Tulpenlaan 25
1731WD Winkel

8,9

Corine Salomons beoordeelde op 2019-02-01

Snelle service, goed produkt afgeleverd en ook nog eens een persoonlijk, handgeschreven kaartje. Helemaal top!

Vrijwilligers Vlasakker beoordeelde op 2019-02-01

Fijne site om je bestelling te plaatsen. Snelle levering en kwaliteit spullen.

Kim W beoordeelde op 2019-02-01

Mooi artikel . Goede communicatie . Had mijn product ivm verjaardag sneller nodig en dat werd geregeld . Tevreden!

Tanja Both beoordeelde op 2019-01-24

Echt een super service! Kwam een dag voor de verjaardag van mijn vriend tot de ontdekking (eindelijk) zwanger te zijn. BeYOUNique heeft mijn bestelling super snel opgepakt, zodat ik mijn vriend op zijn verjaardag het rompertje kon geven met de mededeling dat hij papa wordt. Echt top team!!

Jeanette beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden! Maandagavond besteld met het verzoek om dinsdag te verzenden ivm een verjaardag. Werd ik dinsdag gebeld dat het geen probleem was, alleen of ik een volgende keer verzoeken wil mailen. Top service! Woensdag lag de bestelling op de mat! Super bedankt!

Berdien beoordeelde op 2019-01-17

Fijn dat de bestelling snel verzonden kon worden. Was zelf erg laat met bestellen. Zo kon ik een mooi cadeau geven tijdens het 25 jarig huwelijk van vrienden! Top!

Thibaut Buckens beoordeelde op 2018-12-29

Bedankt voor het nakijken waar mijn bestelling bleef.

Mark Giots beoordeelde op 2018-12-27

Heb onze bestelling nog steeds niet ontvangen.

Rosita De Maere beoordeelde op 2018-12-26

Ik heb mijn pakje nog steeds niet ontvangen en zou dit graag nog deze week hebben want anders zijn de feestdagen gepasseerd. Mvg. Rosita

Sofie Alexandridis beoordeelde op 2018-12-26

Ondertussen 10 dagen geleden een bestelling gedaan. Wou het pakketje hebben voor de feestdagen. En nog steeds niet aangekomen.

Angela Langers beoordeelde op 2018-12-24

Super service, fijn dat communicatie via app kon! Snelle reactie en komt afspraken na. Aanrader!

M G beoordeelde op 2018-12-21

Snelle levering en goede service

Diana Kuiper beoordeelde op 2018-12-19

Goede en snelle levering

Arie van Gerwen beoordeelde op 2018-12-19

Prima geregeld... persoonlijk briefje erbij...

Evy beoordeelde op 2018-12-19

Supervlotte levering

Anja De Preter beoordeelde op 2018-12-18

Topservice !

Kelly Houben beoordeelde op 2018-12-17

Een kookshort met tekst besteld, ziet er super uit en mooie kwaliteit. De levering ook prima heeft niet lang geduurd.

Henk Slotboom beoordeelde op 2018-12-14

snel en goed geleverd!

Celine Braem beoordeelde op 2018-12-12

Ik had een product besteld maar dat kwam maar niet aan. Dan contact opgenomen met de klantenservice en ik werd meteen goed geholpen. Het product werd opnieuw verstuurd, kostenloos.
Communicatie zeer vlot en heel correct. Prima!

Kor Jurjens beoordeelde op 2018-12-07

Besteld betaald en snel in huis