Asterstraat 38
4904DH Oosterhout

ReviewSpot 308 9,6

J Maas beoordeelde op 2019-05-21

Volgende dag bezorgd, netjes verpakt

Bernard Ansong beoordeelde op 2019-05-21

Just amazing product and Services! I’ve never bought a product ever in my life I’ve trusted this much...thank you thank you thank you!!

wael Bachir beoordeelde op 2019-05-21

Naziha El Boubsi beoordeelde op 2019-05-20

De bezorging was supersnel.
Nu even afwachten of het effect heeft voor hetgeen ik het heb besteld namelijk, heel erg last van haar uitval.

Armine Imagozheva beoordeelde op 2019-05-20

Derya Yavuz beoordeelde op 2019-05-20

Mimoun Belhadi beoordeelde op 2019-05-20

Arun Soebratie beoordeelde op 2019-05-20

Jerrol Mossel beoordeelde op 2019-05-19

Alicia beoordeelde op 2019-05-18

Overzichtelijke website, snel verzonden, volgende dag al netjes verpakt in huis.

nazim hammi beoordeelde op 2019-05-18

Abdelliah Ahkuk beoordeelde op 2019-05-18

Snel geleverd, en product is goed

Isma Ahmad beoordeelde op 2019-05-17

Marij Vriens - de Bruin beoordeelde op 2019-05-17

binnen 2 dagen in huis . uitstekend

Edison Minne beoordeelde op 2019-05-14

Ahmed Sharif beoordeelde op 2019-05-13

heel tevreden

Margrietha Enderink beoordeelde op 2019-05-12

Gelijk de volgende dag in huis.

mohammad sakhi beoordeelde op 2019-05-12

Marvin plak beoordeelde op 2019-05-11