Asterstraat 38

ReviewSpot 308 9,6

Avramidis Georgios beoordeelde op 2019-07-19

Milion Tesfay beoordeelde op 2019-07-19

Fatiha Amri beoordeelde op 2019-07-19

Eigenlijk kan ik pas oordelen als we ons doel bereikt hebben inshallah!😀 Maar het ziet er goed uit. Dus...

karima Elouarraqui beoordeelde op 2019-07-19

Renée Kleyn Molekamp beoordeelde op 2019-07-19

Netjes ontvangen wat er besteld is en ook telefonisch uitstekend behandeld .

Omer Altay beoordeelde op 2019-07-19

Online besteld en volgende dag had ik hem binnen. Echt een aanrader! Een uitstekende service en post was keurig ingepakt en inhoud is puur zuiver! Thanks..!

Lizet beoordeelde op 2019-07-19

Correct verpakt en zeer snelle levering

Hammad Haq beoordeelde op 2019-07-19

AK Koop beoordeelde op 2019-07-18

Alles ging prima.

Sead Kukuruzovic beoordeelde op 2019-07-16

Renate Ensing beoordeelde op 2019-07-16

M.A Hasanzadah beoordeelde op 2019-07-15

Mo Boro beoordeelde op 2019-07-15

Erg goede kwaliteit. Snelle bezorging met cadeau.

Ferhad Muhamad beoordeelde op 2019-07-15

Bea beoordeelde op 2019-07-15

Supersnelle en correcte levering.

L. Verweij beoordeelde op 2019-07-15

er zal behoorlijk wat vertraging in de levering, maar dat lag niet aan zwartzaadolie, maar aan NLpost. Met dank voor het opnieuw verzenden. De tweede poging resulteerde in een snelle levering.

wim scheybeler beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering!

Christie Harinck beoordeelde op 2019-07-14

Ik ben erg tevreden over de goede kwaliteit olie en het werd ook snel geleverd !

Aldert Jansma beoordeelde op 2019-07-13

Bestelling snel geleverd en prima in orde Goed product.!

Regine Donk beoordeelde op 2019-07-13

Prima !