Tulpenlaan 25

Alies Alberts beoordeelde op 2019-05-17

Prima

Desiré Immerzeel beoordeelde op 2019-05-15

Mieke de Jong - Bladt beoordeelde op 2019-05-11

Het duurde iets langer dan verwacht voor ik mijn pakketje kreeg doordat mijn 1e pakketje bij PostNL is verdwenen, maar via WhatsApp heb ik goed contact gehad met de winkel en vandaag (net op tijd) mijn pakketje ontvangen!
De persoonlijke noot er bij maakte veel goed en de kwaliteit van de artikelen is super! Ik ga zeker nog meer bestellen want deze winkel heeft écht leuke en originele cadeau artikelen en naar oplossingen wordt meteen gezicht! Top service!

Vera Spoor beoordeelde op 2019-05-06

Producten besteld en betaald! Nog steeds niets gezien! Graag mijn geld terug en een reactie

Rene Berkum van beoordeelde op 2019-05-04

14 april een bestelling geplaatst en nu op 4 mei nog niets ontvangen.

Voila - Make it Personal beoordeelde op 2019-05-03

Bestelling geplaatst op 9 april en tot op heden (3 mei), nog steeds niks ontvangen. Er wordt niet naar de klant gecommuniceerd dat de bestelling vertraagd is, pas als je zelf gaat informeren komt er mondjes maat informatie. Ik heb koffertjes besteld naar aanleiding van bestellingen van klanten en op deze manier kan ik niet werken. Heel erg jammer.

Adri van der Waal beoordeelde op 2019-05-03

Op 14 april een bestelling geplaatst, die vanwege grote drukte later zou worden geleverd dan oorspronkelijk was gemeld. Kan gebeuren, dus geen probleem. Op 26 april bericht gekregen dat 'de bestelling is verstuurd', levering binnen 1 tot 3 werkdagen.
Op 8 mei gebeld: blijkbaar is een trolley met bestellingen blijven hangen bij PostNL. Dat heeft een flinke vertraging opgeleverd. Het zou handig zijn geweest als ik daarvan op de hoogte was gebracht, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Op 10 mei kwam de zaak weer op gang, en werd ik goed geïnformeerd over de stand van zaken. Op 11 mei heb ik het pakje ontvangen.

Alles bij elkaar ging het wat moeizaam, en was de informatie soms matig. Maar uiteindelijk is het netjes opgelost. En het belangrijkste: de bestelde artikelen zijn van goede kwaliteit, en ze zijn mooi bedrukt. Dus toch positief.

Danielle Bakker beoordeelde op 2019-05-03

3 week geleden een bestelling geplaatst die binnen 1-3 dagen bezorgd zou worden.

Nog niets ontvangen..

Bronwynn Terpstra beoordeelde op 2019-05-03

Product na 3 weken nog niet ontvangen. Geen track en trace code ontvangen, alleen na week bericht dat de bestelling vetraagd was en toen pas in behsndeling werd genomen. Week later melding dat deze verzonden was maar nog niet ontvangen.

Esther Weltevrede beoordeelde op 2019-05-03

Mijn bestelling is vertraagd gearriveerd, door Koningsdag. Gelukkig toch ontvangen en echt een super leuk product! Hele nette en goede klantenservice!

Femke Terwiel beoordeelde op 2019-04-16

Nog niets ontvangen....

Gi Burger beoordeelde op 2019-04-10

Omdat ik “haast” had met mijn bestelling even contact gehad via whatsap. Snelle reactie en top afgehandeld. Lief briefje bij de bestelling maakt het ook erg persoonlijk. Zou er vaker bestellen!

Drea Jeucken beoordeelde op 2019-03-28

Heek tevreden .Ik had het woensdag besteld en vrijdag in huis. Super.

Robert Poortvliet beoordeelde op 2019-03-28

Netjes verpakt en goed bedrukt

Wietze Bakker beoordeelde op 2019-03-27

Heel tevreden. Heb even op de bestelling moeten wachten maar was het meer dan waard!!!

Alie Vd Molen beoordeelde op 2019-03-21

Product voldoet aan de verwachting, binnen de genoemde periode bezorgd.
Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zit.

Jan Willem Verdonk beoordeelde op 2019-02-19

Netjes en optijd ontvangen.

Corine Salomons beoordeelde op 2019-02-01

Snelle service, goed produkt afgeleverd en ook nog eens een persoonlijk, handgeschreven kaartje. Helemaal top!

Vrijwilligers Vlasakker beoordeelde op 2019-02-01

Fijne site om je bestelling te plaatsen. Snelle levering en kwaliteit spullen.

Kim W beoordeelde op 2019-02-01

Mooi artikel . Goede communicatie . Had mijn product ivm verjaardag sneller nodig en dat werd geregeld . Tevreden!