Havenstraat 26
8304AH emmeloord

Roel Venema beoordeelde op 2019-06-17

Goede voorlichting/informatie.
Klantvriendelijke instelling. Geduldig optreden, geen snelle verkoop.

Luc Moyson beoordeelde op 2019-06-17

Snelle en correcte service

Martin beoordeelde op 2019-06-12

snelle service en goed rpijs

B. de Haan beoordeelde op 2019-06-08

goede prijs/ kwaliteit verhouding
doet wat hij belooft.
deze Cruz computers heeft er een klant bij!!
Ik beveel dit bedrijf gerust aan bij vrienden en familie.

leo Messemaker beoordeelde op 2019-05-27

Gewoon goed

karien zijp beoordeelde op 2019-03-19

Vriendelijk en deskundig

tot uw dienst!!!!

Jan de Boer beoordeelde op 2019-03-11

Snelle service en komt aan huis voor de problemen.

Rene den Boer beoordeelde op 2019-03-11

goede prijs en kwaliteits

G.Postma beoordeelde op 2019-03-02

Goed

Ribbers beoordeelde op 2019-02-21

Heel goede service! Computer binnen 24 uur geleverd en zonder problemen. Dit tegen een acceptabele prijs. Ik zou willen dat alle computerbedrijven deze service zouden verlenen. Ik ben echt razend blij!

Reactie van cruz computer service:
Bedankt voor uw vertrouwen in CRUZ Computer service, we hopen u snel weer terug te zien. En tot uw dienst!

Victor Klein beoordeelde op 2019-02-21

Cruz computers is betrouwbaar in service en advies.
Ze denken mee en of zoeken naar de juiste oplossing.
Mocht er iets niet goed gaan dan ook wordt er service vereleend.
Cruz computers is een echte winkel zoals een winkel moet zijn.

S.Bakker beoordeelde op 2019-02-21

Geen wachttijd, je word direct geholpen.

Reactie van cruz computer service:
Tot uw dienst en bedankt voor uw vertrouwen in CRUZ Computer service, we hopen u snel weer terug te zien.

r westra beoordeelde op 2019-02-17

binnen 2 dagen

Adrie Omtzigt beoordeelde op 2018-10-27

Onze oude laptop had het begeven maar de data kon nog worden gered. Deskundig advies en een duidelijke prijs opgave vooraf. Inmiddels een nieuwe laptop gekocht bij Cruz Computer Service en wij zijn hier zeer content mee.

Christian beoordeelde op 2018-06-21

Ik heb hier mijn PC laten nakijken en mijn GPU geüpgraded. Alles werkt naar behoren en de GPU is zorgvuldig geïnstalleerd. Prijs / kwaliteit is prima! Ook goede service.

Martin Tank sr. beoordeelde op 2018-05-01

Duidelijke uitleg en goede prijsstelling voor een razendsnelle desktop pc die ik nodig had voor Adobe software. Ook de begeleiding is uitstekend en Oswaldo is altijd te bereiken voor specialistische vragen. Van harte aanbevolen.

Anja beoordeelde op 2017-11-21

Super geholpen!! was de eerste keer dat ik hier kwam, voor nieuwe accu in mijn laptop, alle tijd werd genomen en er werd net zolang doorgegaan totdat alles goed werkte. Ook zeer schappelijke prijs, echte aanrader!!

Harry beoordeelde op 2017-10-03

Was mijn eerste ervaring met het bedrijf van de heer Cruz. In een woord geweldig. Mijn pc functioneerde niet goed. De oorzaak hiervan was een defecte videokaart. Onmiddellijk werd een nieuwe geplaatst en alles functioneert weer prima. Daarnaast voor een zeer concurrende prijs een monitor aangeschaft. Heel klantvriendelijke benadering. Top.

P. D. van der Mei beoordeelde op 2017-09-05

De laptop die ik bij de heer Cruz heb gekocht bevalt me uitstekend. De heer Cruz verleent uitstekende service en neemt alle tijd om vragen te beantwoorden. Als klant heb ik ervaren dat ik steeds correct en vriendelijk werd behandeld. Ik zou een ieder die een computer of laptop wil aanschaffen dit adres aanbevelen

Mariam de Jong beoordeelde op 2017-09-04

Prima kwalitatieve en klantvriendelijke service, ook qua prijsverhouding zit het helemaal snor! Ik beveel dan ook Cruz Computers aan bij mij mensen die ik ken en problemen met hun computer hebben. ik ben dus heel erg tevreden.