aluminiumstraat 16c
3067GS rotterdam
0614942027

ReviewSpot 58 9,5

J.C.T. Vogels beoordeelde op 2019-08-12

Duidelijke site, makkelijk bestellen en snelle levering.

Henk Sterk beoordeelde op 2019-08-01

Bestelprocedure prima, jammer dat er geen track en trace gegevens werden doorgemaild. Dus je wist niet wanneer het bestelde zou worden afgeleverd.

Frank Claes beoordeelde op 2019-07-22

Snelle service

S.M.; Helmond beoordeelde op 2019-07-15

Produkt werd na 4 (werk)dagen verstuurd, maar werd daarover gebeld en gemaild. Prijs erg scherp, ik had het niet per ce de volgende dag nodig en kreeg het netjes bezorgd.

Harry Kramer beoordeelde op 2019-07-15

De levering is qua tijd en compleetheid zoals mag worden verwacht.

annie krekels beoordeelde op 2019-07-15

3 weken terug een bestelling gedaan, en betaald, en nog niet binnen. Geen tegenbericht, helemaal niks!!!!!!

Reactie van cv-sanitairkorting:
Goede avond,

Wij begrijpen deze negatieve beoordeling totaal niet. Op 5-7-2019 om 18:37 stuurde u uur, dus na sluitingstijd, ons een bericht dat de kraan op een ophaalpunt klaar ligt omdat u niet thuis was maar niet wist waar. U had waarschijnlijk een briefje van DPD gekregen zonder duidelijke uitleg van de locatie.

Wij hebben u ook de volgende werkdag gelijk terug gemaild op 6-7-2019 14:04 uur bij welk afhaalpunt van de DPD het klaar ligt volgens de track and trace gegevens. Vervolgens hebben wij niets meer van u vernomen en krijgen wij wel een negatief bericht. Als u ons niets meer laat weten gaan wij er ook vanuit dat het gelukt is.

U doet nu voorkomen dat wij ten eerste geen kraan geleverd hebben wat wel zo is, tevens dat wij niet reageren, wat we wel gelijk hebben gedaan. Wij hebben van u verder niets meer gehoord.

Graag vernemen wij of u al bij het DPD pakketpunt bent geweest. Dit kunt u doen per e-mail naar info@cv-sanitairkorting.nl

Robert beoordeelde op 2019-06-27

Snelle en correcte levering tegen een scherpe prijs.
-Een onderdeel van de bestelling was door DPD niet afgeleverd.
-Prettig email contact met CV-sanitairkorting.
-Binnen 2 uur stond de DPD weer voor de deur met restant levering. Leek wel Overtoom :-).

Bij een nieuwe bestelling ontving ik link om de bestelling te volgen. Dit is een prettige verbetering van het bestelproces. Ga zo door Mylene en ........ er gaat zeker een ster naar je genoemd worden.

Wesley beoordeelde op 2019-06-23

Er wordt geen enkel bericht gestuurd over wanneer de zending verstuurd wordt.
4 dagen na de betaling kwam plots DPD aan de deur.
Prijzen zijn strak.

Laura beoordeelde op 2019-06-12

Zeer snelle correcte afhandeling en levering.
Ook prettig en snel contact via de email.

Ton de Koning beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden. Opbouwende kritiek: Bericht "verzonden" komt een dag nadat daadwerkelijk is verzonden. DPD belt niet aan voor levering en een handtekening, maar deponeert product gewoon in de brievenbus

M.B. beoordeelde op 2019-05-13

Levering zoals op de website vermeld. In overleg op de juiste dag geleverd. Produkt qua prijs het voordeligst.

H.Bastings beoordeelde op 2019-04-24

Correcte levering alles naar wens.

Hans beoordeelde op 2019-04-14

Robot pompschakelaar besteld en de volgende ochtend vroeg al thuis bezorgd. Heel snel. Aansluiten van pompschakelaar betekent 1. stekker van pomp uit het stopcontact en in de contra stekker van de pompschakelaar. 2. de temperatuur voeler tegen inkomende cv warmte buis binden, 3 stekker pompschakelaar in stopcontact en klaar. Erg makkelijk en meteen werken. Ik denk dat ik de kosten van de pompschakelaar al in 1 jaar heb terugverdiend. Daarna alleen maar besparen.

Adam van der linden beoordeelde op 2019-04-11

probleemloos en snel

Smits beoordeelde op 2019-04-05

Snelle bezorging.
Vervolgens hadden we een aantal knoppen die niet verbonden. Belletje en konden meteen omruilen, geen probleem. Vervolgens werkt alles prima.

Maarten Nieuweboer beoordeelde op 2019-04-01

Prima levering, snel en voordeling

M.J. Rijlaarsdam beoordeelde op 2019-03-22

PAS OP! Ik heb een circulatiepomp besteld en betaald en er wordt niet geleverd en ook niet gereageerd op mails van mij! Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en wordt verwezen naar hun emailadres. KIJK UIT!

Reactie van cv-sanitairkorting:
Goedemorgen,

Wij begrijpen uw negatieve beoordeling niet. U heeft op een woensdagmiddag de order betaald. Een orderbevestiging is gestuurd per mail en wij hanteren een leveringstermijn tot 3 werkdagen mits op voorraad. U heeft eerst een order geplaatst, waarvan deze niet goed is afgerond en heeft u vervolgens nog een order geplaatst, die wel is afgerond. U moet ons wel de kans geven om het te kunnen leveren en niet dat als wij niet direct kunnen reageren ons negatief beoordelen wat onnodig is. Uw order is verwerkt, verzonden en wordt door de DPD geleverd.

Martijn Luijten beoordeelde op 2019-03-04

Alles naar wens.

Bob Jooren beoordeelde op 2019-02-14

We hebben verschillende Honeywell Evohome producten besteld, welke snel werden geleverd. Er bleek na bestellen wat verschil in prijs tussen de verschillende pakketsamenstellingen, maar na contact hierover werd het verschil in kosten direct geretourneerd op onze bankrekening. De producten werken ook nog eens perfect.

Voor een zeer aantrekkelijke prijs een perfecte service ontvangen!

thijs beoordeelde op 2019-02-13

Zeer voordelig en de spullen snel en netjes in huis.