Havenstraat 26

karien zijp beoordeelde op 2019-03-19

Vriendelijk en deskundig

tot uw dienst!!!!

Jan de Boer beoordeelde op 2019-03-11

Snelle service en komt aan huis voor de problemen.

Rene den Boer beoordeelde op 2019-03-11

goede prijs en kwaliteits

G.Postma beoordeelde op 2019-03-02

Goed

Ribbers beoordeelde op 2019-02-21

Heel goede service! Computer binnen 24 uur geleverd en zonder problemen. Dit tegen een acceptabele prijs. Ik zou willen dat alle computerbedrijven deze service zouden verlenen. Ik ben echt razend blij!

Reactie van cruz computer service:
Bedankt voor uw vertrouwen in CRUZ Computer service, we hopen u snel weer terug te zien. En tot uw dienst!

Victor Klein beoordeelde op 2019-02-21

Cruz computers is betrouwbaar in service en advies.
Ze denken mee en of zoeken naar de juiste oplossing.
Mocht er iets niet goed gaan dan ook wordt er service vereleend.
Cruz computers is een echte winkel zoals een winkel moet zijn.

S.Bakker beoordeelde op 2019-02-21

Geen wachttijd, je word direct geholpen.

Reactie van cruz computer service:
Tot uw dienst en bedankt voor uw vertrouwen in CRUZ Computer service, we hopen u snel weer terug te zien.

r westra beoordeelde op 2019-02-17

binnen 2 dagen

Adrie Omtzigt beoordeelde op 2018-10-27

Onze oude laptop had het begeven maar de data kon nog worden gered. Deskundig advies en een duidelijke prijs opgave vooraf. Inmiddels een nieuwe laptop gekocht bij Cruz Computer Service en wij zijn hier zeer content mee.

Christian beoordeelde op 2018-06-21

Ik heb hier mijn PC laten nakijken en mijn GPU geüpgraded. Alles werkt naar behoren en de GPU is zorgvuldig geïnstalleerd. Prijs / kwaliteit is prima! Ook goede service.

Martin Tank sr. beoordeelde op 2018-05-01

Duidelijke uitleg en goede prijsstelling voor een razendsnelle desktop pc die ik nodig had voor Adobe software. Ook de begeleiding is uitstekend en Oswaldo is altijd te bereiken voor specialistische vragen. Van harte aanbevolen.

Anja beoordeelde op 2017-11-21

Super geholpen!! was de eerste keer dat ik hier kwam, voor nieuwe accu in mijn laptop, alle tijd werd genomen en er werd net zolang doorgegaan totdat alles goed werkte. Ook zeer schappelijke prijs, echte aanrader!!

Harry beoordeelde op 2017-10-03

Was mijn eerste ervaring met het bedrijf van de heer Cruz. In een woord geweldig. Mijn pc functioneerde niet goed. De oorzaak hiervan was een defecte videokaart. Onmiddellijk werd een nieuwe geplaatst en alles functioneert weer prima. Daarnaast voor een zeer concurrende prijs een monitor aangeschaft. Heel klantvriendelijke benadering. Top.

P. D. van der Mei beoordeelde op 2017-09-05

De laptop die ik bij de heer Cruz heb gekocht bevalt me uitstekend. De heer Cruz verleent uitstekende service en neemt alle tijd om vragen te beantwoorden. Als klant heb ik ervaren dat ik steeds correct en vriendelijk werd behandeld. Ik zou een ieder die een computer of laptop wil aanschaffen dit adres aanbevelen

Mariam de Jong beoordeelde op 2017-09-04

Prima kwalitatieve en klantvriendelijke service, ook qua prijsverhouding zit het helemaal snor! Ik beveel dan ook Cruz Computers aan bij mij mensen die ik ken en problemen met hun computer hebben. ik ben dus heel erg tevreden.

Nadine Oppenhuis beoordeelde op 2017-09-03

Bij de keuze van mijn laptop en later ook een computer voor mijn broertje en mij zijn wij geweldig geholpen! Ook als we problemen met de computers hebben wordt het snel opgelost. Ook zijn de kosten niet hoog en dat met super service!

Jennifer beoordeelde op 2017-07-09

Na een crash van mijn externe harde schijf heeft Oswaldo maar liefst 98% (!) van mijn data weten terug te halen! Zeer snelle en vriendelijke service, en goed advies gekregen mbt backup.

Morrison beoordeelde op 2017-06-29

Ik ben zeer tevreden met de service van dit bedrijf.
Ik heb een videokaart in mijn computer laten zetten en de computer laten uitbreiden naar 8GB RAM, dit was vlot gedaan. Ook had ik linux op mijn PC en daar wou ik graag windows 10 op, omdat ik al een licentie had voor windows was de prijs goedkoper en werd alles geinstalleerd. Nu heb ik een uitstekend functionerende computer en is alles naar wens.

carin beoordeelde op 2017-06-17

super goede service.. levering snel ik ben er blij mee

Monique van der Maden beoordeelde op 2017-06-11

Altijd super service! !
Al jaren klant , diverse pc's en laptops bij Oswaldo gekocht en nooit geen problemen gehad!