kaarderstraat 5

waarom

Noortje beoordeelde op 2017-07-02

Uitstekende service!

C. Verveer beoordeelde op 2017-05-12

De dashcam is op tijd geleverd en bleek niet helemaal in orde.
Er werd snel gereageerd op mijn klacht en men gaf een mogelijke oplossing.
De oplossing bleek niet te werken en men heeft daarop een nieuw exemplaar opgestuurd welke goed werkt.
Er zijn geen extra kosten in rekening gebracht en alles was in een paar dagen geregeld. Wat mij betreft helemaal top!

Charles klijn. beoordeelde op 2017-04-08

Tevreden over de snelle levering. Alleen de batterij raakt maar niet opgeladen. 2 dagen aan het opladen geweest en nog niks. Verder ook geen nederlandse handleiding. Het is echt zoeken hoe de GS 9000 werkt. Als ik de dashcam in de auto aansluit met de bijgeleverde kabel dan laadt hij wel goed op. Alleen de batterij is binnen 2 minuten leeg als Je hem weer afkoppeld. Al met al is deze dashcam geen succes.

Alex Vierhout beoordeelde op 2017-01-19

Wasrdeloze kwaliteit en klantenservice

Sander van Saxen beoordeelde op 2017-01-19

Zeer slechte ervaring gehad met Dashcams4U. Het product lag los in de doos en was aantoonbaar gebruikt. De folie op het display was zo duidelijk beschadigd dat het waarschijnlijk een demonstatiemodel geweest is. De kwaliteit van het model viel ook erg tegen en bij nader onderzoek bleek ook dat het om een camera gaat die in China slechts 10 euro kost inclusief verzenden en door Dashcams4U voor het viervoudige verkocht wordt. Op mijn klacht over de gebruikte staat kwamen vooral smoesjes maar geen antwoorden over de beschadigde folie. Op de laatste mail is helemaal geen reactie meer gekomen. Ik snap niet dat er nog bedrijven zijn die zo met hun klanten omgaan en ik raad iedereen af om hier iets te kopen. De camera teruggestuurd maar de retour kosten ben ik gewoon kwijt.

Rick beoordeelde op 2016-12-13

Dashcam besteld waar bij stond "Vandaag vóór 16.00 uur besteld, morgen in huis" maar dat word niet gehaald...dus mocht u uw spullen snel willen hebben, is dit niet de goede plaats...tevens je ook geen enkele reactie op een mail....bij de reviews staat vaak dat Post.nl de boosdoener is......WORD VERVOLGD....

Jos van der Zee beoordeelde op 2016-12-12

heel tevreden, goed service.

Mariska Beukelman beoordeelde op 2016-12-06

Super snelle levering!! Mooi product!!!

Paul Maruanaja beoordeelde op 2016-11-29

Ik heb donderdag voor de middag bestelt en vrijdag ochtend al ontvangen... Top... Alleen heb ik helaas géén handleiding bij mij daschcam GS9000 erbij geleverd... Misschien is het mogelijk om de handleiding alsnog naar mijn e-mailadres door te sturen...

Otto Cats beoordeelde op 2016-11-26

Foutje bij post.nl. na telf. Direct gereageerd en geleverd!

Joshua Trommelen beoordeelde op 2016-11-22

Zeer tevreden, bestellen en binnen paar dagen in huis!

Heinz van Megen beoordeelde op 2016-11-20

Snelle levering. Perfecte verpakking en goede service.

Robert Petrovic beoordeelde op 2016-11-19

Prima Dashcam, gebruiksvriendelijk en lekker klein met een zeer scherp beeld.

Richart Houben beoordeelde op 2016-11-08

Dashcam ontvangen met kapot display! Deze vandaag retour gezonden 8-11-2016

Vahit Atabay beoordeelde op 2016-10-31

Snelle levering. en een gied camera

H. Cornelissen beoordeelde op 2016-10-30

Ik heb woensdag besteld post.nl zou het donderdag bezorgen,maar hetkwam niet heb ik gebeld met de webwinkel en hebben ze alles nagekeken ,ja zeiden ze hij is bij post.nl afgeleverd ik zal hem mee volgen en dan zien we wel wanneeer hij komt.
Vrijdag hadden we het in huis.ze hebben echt goed hun best gedaan.

Jennifer Snijder beoordeelde op 2016-10-25

Gewoon super!

Dennis Telkamp beoordeelde op 2016-10-24

Na 2 dagen viel het beeldscherm er al af

Ariejan Kroegman beoordeelde op 2016-10-23

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Rene Stokx beoordeelde op 2016-10-23

Prima camera alleen vervelend dat er geen Nederlandse handleiding van is