreffelijk. Het enige dat ik me afvraag is of het niet beter zou zijn om het product in glazen flesjes aan te bieden. ik begrijp wel dat dit de kosten van verzending zou verhogen, maar zelf zou ik hier de voorkeur aan geven en bereid zijn om hier de meerprijs voor te betalen. U zou kunnen overwegen om uw klanten te laten kiezen.

Agnes Jonkergouw beoordeelde op 2019-03-15

Bestelling kwam later dan verwacht binnen Maar ik kreeg keurig een antwoord op mijn mail wat mij gerust stelde.
Zwartzaadolie smeert goed uit op de huid. Inwendige en uitwendige werking nog niet te beoordelen i.v.m een te korte periode in gebruik.

Mina Afzaly beoordeelde op 2019-03-15

Marc Janssen-Brokken beoordeelde op 2019-03-15