Havenstraat 26
8304AH emmeloord

Adrie Omtzigt beoordeelde op 2018-10-27

Onze oude laptop had het begeven maar de data kon nog worden gered. Deskundig advies en een duidelijke prijs opgave vooraf. Inmiddels een nieuwe laptop gekocht bij Cruz Computer Service en wij zijn hier zeer content mee.

Christian beoordeelde op 2018-06-21

Ik heb hier mijn PC laten nakijken en mijn GPU geüpgraded. Alles werkt naar behoren en de GPU is zorgvuldig geïnstalleerd. Prijs / kwaliteit is prima! Ook goede service.

Martin Tank sr. beoordeelde op 2018-05-01

Duidelijke uitleg en goede prijsstelling voor een razendsnelle desktop pc die ik nodig had voor Adobe software. Ook de begeleiding is uitstekend en Oswaldo is altijd te bereiken voor specialistische vragen. Van harte aanbevolen.

Anja beoordeelde op 2017-11-21

Super geholpen!! was de eerste keer dat ik hier kwam, voor nieuwe accu in mijn laptop, alle tijd werd genomen en er werd net zolang doorgegaan totdat alles goed werkte. Ook zeer schappelijke prijs, echte aanrader!!

Harry beoordeelde op 2017-10-03

Was mijn eerste ervaring met het bedrijf van de heer Cruz. In een woord geweldig. Mijn pc functioneerde niet goed. De oorzaak hiervan was een defecte videokaart. Onmiddellijk werd een nieuwe geplaatst en alles functioneert weer prima. Daarnaast voor een zeer concurrende prijs een monitor aangeschaft. Heel klantvriendelijke benadering. Top.

P. D. van der Mei beoordeelde op 2017-09-05

De laptop die ik bij de heer Cruz heb gekocht bevalt me uitstekend. De heer Cruz verleent uitstekende service en neemt alle tijd om vragen te beantwoorden. Als klant heb ik ervaren dat ik steeds correct en vriendelijk werd behandeld. Ik zou een ieder die een computer of laptop wil aanschaffen dit adres aanbevelen

Mariam de Jong beoordeelde op 2017-09-04

Prima kwalitatieve en klantvriendelijke service, ook qua prijsverhouding zit het helemaal snor! Ik beveel dan ook Cruz Computers aan bij mij mensen die ik ken en problemen met hun computer hebben. ik ben dus heel erg tevreden.

Nadine Oppenhuis beoordeelde op 2017-09-03

Bij de keuze van mijn laptop en later ook een computer voor mijn broertje en mij zijn wij geweldig geholpen! Ook als we problemen met de computers hebben wordt het snel opgelost. Ook zijn de kosten niet hoog en dat met super service!

Jennifer beoordeelde op 2017-07-09

Na een crash van mijn externe harde schijf heeft Oswaldo maar liefst 98% (!) van mijn data weten terug te halen! Zeer snelle en vriendelijke service, en goed advies gekregen mbt backup.

Morrison beoordeelde op 2017-06-29

Ik ben zeer tevreden met de service van dit bedrijf.
Ik heb een videokaart in mijn computer laten zetten en de computer laten uitbreiden naar 8GB RAM, dit was vlot gedaan. Ook had ik linux op mijn PC en daar wou ik graag windows 10 op, omdat ik al een licentie had voor windows was de prijs goedkoper en werd alles geinstalleerd. Nu heb ik een uitstekend functionerende computer en is alles naar wens.

carin beoordeelde op 2017-06-17

super goede service.. levering snel ik ben er blij mee

Monique van der Maden beoordeelde op 2017-06-11

Altijd super service! !
Al jaren klant , diverse pc's en laptops bij Oswaldo gekocht en nooit geen problemen gehad!

Ben beoordeelde op 2017-05-29

Het probleem waarvoor ik kwam was snel opgelost, prima.

Sigrid beoordeelde op 2017-05-04

Uitstekende service bij Cruzcomputers! Geven eerlijk advies en super snel lag alles weer klaar. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je product.

Jos Smeets beoordeelde op 2017-05-04

Heb mijn oude computer met problemen laten testen, op basis van een deugdelijk advies deze ingeruild en nieuwe gekocht. Deze is perfect geïnstalleerd, en functioneert voortreffelijk. De gehele begeleiding was professioneel en klant vriendelijk. Ga zo door

Ruby beoordeelde op 2017-04-04

Al mijn apparatuur lopen als een zonnetje dankzij het goed onderhoud.
Ook de nieuwste aanschaf een gamelaptop is een sucses.
Zijn al jaren klant ik ga beslist nergens anders heen.
Dankjewel cruz computers

Dave oppenhuis beoordeelde op 2017-03-20

De service van cruz computer is heel goed als je wat hebt staat ie altijd voor je klaar en heb je een vraag of je wil iets weten krijg je altijd goede uitleg ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

M .DOEVEN beoordeelde op 2017-03-19

Fijne service van oswaldo weet waar over hij praat goeie kennis en service

W. Mulder beoordeelde op 2017-03-09

Cruz computer service is voor mij een uitkomst. Snelle service gaat gepaard met een grote kennis over de materie. Ik heb al een aantal computers bij hem gekocht en ik heb er nog geen moment spijt van. Hij reageert prompt op een telefonische hulpvraag en is zeer genegen er extra tijd in te steken om de klant te helpen. Als je een nieuwe computer bij hem bestelt, gaat hij eerst met je na, wat je behoeften zijn en past dan de offerte naar aanleiding daarvan aan. Zo komt je nooit met verkeerde materialen thuis. Zijn technische kennis is zoals het moet zijn: gedegen en betrouwbaar. Ik kan hem dan ook bij iedereen aanbevelen!!

Leopold Kuipers beoordeelde op 2017-03-08

Goede voorlichting. Levering volgens afspraak. Alles dik in orde. Ik heb een laptop gekocht met ssd. Dit is een zeer plezierig apparaat om mee te werken. De dienstverlening van Cruz computers schrijf je met hoofdletters "DE SERVICE IS TOP".