Asterstraat 38
4904DH Oosterhout

ReviewSpot 308 9,6

Z Schunlau beoordeelde op 2019-01-23

Eva Smit beoordeelde op 2019-01-21

Ik heb nu voor de 2de keer een jerrycan van 2,5 l besteld en kom tot de conclusie: de jerrycan weegt meer dan 3 flessen, dus meer plastic! Er gaat bij het vullen van een fles altijd olie verloren omdat de jerrycan superslecht schenkt.
Maar de olie is superlekker!

Reactie van Zwartzaadolie.nl:
Hallo Eva, Bedankt voor je beoordeling!
Goed om te horen dat je de olie lekker vindt. Het kan inderdaad zo zijn dat de 2.5 liter jerrycan zwaarder is dan je zou denken. Dit komt echter door het overvullen van de jerrycan. Er zit dus feitelijk een stuk meer in dan 2.5 liter (waarschijnlijk een paar 100 mm extra) omdat we de olie tot de nok afvullen. Het is dus niet het plastic dat zo zwaar weegt maar de 'extra' afgevulde olie. Verder zou je bij het schenken het beste de jerrycan achterstevoren kunnen houden (dop naar boven gericht). Hierdoor krijg je namelijk geen luchtbellen in de jerrycan waardoor het schenken vloeiend gaat zonder schokken. Hiernaast kan je de olie het beste in een maatbeker schenken en vanuit de maatbeker in een flesje zodat het geen grote kliederboel wordt, maar daar was je waarschijnlijk zelf ook al wel achter gekomen. Nogmaals bedankt voor je bestelling en beoordeling Eva en tot de volgende keer!

Groetjes Youssef

Nasser Yacoubi beoordeelde op 2019-01-20

Goed, zoals altijd!

Nelleke van Nieuwenhuijzen beoordeelde op 2019-01-19

Had het heel snel in huis

L Youssef beoordeelde op 2019-01-19

Heel goed.

Zwarte zaad olie binnen 2 werkdagen bezorgd. Eerlijk product. Goede kwaliteit. Zo hoort deze olie te zijn. Ik kocht het altijd in belgie maar deze vind ik persoonlijk beter. Ik zal het zeker vaker hier bestellen.

K Salam beoordeelde op 2019-01-18

Echt goed olie mag je voor alles gebruiken voor alle pijn

Ana do Rosario beoordeelde op 2019-01-18

Ikram Chouay beoordeelde op 2019-01-18

Yvette Brookman beoordeelde op 2019-01-18

Anita Mol beoordeelde op 2019-01-18

Marieke Bos beoordeelde op 2019-01-18

Michelle Arslan beoordeelde op 2019-01-18

Michael beoordeelde op 2019-01-18

Altijd goede kwaliteit en super snelle verzending !

Ahmed Hajiou beoordeelde op 2019-01-15

Maurice Westenbrugge beoordeelde op 2019-01-14

snel geleverd

Rachida Temsamani beoordeelde op 2019-01-14

Zeer goede kwaliteit. Goede service.
Blij van dit product gevonden te hebben.
Ik maak zeker reclame.

Joop Egging beoordeelde op 2019-01-14