Tulpenlaan 25

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Henk Slotboom beoordeelde op 2018-12-14

snel en goed geleverd!

Kor Jurjens beoordeelde op 2018-12-07

Besteld betaald en snel in huis

Js beoordeelde op 2018-12-07

Goed op tijd geleverd

Geesje Van der bent beoordeelde op 2018-12-06

Ben heel tevreden.ik wens jullie heel veel suc 6 gr g vd bent...

Monique Schmitz beoordeelde op 2018-12-06

Goed

Rob v Zwol beoordeelde op 2018-12-04

Swaerter snel en netjes geleverd.
Echter de maten verschillen per merk en model dus hij was wat kort.
Zelf een shirt aangeleverd en Marjolein vond het naar dat hij te kort was dus heeft ze het nieuwe shirt bedrukt voor heel weinig geld
Mocht hem ook nog gratis naar haar toe sturen
Top dame.

Harry de Jong beoordeelde op 2018-12-04

Het bestelde ( een sweater met opdruk ) is supersnel geleverd en van goede kwaliteit.
Ik ben zeer tevreden.

Veronique Simons beoordeelde op 2018-11-26

Snelle en persoonlijke levering, bedankt!

Sandra Mroseck beoordeelde op 2018-11-26

Moest wel een paar dagen op de bestelling wachten, maar kreeg vervolgens wel een heel persoonlijk pakketje met een handgeschreven kaartje en korting bij een volgende bestelling.

Petra beoordeelde op 2018-11-25

Heel vlot!

Puck beoordeelde op 2018-11-10

Top.

Jessica beoordeelde op 2018-11-09

Voor vriendinnen en mijzelf armbanden besteld met eigen tekst.
Fantastsich uitgewerkt naar wens. Absolute aanrader. Prachtig cadeau voor onze vriendengroep.
beYOUnique bedankt voor het meewerken en denken.
Zeker een aanrader.

Diana beoordeelde op 2018-11-09

Heel blij met de cadeaus voor 5-12.
Kom zeker nog terug voor de kerst. Thanks voor de leuke verpakking & de handgeschreven kaart.

Leny beoordeelde op 2018-10-16

Geweldig geholpen , met zelf een vriendelijk kaartje bij de aflevering ! top!

Audrey beoordeelde op 2018-10-15

Goed geholpen, goede prijs-kwaliteit verhouding, track & trace. Absolute aanrader! Tweede bestelling komt eraan.

Diana beoordeelde op 2018-10-02

Super geholpen met onze specifieke wensen voor de shirts en armbanden.
Bedankt Marjolein.

Astrid beoordeelde op 2018-10-01

I.p.v. kiezen voor de grote op de markt kozen wij voor beYOUnique om onze bedrijfskleding te laten drukken.
We konden zelfs ons eigen textiel brengen.
We zijn prima geholpen. Duurde iets langer, dat was vooraf aangegeven. Wij waren gewend aan de grote spelers op de markt. Nu lokaal en de kleine ondernemer.
Marjolein bedankt voor de top service.

Astrid beoordeelde op 2018-10-01

Wij hebben bij beYOUnique een kinderkoffertje met romper besteld, op basis van het geboortekaartje. Wat wij erg fijn vonden is dat we een aantal voorbeelden kregen en daarna via foto's de voortgang konden volgen. Bedankt voor de topservice! Zeker tot ziens