aluminiumstraat 16c
3067GS rotterdam
0614942027

ReviewSpot 58 9,5

H.Bastings beoordeelde op 2019-04-24

Correcte levering alles naar wens.

Hans beoordeelde op 2019-04-14

Robot pompschakelaar besteld en de volgende ochtend vroeg al thuis bezorgd. Heel snel. Aansluiten van pompschakelaar betekent 1. stekker van pomp uit het stopcontact en in de contra stekker van de pompschakelaar. 2. de temperatuur voeler tegen inkomende cv warmte buis binden, 3 stekker pompschakelaar in stopcontact en klaar. Erg makkelijk en meteen werken. Ik denk dat ik de kosten van de pompschakelaar al in 1 jaar heb terugverdiend. Daarna alleen maar besparen.

Adam van der linden beoordeelde op 2019-04-11

probleemloos en snel

Smits beoordeelde op 2019-04-05

Snelle bezorging.
Vervolgens hadden we een aantal knoppen die niet verbonden. Belletje en konden meteen omruilen, geen probleem. Vervolgens werkt alles prima.

Maarten Nieuweboer beoordeelde op 2019-04-01

Prima levering, snel en voordeling

M.J. Rijlaarsdam beoordeelde op 2019-03-22

PAS OP! Ik heb een circulatiepomp besteld en betaald en er wordt niet geleverd en ook niet gereageerd op mails van mij! Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en wordt verwezen naar hun emailadres. KIJK UIT!

Reactie van cv-sanitairkorting:
Goedemorgen,

Wij begrijpen uw negatieve beoordeling niet. U heeft op een woensdagmiddag de order betaald. Een orderbevestiging is gestuurd per mail en wij hanteren een leveringstermijn tot 3 werkdagen mits op voorraad. U heeft eerst een order geplaatst, waarvan deze niet goed is afgerond en heeft u vervolgens nog een order geplaatst, die wel is afgerond. U moet ons wel de kans geven om het te kunnen leveren en niet dat als wij niet direct kunnen reageren ons negatief beoordelen wat onnodig is. Uw order is verwerkt, verzonden en wordt door de DPD geleverd.

Martijn Luijten beoordeelde op 2019-03-04

Alles naar wens.

Bob Jooren beoordeelde op 2019-02-14

We hebben verschillende Honeywell Evohome producten besteld, welke snel werden geleverd. Er bleek na bestellen wat verschil in prijs tussen de verschillende pakketsamenstellingen, maar na contact hierover werd het verschil in kosten direct geretourneerd op onze bankrekening. De producten werken ook nog eens perfect.

Voor een zeer aantrekkelijke prijs een perfecte service ontvangen!

thijs beoordeelde op 2019-02-13

Zeer voordelig en de spullen snel en netjes in huis.

Rob Kappé beoordeelde op 2019-02-12

Binnen 1 dag in huis. Goede prijsstelling.

Ron Kortland beoordeelde op 2019-02-04

Binnen 2 dagen in huis. werd goed via de mail op de hoogte gehouden van de status.

Kees beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering. Goede prijs.
Bestelling is niet te volgen. Bij login alleen klantgegevens. Dat kan duidelijker.

Van den Bosch beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering voor een zeer scherpe prijs!

R.W. de Bruijn beoordeelde op 2019-01-19

Top, snelle levering, goed verpakt.

J. Hidding beoordeelde op 2019-01-14

Zeer snelle levering en laten we eerlijk zijn, de prijzen.
Gewoon helemaal top en uiteindelijke de goedkoopste.
Top,Top,Top.
Het eerstvolgende wat ik nodig heb voor mijn CV wordt zeker hier besteld.

Conrad Malkiewicz beoordeelde op 2019-01-05

Heel tevreden. Snel geleverd.

Pavesi beoordeelde op 2018-12-19

Geleverd zoals belooft, goede prijs en een fijne service.

Henk beoordeelde op 2018-12-06

Deskundige CV artikelen internet site met een zeer betrouwbare en snelle levering!!!

Tim ten Velden beoordeelde op 2018-12-03

Top levering

jaap orgers beoordeelde op 2018-12-02

Duidelijke omschrijving van producten, snelle levering, goed op de hoogte gehouden.